Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Reklama na pečený kuřata

20. 05. 2000
4
0
1650
Autor
Sage

Toto vzniklo pravděpodobně z předávkování pečenými kuřaty... Nic se nemá přehánět!

Ať žijou pečená kuřata!!! Základem dobré a zdravé stravy jsou jen pečená kuřata. Nejlepší jídlo na světě je pečené kuře!!! Serte na vegetariánství, žerte pečená kuřata!!! Pečené kuře na tisíc způsobů!!! Jezte stehna, křídla, krky, prsíčka, páteře, žebra i biskupy, jsou výtečné!!! Jediné skutečné jídlo je pečené kuře. Nezpůsobuje závislost! Ke snídani, obědu i večeři, pečené kuře jistě tě potěší! Kuřata žijou jen proto, aby byly upečeny, tvrdil to i pan Darwin. Kuřata jsou šťastná, když jsou pečeny! Celý život a smrt se na to těší! Pečte kuřata! Jezte kuřa-ta! Místo kapra k Vánocům pečená kuřata! Vyhraďte jeden den jako svátek pečených kuřat! Nekupujte nic jiné-ho než kuřata, syrová, nebo pečená. Pečené kuře na hrad! Křupavá kůžička je mnohem lepší, než cokoliv jiného! Udělejme velikou reklamní kampaň na pečená kuřata! Billboardy, reklamy v předních českých dennících a časo-pisech, v rádiu i televizi! Pečená kuřata do hamburgerů! Dejte si pečené kuře s pečeným kuřetem, k tomu si zakousněte pečené kuře a nakonec, pečené kuře! Pak to spláchněte limonádou s příchutí pečených kuřat. Dove-dete si představit lepší slavnostní večeři? Ano! Předtím si dát ještě jedno, dvě pečená kuřata! Neexistuje nic lepšího! Přejmenujme Prahu na Pečený Kuřatov! Žádná pečená kuřata ve věznicích, jenom brambory, nebo chleba. Sláva pečeným kuřatům. Vyjděme do ulic a podpořme pečená kuřata!!! Změňme zákony! Povinně peče-ná kuřata!!! Ve školách učme jen o pečených kuřatech!!! Na co jiné znalosti? Spalme knihy, zrušme televizi, rádio i noviny a pišme a vysílejme jen o pečených kuřatech. Zakažme vše, co není o pečených kuřatech! Žerme jen pečená kuřata! Přeměňme kulturu, člověka z všežravce na pečenokuřatožravce! Udavme se pečenejma kuřa-tama! Chcípněme na pečený kuřata!!! Změňme sami sebe na pečená kuřata a snězme se navzájem velikou, obě-tavou a mučednickou smrtí pro našeho boha – PEČENÉ KUŘE !!!!!!!!!!!!!!
BEAT forever! :) Mozna protoze ctem stejne autory me tohle fakt mile prekvapilo... TIP

fidel1
26. 05. 2003
Dát tip
To je zvláštne, cítim ako keby mi rástli krídla. Do kelu niečo tu vonia, boha - stáva sa zo mňa pečené kurááááá!!!!

j_i_r_i_k
26. 05. 2003
Dát tip
:)))))))) Tak tohle jo, jenom nebýt těch zločinů proti gramatice, které dost ruší plynulé čtení...

Katčenka
02. 03. 2003
Dát tip
:) husty .)

McCoal
23. 05. 2000
Dát tip
mně se to taky líbí. Mám jen jedinou výhradu: Kuřata žijou jen proto, aby byly upečeny, zní strašně. Hůř snad už zní jen Kuřata jsou šťastná, že jsou pečeny. Proto tímto vyhlašuju klub za práva středního rodu a dávám Ti tip.

Semis
21. 05. 2000
Dát tip
Já mám rád i jarní prasátka :->

Stepca
21. 05. 2000
Dát tip
Jeden můj kamarád říká: "Kuře stokrát jinak - vždycky na ho.." :-).

Šebestová
20. 05. 2000
Dát tip
Já ti něco udělám ! nejdřív jsem od tebe četla Psí sádlo a teď tohle. Kdybys to alespoň napsal postupně, třeba jedno na oběd a druhé k večeři. Budu blinkat :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru