Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O haiku měsíce března: Výsledky!!!

15. 04. 2003
1
0
2634
Autor
Radost

POZOR! Na úvod vyhlašování chci upozornit všechny autory dubnových haiku, že pokud budou své výtvory chtít zařadit do soutěže, musí je přihlásit formou zprávy pro mě. Jelikož se zatím přihlásila pouze dvě díla, trochu mě to znervózňuje. Účelem tohoto opatření bylo samozřejmě snížit počet děl v soutěži, ale takhle radikálně probůh ne!

V březnovém kole soutěže o nejlepší haiku zvítězila poměrně přesvědčivě haiku dárek od autorky Wiki s úžasnými osmi hlasy. Tímto jí vřele a upřímně gratuluji :-))))




Další pořadí:

s pěti hlasy:
uvítací (Josefk)

se čtyřmi hlasy:
Deň (kamar)
Pramen (elijot)

se třemi hlasy:
duhová (rainman)
čtvero haiku březnových (Tiky)

se dvěma hlasy:
...déšť... (Drago)
nahoře, uprostřed a na dně (guy)
čtvero haiku dubnových (Tiky)
lískové (Josefk)
jarní (Drago)


Hlasovalo celkem šestnáct lidí, kterým tímto děkuji za projevený zájem a obnovenou důvěru. Když vám mírná zpožděni a nepravidelnost nevadí, budu rád pokračovat.
Klaním se, gratuluji vítězi i všem ostatním umístěným, ve stošedesátikilometrové rychlosti se pouštím volantu, okénkem vylézám na střechu vozu...
...a začínám tančit.

obrazek [http://smiles.zy.cz/169.gif]
Radost

Přečetli jste si prolog? Pokud ne, tak tak učiňte:-)


mozno budem vyzerat vymleto xixi ale co je to vlastne haiku? o takom lit.zanre som este nepocula... :)

Seregil
18. 04. 2003
Dát tip
Prošvih jsem to... no oťukávám to v novej práci, takže se jen tak hned na net nedostanu.... chjo... :(

Wiki
17. 04. 2003
Dát tip
děkuju všem , strašně moc :-)

Radost
17. 04. 2003
Dát tip
malý update:-))

Rowenna
17. 04. 2003
Dát tip
Blahopřání, k vítězství, k svátku. Heč, já už svůj podběl taky lisuji. :-)))

Wiki
17. 04. 2003
Dát tip
Rowenno :-) štěstí celý tenhle rok \tě nemine :-)

Rowenna
17. 04. 2003
Dát tip
Ach, kéž by. A pokud tomu tak bude, vím, komu za to vděčím. :-)))))

Drago
17. 04. 2003
Dát tip
gratuluju všem, výtězům i "poraženým" ... není důležité vyhrát ale zůčastnit se... :o) a děkuju všem, kteří hlasovali i pro mne - nečekal jsem to...

AFRODITA
17. 04. 2003
Dát tip
gratuluji všem, bohužel haiku nepíšu, o to raději si pěkné přečtu !

houba
16. 04. 2003
Dát tip
gratuluju upřímně :o)

Tiky
16. 04. 2003
Dát tip
jéje než jsem se prokousla na konec tak je konec :( Příště začnu dřív :) gratulujuluju Wiki :)

Wiki
16. 04. 2003
Dát tip
dík :-)

Polárka
16. 04. 2003
Dát tip
Když už si ty gratulace vyřídila rodina,:-) tak se ozývám i já. S radostí zjišťuji, že zvítězilo velmi dobré dílko a tak sláva Ti.:-) Ten koloběh života je prostě stále úžasný. Dárek se vrací na místo činů...:-)) Blahopřeji a to i k dnešmínu svátečnému svátkování.:-))

Radost
16. 04. 2003
Dát tip

Wopi
15. 04. 2003
Dát tip
gratuluju vítězce - ostatně přilepšení k zítřejšímu svátku ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru