Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

rozchod

22. 04. 2003
0
0
1200
Autor
wanesa

S vymyslom predoslych mesiacov unikam do priestoru bez casu vyhradenym inou dimenziou.Som tam,kde ma uz nic netrapi a nic mi nie je blizke.Cas sa naveky zastavil a silny vychor akosi stichol...Slnko ma chcelo tak velmi zohriat,no ja citim len chlad vo vnutri seba. Nenachadzam osoby,ktore mi mali byt vraj blizke a nenarusam ani slobodu vtakov.A vsak ani na tomto mieste sa uz dnes nedokazem pytat:; preco som navzdy odsla?Teraz uz niet navratneho nekonecna...Nevnimam spomienky,nevidim v dial,len tisko hladam vo hviezdach zial.Klamem tak samu seba,ze to nic nie je,no to ja som chcela byt bez teba.Kriesim tvoje mrtve telo,co samozrejma nemozne je a s dykou potupenou na svojej hrudi,premyslam nad existenciou bez teba.Uz nic nie je ako predtym uz nic nezalezi odo mna...UZ len ja...a nic...a ty.Ty si vravel:NECHOD!a ja s hlavou plnou blaznivych nalad a jazzovych snov som predsa odisla.Odisla som ako zbabely blazon,co hladal pravdu kdesi v minulosti.Nepocuvala som svoj vnutorny hlas a nechcela poznat lasku.To mozno malicherne slovko na 5 pismenok.A teraz uz len stojim nad tvojim telom skamenelych odstavcov napisanych mojou rukou po tvojej smrti.Rozum mi bol prednejsi.A tak s kvapkami zamrznutych slz len lezim a nepozeram nikde,len tak do prazdna...Dnes uz viem,ze nikdy nebudem milovat tak,ako som to dokazala len pri tvojich perach namocenych v cervenom vine z mojej krvi....                  


wanesa
20. 07. 2003
Dát tip
mozno som sa az prilis vrhla na to pisanie sem a nemala som dost info o pismaku,ale najviac ma teraz stve,ze mi nechodikritika na poviedku Borisa 1 a 2 nechce sa ti do toho mrknut ockom JRR?budem ti vdačná

wanesa
26. 06. 2003
Dát tip
JRR,prosim ta napis mi nieco o kritikoch,ktori tu pisu tieto kritiky su len amatersky kritici alebo niekde pracuju alebo si to len sami vytvorili na internete dikeska

JRR
26. 06. 2003
Dát tip
wanesa: Jako obecně kritici na Písmáku? Většinou se jedná o amatérské literáty, pár lidí tu píše třeba na různé web magazíny, ... Ale myslim, že příliš "odborných" kritiků (přispěvatelé novin, ....) tu není-dyk to má i v názvu - Amatérské literární umění:-)

JRR
06. 05. 2003
Dát tip
Tak vidíte:-) Ale jo, uznávám, událost to je, asi šlo o pochopení kategorie...

wanesa
05. 05. 2003
Dát tip
neviem ci to sem patri,ale je to o.k ze si napisal co si myslis,ale mohol by si napisat,preco to to do pismaku nepatri,co ty na to

JRR
05. 05. 2003
Dát tip
Ui, co jsem to sem napsal? Nebylo to v jiný kategorii? Jestli ne, tak se omlouvám, přečetl jsem to znovu...

Miroslawek
05. 05. 2003
Dát tip
JRR: bylo to v kategorii Událost

JRR
23. 04. 2003
Dát tip
Patří to sem?

Kocour
23. 04. 2003
Dát tip
nikdy neříkej nikdy

Javert
23. 04. 2003
Dát tip
Rozum - To mozno malicherne slovko na 5 pismenok...

Miroslawek
22. 04. 2003
Dát tip
kutululůůů...

papouch
22. 04. 2003
Dát tip
a krom toho : örömü !!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru