Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poznání

22. 05. 2000
0
0
1043
Autor
Hannah

Léto a zima, teplo a chlad, zub času na domech omítku drolí, tenhleten člověk nemá tě rád, dneska tě nejvíce poznání bolí. Jiskření přišlo jako z nebe blesk, jistotou života otřáslo zcela, úsměvem milým zahnal tvůj stesk, v duši ti píseň spříznění zněla. "Na tebe vždycky si udělám čas, pro tebe vždy budu mít vlídná slova ..." přesto se zlomilo zas něco v nás, prázdnota prorůstá životem znova...
Sarken
31. 05. 2000
Dát tip
smutnokrásný

Lyryk
29. 05. 2000
Dát tip
Hodně mrtvé rýmy, rytmus odpovídá rozpoložení, které akceptuji, snažím se mu rozumět, tak nebudu více jitřit, ale hvězdičku si vezmu..

zolli
27. 05. 2000
Dát tip
Ta prvni se mi libila vic tahle je takova zivot :o( ale dik HANI.

Merle
24. 05. 2000
Dát tip
Do třetího řádku první sloku bych dal doprostřed pomlčku, aby rytmicky naznačila stejnou odmlku jako v prvním řádku ta čárka. První řádek první sloky je slabikově sice v pořádku, ale dělení tymu je uprostřed slova, což není moc dobrý. (Jiskření to přišlo, jak z nebe blesk) Ve třetím řádku slabika chybí (třeba vždy?). Stejně tak třetí řádek (písnička místo píseň?). Poslední sloka je (podle mě) naprosto v pořádku. Jediná věc, co vybočuje z čistého obsahu je počáteční omítka, a přestože se mi básnička líbí, na arénu mi to přijde málo. Hvězdičku nerad, ale přecijenom beru.

Tynic
22. 05. 2000
Dát tip
Na tebe vždycky si udělám čas...tak tohle mi vůbec nejde pod nos ! Co takhle :?¨ Na tebe vždycky udělám si čas
Adelan
22. 05. 2000
Dát tip
jo jo, ze života...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru