Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Herečka

13. 04. 2003
10
1
1123
Autor
Archangel

Herečka

Tma, všude kam jsem se rozhlédl jen tma a ticho.

Nikde nikdo, až po dlouhé době se z té tmy vynořil hlas,

něžný krásný hlásek dívky, se kterou jsme si sedli a povídali.

O sobě, o tom, co máme rádi…

Prý má snědou pleť a vlasy jak havraní křídla.

Velké černé oči a plné rty.

Její něha nezná hranic, je ke všem vlídná a usměvavá a

nikdy by nemohla nikomu ublížit.

Čas plynul a jednou, když jsme se probudili, bylo světlo.

Všude kolem se rozprostírala nádherná krajina a

vedle mne ležela jakási dívka.

Měla paví ocas a na obličeji nádhernou masku se sladkým úsměvem.


1 názor

Veronika11v
11. 02. 2006
Dát tip
bez slov... t

zelva
11. 02. 2006
Dát tip
zajímavé...líbí

Jasmine
25. 03. 2004
Dát tip
Ten závěr je nejlepší - paví ocas a maska se sladkým úsměvem- to nemá chybu! Zajímalo by mě, kolik času uplynulo...

mila_hanska
12. 05. 2003
Dát tip
Jeden by nevěřil všemu co neví a co má pak dělat, když ještě zjistí, že něco ví... Žádné zbytečné složitosti té jasné myšlenky tomu asi dávájí tu správnou šťávu.

Páni! :-) sice na povídku dost krátký, ale na to se vykašleme :-)***

Šalvěj
24. 04. 2003
Dát tip
Snové bubliny... Juu... *

WiruZ
21. 04. 2003
Dát tip
ne nezajímavé.....

Archangel
16. 04. 2003
Dát tip
Moc Vám všem děkuji za hezké názory! :-)

To my děkujem za hezké (ne, krásné) dílko!!! :-D

Je to opravdu hodně snové, ale myšlenkově výstižné. Možná by to mohlo mít i podtitul: O zmoudření naivního chlapce... A jestli něco nesnáším, tak jsou to právě životní "herečky" a "herci", kteří svým klamáním ubližují křehčím bytostem. To závěrečné prosvětlení reality se mi líbí. A tak za povedenou prvotinku dávám típka, jako povzbuzení do budoucna. Toz se snaž, Archangelíku, držím palečnice :))

Moc se mi to líbí - je to velmi výstižné, a to nejen o jedné jisté konkrétní osobě, ale o skutečnosti celkově - takhle to, bohužel, na světě chodí. Někdo někoho úmyslně klame, a netuší, jak mu tím vlastně ubližuje. V tomto dojemném příběhu je to vyjádřeno přesně. Velmi mne zaujalo zpracování, použití metafor, a že to není jenom nějaké plácání o tom, jak ti někdo ublížil. Obzvláště to, jak bylo světlo, a ten konec je dokonalý. Soucítím s tebou a dávám típka.

Yfča
14. 04. 2003
Dát tip
*

Cirilla
13. 04. 2003
Dát tip
úúúplně nekomrhenduju... Teď sem určitě všichni naběhnou a vychválej a já budu zase za blbce. Takže ti dám radši rovno tipa, abych se pak nestyděla :) Takže t za ty černý vlasy, když už. A jináč je to takový snový, to já ráda.

Cirilla
13. 04. 2003
Dát tip
no, akurát ta kategorije mi tam moc neštimuje.

Cirilla
13. 04. 2003
Dát tip
hm, koukám, že mi vypadlo p a mám tam 2x takže. Takže se poroučím, už mi hrabe.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru