Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Život

17. 04. 2003
1
0
976
Autor
LH

…a pak si jednou uvědomíš, že je život krásnej.

 

 

V hlavě trochu zmatek, ale v duši jistý klid.

Na místě, kde už ani nedoufalas, že ještě někdy budeš.

S člověkem, kterého dlouho znáš. Máš ho stále ráda.

Osobní život, pár vět, pár slov…proč zrovna dnes, né dřív?

Zas Tě někdo poslouchá, rozumí...

Snažíš se najít oči, ale vidíš jenom tmu - však postačí.

Tolik vděčná za tuto chvíli, možná jednu z posledních.

Dostaneš pusu na tvář a vracíš ji o kousek výš.

Přeju Ti dobrou noc – někdo zašeptá…

 

… a pak si prostě uvědomíš, že je život vlastně krásnej.

Plnej tajemství, překvapení a krásných chvil…

 

 

 

 

 

 


Narvah
22. 04. 2003
Dát tip
jirik: škoda, že se neptáš: čím je toto dílko lepší než...

j_i_r_i_k
22. 04. 2003
Dát tip
Narvah: Neptám se, protože vím, čím je lepší - je pozitivní... A to je v tady na serveru sebelítosti a ublížených dušiček hodně velká vzácnost, tím je lepší, ať už je na tom literárně jakkoliv...

j_i_r_i_k
18. 04. 2003
Dát tip
LH: Nenech se zastrašit, jen tak dál, držím palečky... Narvah: Tvá vana mě zaujala, zkus to dát jako samostatné dílko a pošli mi avi, rád si tipnu :)... A jinak otázečka - čím je toto dílko horší než desítky (nebo spíše stovky) takových, která však nejsou veselého rázu, ale smutného? Poté, co jsem tu přečetl tolik děl ve stylu "kurva to mám zase depku, ten parchant mě opustil" je tohle velmi milé osvěžení...

T_O_M_
18. 04. 2003
Dát tip
Zapůsobilo! Líbí. Tip. Jinak souhlas s J_i_r_i_k_em! Vidím, že Narvah si rád rejpne, ale proč ne - dělá to docela vtipně.

Narvah
17. 04. 2003
Dát tip
no a jaks to napsala, tak si to vlastně zničila chvíli mě napadlo, že bych ti třeba pogratuloval k tomu, co se ti přihodilo, asi to pro tebe bude strašně pěkný, když o tom potřebuješ napsat a tak. no jo. myslím prostě, žes o tom neměla psat.

Narvah
17. 04. 2003
Dát tip
on totiž už ten název je strašnej. vem si, že bys třeba chtěla psát o tom, jak ses vykoupala ve vaně a nazvala bys to: VANA (ten text by byl asi takovej...) Dneska jsem si řekla, že bych se mohla vykoupat. Byla jsem celá špinavá a fakt už to potřebovalo. Tak jsem pustila horkou a vyslíkla se. U nás v koupelně není žádný okno, ale karma, ta hučí. Jako lokomotiva. Hú hú! Můj děda je strojvůdce a tak jsem vlezla do té vany a spálila si nohu. Pak jsem pustila studenou. Bylo to nádherný sedět ve vaně a vědět, že až vylezu, karma dohučí. Koupání ve vaně je prostě fajn.

StvN
17. 04. 2003
Dát tip
- Nar - krá, krá, kdysi jsem chtěl napsat o studentovi, kterej z rozmaru hodí sněhovou kouli a trefí krkavce, ten si mu sedne na rameno a student je rád, že má krkavce na rameni, ale pak ho ten krkavec klovne do ucha a pak se slítnou i ostatní krkavci a klovou až ze studenta nic nezbyde....no, je nás tady hodně studentů

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru