Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskuze klubu : Ubohý, trapný či bezduchý text

22. 04. 2003
1
0
2559


a\.Pokud jsi se zařazením nesouhlasil, stačí napsat b.\není to moc zábavne c.\hodnotím poměrně striktně každý jednotlivý výtvor, jsem dalek toho hodnotit lidi..či se dokonce po někom vozit d.\to že je tu více děl od jednoho autora je fakt, to že to tak není vždy je také fakt

Jolly_Roger
18. 09. 2003
Dát tip
Své dílo zařazené do tohoto klubu jsem dnes smazal. Ne kvůli tomu, že to byla kokotina (určitě nejsem první ani poslední kdo na Písmáka čistě z recese hodil něco, o čem sám věděl, že je to blbost). Ne kvůli tomu, že bylo zařazeno sem (v podstatě se to dalo očekávat :-) Skutečným důvodem je to, že na seznamu klubovních děl se nacházelo ve stejném "šuplíčku" jako díla jistého prezidenta_iráku, která obsahují rasistické urážky. Nácky nesnáším a nechci být na jakémkoli seznamu vedle nich. Zázrak_přírody: s tím klubem sis pořídil hezkou zábavu. Taky by mě bavilo hrát si na arbitera eleganterium a vozit se po lidech, jejichž tvorba se mi nelíbí.8)

Zázrak:tyhle kategorie si definuje každý sám; a každý má dost rozdílný metr...zaplať............ Dle mne by jakási universální exhibicionálnosť pranýřem ničemu nepomohla. :)) Pro organizátory této pošetilosti by byla pouze žroutem času. Ale proti gustu.......

von Tikowitz : ano myslím že rozumím, ani to že to ničemu nepomůže nevylučuji ale zatím mám jiný názor..snad pošetilý

avi

:)

Aris: tak to jo :-)

lenty2
28. 07. 2003
Dát tip
Jsem naprosto MIMO :o)

Aristopulos
28. 07. 2003
Dát tip
jasně že je to wo humoru...myslíš snad že tyhle blbosti píšu zcela vážně s cílem se propracovat na úroveň A.C. Clarka, nebo snad na prezidenta klubu literární kritiky?

Ten názor není až tak zcela jistý, nicméně, pokud to bereš s humorem, není zase tak špatné ocitnout se se svým dílkem v nějakém klubu, to přepokládá, že dle jistého nejistého nazoru, dílko není zcela průměrné ;-)

lenty2: Téma ? Jaké téma ?

Aristopulos
08. 07. 2003
Dát tip
Konečně klubík, do kterého se hodí moje dílka...podle jistých názorů:o))

lenty2
03. 07. 2003
Dát tip
Jsem nějak nenašla to téma :-(

rebecca13: jo ty to umíš vždycky tak nějak šikovně formulovat.. :-))

j_i_r_i_k
14. 05. 2003
Dát tip
Protože netuším, co to je za zkratku (přiznávám, nejsem dokonalý :) ), tak asi nedělám :)... BTW: Co to je?

Pražské Vodovody a Kanalizace, věnujte se tématu a nebo se věnujte jinde :-))

j_i_r_i_k
14. 05. 2003
Dát tip
Zázrak: Ahááá, že mi to hned nedošlo, díky... Reb: Prý se máme věnovat jinde :(... Nevíš o nějakém jiném dílku, které by sneslo trochu tlachání? :)))

Nenechte se odradit a čtěte, diskutujte má díla a hlavně tipujte. A když vám u toho bude smutno, můžete si mezi sebou i zapíchat. Rebece13 posílám pusu za pozitivní přístup k mým dílům - ale pozor, má pusa je ohnivá, abys neuhořela. Mohli byste sem zařadit taky třeba Strejda DF vzpravuje VII, to by se sem možná hodilo. Zázrak_přírody: Já jsem kdysi slyšel, jak jednoho malého eskymáčka zneužíval lední medvěd a on se jich potom bál - nevíš o tom něco? Jinak mi to nevadí, že píšeš, jaká jsou moje díla ubohá a sračky, klidně mi je strhávej dál a na moralisty nedej :-))))) Sadámovi - kolegovi přeju taky hodně štěstí a spoustu skvělých děl jako doposud.

Rád bych zde pokud tedy už někdo zde něco píše, nechť je to k tématu, tedy ke klubu, popřípadě k hodnocení děl na písmáku. díky

Tady jsem nikdy v životě nebyla, jak to, že mi přišlo avízo? To je o Adonisovi???

JRR
13. 05. 2003
Dát tip
cekanka: Noo, co se týká zaměření klubu... Mohlo, případně mělo, by být:-)

Stejně nevim, proč a už dokonce ani kdo mi poslal to avízo :-)

Cekanka: Avízo zaslala Rebecca viz její příspěvek z 12.5.

Aha :-))) díky, zázraku :-) Rebecca: No jo, jenže tys napsala, co neni pravda a to je rozdílek :-) Ale už to nerozmazávej, už jsem se s tim vyrovnala :-)

j_i_r_i_k
13. 05. 2003
Dát tip
reb: Co bych se nezahrnul, když tyhle kanály fakt vyhledávám? Je mi milejší jeden Strejda DF vypravuje než celé Lyrykovo dílo (kde Lyryka chápej zobecněného :) ), přiznávám a jsem na to hrdý, tomuhle aspoň rozumím :)))

j_i_r_i_k
13. 05. 2003
Dát tip
reb: A to já jenom ty kanály, nesměj si nijak říkat, pak už to není ono, pak už v sobě mají něco - strukturu, jakýsi řád... A proto se nutně začnou po nějaké době opakovat...

j_i_r_i_k
13. 05. 2003
Dát tip
Zázrak: Jejda, sorry, se tu začínám rozkecávat a vůbec to nesouvisí s klubem... I když... Co jiného, když ne kanálové? :)))...

add Rebecca : Nu ano, jsem momentálně jediným členem, pak tedy rozhoduji sám, co je na tom divného ? Souhlasím, že se mohu jevit jako elitářské jelito, a nemohu vyloučit, že jím opravdu jsem, ale rozhodně se tak necítím. Nehodlám ovšem diskutovat o tom kdo jaký je, nýbrž o tom kdo jak jedná či se chová, zde pak kdo co a kam píše což je podle mého jelitářského rozoumku zásadní rozdíl . Add Merle : Myslím, že máš pravdu, třeba to dopadne nebo se to rozvolní..nebo se nikdo nepřihlásí. Uvidíme.. Add Jirik : To máš asi pravdu, ale nemyslím že by tato forma negativního hodnocení působila vyšší čtenost, i když snad je to do jisté míry možné. Ale nepředpokládám, že by výběry tohoto klubu byly nějak výrazně sledovány, čímž by se ta čtenost zvyšovala. Ale jinak chápu Tvůj postoj, nicméně stále na mne doléhá otázka, zda-li má být dílo vyzdviženo pouze kladně a jinak raději vůbec, nebo opravdu si opravdu dílo či tvorba zaslouží i "záporné" vyzdvižení, aby se tak nepletl mezi průměrně hodnocená díla. Nedělám si iluze, že by výběr do tohoto klubu byl nějak přeceňován. Navíc, pokud jde o názor či uvážení jednoho člověka, je to spíše "exhibicionismus" než cokoliv jiného. Čekám, že nějaký zájemce o členství se objeví, pak by začal mít tento klub nějaký smysl. Rozhodně však předpokládám, že diskuse o zařazení by se dály mimo kritiky pod dílem a že by se rozhodovalo spíše po mírné poradě než na základě osobního zvážení.

Wopi
12. 05. 2003
Dát tip
Ty SadámyHusajny bych navrhnul téměř všechny, ne jen jednoho.

Wopi
12. 05. 2003
Dát tip
Svatá pravda.

JRR
12. 05. 2003
Dát tip
Zatim celkem pohoda, ale kam se to dostane? Nesouhlasim s kluby tohohle zaměření. Pokud se tam budou dostávat jenom dílka Saddddammů, Demoniců a podobných, pak je to morálně asi celkem vpohodě, ale ve chvíli, kdy se tam dostane dílko autora, kterej psát neumí, tak ho to zesměšní a to je sviňárná. A mimojiné, jak správně poznamenala R13, autorům se zvedne čtenost (pokud má klub prestiž), což je vpodstatě taky nežádoucí. Ale v zásadě mi takovýhle kluby... nesedí. Je to neetický, tim se potlačuje ona často zde diskutovaná svoboda. Maj právo to psát, maj právo být neuráženi, i v případě, že sami urážejí někoho jiného. A my debilové vždy sednem na lep& hádáme se, zda je teda ten či onen (v lepšim případě autor) magor či ne, namísto ignorace. Achjo:-(

Wopi
12. 05. 2003
Dát tip
je to tak

Add JRR: Nu ano, Démonicův "text(y)" mi nejsou sympatické, ale hranici mou jakousi překročil zařazením do kategorie "Pro děti". Tam podobné polozvratky nepatří.. Ovšem moc nerozumím tomu, jak se potlačuje svoboda ? Každý si píše co chce, čas od času i se zjevným sklonem fašistickým, rasistickým či podobně amorálním .. to do svobody projevu patří..? snad budiž.. nebudu to diskutovat.. ale označit text jako nechutný to již není aktem svobody ? To je již omezení ? Tenhle okamžik chápání svobody příliš nechápu. Což já, žid kupříkladu, či člověk stižen v dětství pohlavním zneužíváním a celý život stíhán zlými sny, musím si nechát srát na hlavu ? Mám mlčet abych nááhodu neomezil svobodu těch co mi přivolávají svým textem bolestné přemýšlení ?? A mají-li takové texty výsadu býti dílem postaveným na roveň skvostné poezii mnohdy, nemají míti i tu výsadu, že budou označeny jako "Úbohé" ? Není to trochu zvrácený pohled na svobodu ? Musíš prostě vydržet svobodu druhého i když on omezuje svobodu tvoji ? Ale tohle nejsou otázky, na které je nutno odpovídat. Jen snad poněkud osvětluji svůj přístup.. Nemyslím, že bych někdy měl chuť zařadit někoho do výběru jen proto, že neumí psát, a že vypíše svůj pocit neuměle do textu a zveřejní ho. Rozhodně nemyslím že by bylo dobře cituji reb: vyřazovali i díla naivní, patetická apod.... což bylo na jednu stranu dobře - kvůli jakés takés "objektivitě" Pokud je na toto třeba nějak upozorňovat, jsou k tomu určeny kritiky .. určitě né nějaká komis, co rozhodne, že dílo je "přiliš patetické", nebo "přiliš naivní" . Chápu, že zdejší server není můj, a nejsem rozhodně někdo kdo by mu měl dávat pravidla, nicméně jak jest mnohokráte řečeno, každý nechť má svobodu projevu. I tento klub by mohl býti projevem svobody.. Nebo se mýlím ? Ignorace a přehlížení může být sice také způsob, možná i nejlepší, ale nevím. třeba se ještě najde někdo kdo si to nemyslí..

JRR
12. 05. 2003
Dát tip
Já mluvil o výtěru, jehož nástupcem se zdá být tenhle klub. Pokud se to do těchto mezí nezvrhne, pak je vše oki.

j_i_r_i_k
12. 05. 2003
Dát tip
Zázrak: Ale jo, věř tomu, že čtenost zvýší - protože takový klub přitáhne právě ty Sadámy a Démonicy a taky Rebeccy a jiříky, kteří taková díla čtou rádi, snad i proto, že je to velmi vítaná změna ve zdejším sladkobolném lyrickém prostředí... Ale co, už mlčím, však i tito autoři mají právo na své chvilky slávy :)...

Wopi
12. 05. 2003
Dát tip
rebeka: jestli dělíš díla jen podle toho, proti jaké politice jsou namířena (ale HODNĚ při tom konstruuješ - já nevidím blití o tom, koho G.B. "vojel", jako dílo proti politice) bez ohledu na to, JAK jsou hloupá, moc tě nechápu... mně by teda bylo divné, že jsem na straně lidí, co obvykle neuměj napsat ani kloudnou větu

j_i_r_i_k
11. 05. 2003
Dát tip
Budiž Ti přáno, ale... klub??? To jako že by si člověk vybral nějaké dílo, v hlavičce spatří, že je v Tvém klubu a nebude ho číst? Myslím, že tímto akorát zvýšíš čtenost těm podle Tebe podřadným dílům... Špatná díla nechť jsou bez povšimnutí přecházena, to je podle mě docela adekvátní způsob, jak se na ně dívat...

1. V případě, že existují redakční výběry, tipy, výběry do klubů což jsou všechno příznaky kladného hodnocení, nemělo by existovat i jakési záporné hodnocení ? 2. Existuje dílo po jehož přečtení máte dojem, že je natolik nechutné či ubohé, že byste mu věnovali i záporné hodnocení ? 3. Co se týče klubu Výtěr.. ano existoval.. takový trošku elitářský klubík, jehož někteří členové se v kritikách pod dílem mnohdy dětinsky přeli jestli ano či ne, zařazovali dílo do klubu a o pár hodin později zase vyřazovali..

Merle
07. 05. 2003
Dát tip
na to nemáš žaludek, věř mi

j_i_r_i_k
02. 05. 2003
Dát tip
No, mě - zvídavého čtenáře - by zajímalo, jaký má smysl shromažďovat díla, která je možno označit titulkem v nadpisu, sice tady asi takový klub ještě nebyl, ale... opravdu tu chyběl?

Tady se může připisovat, kdyby jako někdo něco chtěl připsat

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru