Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pre teba

24. 04. 2003
1
0
944
Autor
wanesa

S vymyslom predoslych mesiacov unikam do priestoru bez casu vyhradenym inou dimenziou.Som tam,kde ma uz nic netrapi a nic mi nie je blizke.Cas sa naveky zastavil a silny vychor akosi stichol...Slnko ma chcelo tak velmi zohriat,no ja citim len chlad vo vnutri seba. Nenachadzam osoby,ktore mi mali byt vraj blizke a nenarusam ani slobodu vtakov.A vsak ani na tomto mieste sa uz dnes nedokazem pytat:; preco som navzdy odsla?Teraz uz niet navratneho nekonecna...Nevnimam spomienky,nevidim v dial,len tisko hladam vo hviezdach zial.Klamem tak samu seba,ze to nic nie je,no to ja som chcela byt bez teba.Kriesim tvoje mrtve telo,co samozrejma nemozne je a s dykou potupenou na svojej hrudi,premyslam nad existenciou bez teba.Uz nic nie je ako predtym uz nic nezalezi odo mna...UZ len ja...a nic...a ty.Ty si vravel:NECHOD!a ja s hlavou plnou blaznivych nalad a jazzovych snov som predsa odisla.Odisla som ako zbabely blazon,co hladal pravdu kdesi v minulosti.Nepocuvala som svoj vnutorny hlas a nechcela poznat lasku.To mozno malicherne slovko na 5 pismenok.A teraz uz len stojim nad tvojim telom skamenelych odstavcov napisanych mojou rukou po tvojej smrti.Rozum mi bol prednejsi.A tak s kvapkami zamrznutych slz len lezim a nepozeram nikde,len tak do prazdna...Dnes uz viem,ze nikdy nebudem milovat tak,ako som to dokazala len pri tvojich perach namocenych v cervenom vine z mojej krvi....                  


wanesa
05. 05. 2003
Dát tip
dikeska wopi to som chcela pocut,lebo som nevedela zaradit diela do kategorie,fakt dik

Wopi
05. 05. 2003
Dát tip
o.k. :)

aRmida
24. 04. 2003
Dát tip
?událost? ?dvakrát stejné dílo? !podivné!

Miroslawek
24. 04. 2003
Dát tip
dža het

Shammann
24. 04. 2003
Dát tip
Vysvětlí mě někdo, co může bejt a co nesmí v upoutávkách, začíná tady z toho zpívat Britney Spears!!!

Wopi
24. 04. 2003
Dát tip
waneso - ještě jednou: kategorie událost je určená pro upozorňování na záležitosti, které zajímají širší publikum, na události obecného, nikoliv soukromého rázu, proto jsou díla v této kategorii vypichována automaticky na první stránku tvé texty patří do normálního seznamu děl a je potřeba dávat jiné kategorie (ostatní, povídka, indispozice atd.)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru