Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hráč

Výběr: Javert
22. 05. 2000
2
0
1118
Autor
Naela

Schováš mě porůznu po kapsách Mrštně mě protáhneš do šatů Střižených z falešných žetonů Namísto kastanět pod nimi Rytmuji náhodu v šiku A když se světlo ramp roztočí Nechci se krčit v tvém rukávu S příchutí esa Dovol mi střetnout se s ruletou Ta děvka v podvazcích Málo je hbitá Vsaď na mě! Sotva mi barvami rozpůlí Všechny mé úsměvy S prolhanou vyhrát musím!
Blue1
15. 12. 2004
Dát tip
Docela zajímavý....Mě se to celkem libilo...

sk8ergirl
29. 04. 2004
Dát tip
No popravdě mi tohle dílko asi moc nedává...

Nuitík
21. 09. 2002
Dát tip
zajímavý

Lyryk
29. 05. 2000
Dát tip
Drahá eskamotérko, čaruješ pěkně se slovy, smysl je mírně zastřený, což ovšem tématu nevadí. Rád si od tebe zase něco přečtu, tady ti forma s obsahem velmi ladí, jen u mne nevzbudila opravdové nadšení..

Javert
27. 05. 2000
Dát tip
Především musím pochválit tempo, pěkně po dávkách vystupňované až k orgii zvířeckosti. Téma neotřelé a kvalitně zpracované (ta děvka v podvazcích / málo je hbitá), nezbývá než dát tip a někam si to poznamenat, ať to mám stále na očích.

kirkov
23. 05. 2000
Dát tip
rytmuji náhodu v šiku? to myslíš vážně? mám chuť být vlezprdelkou a pochválit tě, musel bych být ovšem padlý na hlavu

Adelan
22. 05. 2000
Dát tip
Docela zajímavý, zvláštní téma :-)

Helena
22. 05. 2000
Dát tip
trochu složité pravidla

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru