Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odpuštění

14. 04. 2003
6
0
907
Autor
Carodejka_

Tichý,.. jako svítání v poušti,

já Ti však stále neodpouštím.

Stála tam ona a jen se smála,

stál jsi tam Ty a já se bála.

 

Pak přišel vztek, žár a slzy,

už není nic, jen pod očima kruhy.

Chtěla jsem umřít, chtěla jsem spát,

zároveň však i polibek ti dát.

 

Láska tak vroucí..a tak zrazená!

Přesto tam je i když zmazená.

 

Teď je to pryč, srdce mám prázdné,

chci cítit city, necítím žádné.

Nezlobím se, čas všechno smaže,

tiše a jemně, jak slunce na jaře.

 

Šla jsem teď ulicí, otočil ses zamnou,

jen si se usmál, s omluvou kradmou.

A jarní slunce  roztavilo led,

odpustila jsem ti... právě teď.


Saturnin
14. 02. 2005
Dát tip
rád jsem si to přečetl a ješte přečtu, dávám k oplíbeným :-)

Artuš
25. 05. 2004
Dát tip
To je věčný téma,stojí za to o tom napasat*

revion
17. 08. 2003
Dát tip
:)

815_0
08. 05. 2003
Dát tip
Krásný :o) *

Dash_707
01. 05. 2003
Dát tip
**:)...jen bych volil jiný shodný rým než: slzy - kruhy, prázdné žádné. A "...chci cítit city" je trochu těžkopádné, ale ber to jako subjektivní názor, jinak ten děj tam je, tak se nenech odradit takovými jako jsem já a piš ! :)))

Kastel
28. 04. 2003
Dát tip
..docela Ti ty pocity závidím - já už jsem vyhaslej jak kamna v létě jinak - docela líbí až na sem tam rým, ale to půjde...

Andulka
25. 04. 2003
Dát tip
Moc mile...po precteni takove basnicky bych te chtela obejmout a rict:"Neboj, ten dalsi bude jeste lepsi"

Mikš
22. 04. 2003
Dát tip
Měla bys někdy vyrazit do přírody na tejden na čundr, nejlíp bez stanu, pro začátek se spacákem a s kamarádama (čím menší společnost, tím líp). Doporučuju jít takhle několikrát a pokaždý si vzít míň peněz (momentálně chci vyrazit se stovkou na tejden). Za chvíli zjistíš, že přírodu miluješ víc, než cokoliv jinýho, jenom proto, jaká je. I kdyby byla náladová, nebo bůhví jaká.

Carodejka_
22. 04. 2003
Dát tip
Mikš: a proc si jako myslis jsem uz nezjistila ze prirodu miluju vic nez cokoliv jinyho?... a proc si myslis ze neco takovyho nedelam?:o))) no... ale nedelam, sice sou takový pokusy, ale rozhodne ne na tejden protoze to nemuzu ani kdybych chtela sebevic. Ale dik za doporuceni... precejenom sou ale i jiny veci.

Carodejka_
19. 04. 2003
Dát tip
Mikš: omezenost? no tahle basen zkratka vyjadruje nejakou udalost ktera se stala, a az se stane jina udalost ktera pro me bude takhle silna tak napisu basen o ni.

Mikš
17. 04. 2003
Dát tip
Jenom mi vadí tématická omezenost autorů. Básně nejsou jenom o lásce. Myslym, že podobnejch básní jsem čet tolik, že už bych je snad ani nespočítal.

Schi
14. 04. 2003
Dát tip
Dobrý rytmus i rým, gradace tématu, poslední sloka podqaná velmi citlivě a s moudrostí. TIP

Mikš
14. 04. 2003
Dát tip
Proč jsou na Písmákovy skoro všechny básně o lásce? Copak neni jiný téma, na který se dá napsat slušná básen?

Notreal
14. 04. 2003
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru