Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Den svatební

23. 04. 2003
2
0
2355
Autor
SilverArrow

Milé děti, dnes vám budu vyprávět příběh velké lásky! Začneme na samém počátku- dnem svatebním. Vězte milé děti, že toto literární dílo volně navazuje na mé předchozí- A nightmare, které vřele doporučuji vaší pozornosti. Když se vám bude moje vyprávění líbit, tak napište strejdovi Mrdlovi a Vopichovi!!!

Je ráno, krásný den- den svatební!!! Dnes si řekneme s Eržikou naše aa nno (ona totiž koktá-pozn. aut.).

                Moje nevěstka má 15 let 250 dní a přibližně tolik kilogramů. Vlasy barvy spařené slámy, hnědé zuby čnějící až na bradu, oči jako dvě díry vychcané do sněhu, mateřské prsy vzrušeně visící až na kolena...no prostě rozkošná. A já si jí dnes beru!

                 Celý den jsem prožil jako v e snu. V paměti mi zbylo snad jen pár okamžiků: cesta na radnici v bílých limuzínách, kde se obzvláště Eržiky příbuzní vyjímali, obřad, první manželský polibek, kdy mě Eržika uslintala od hlavy až k patě, svatební hostina, kde létali nože dlouhé jako mačety....Já už byl však jako na trní, nemohlo jsem se dočkat svatební noci, zvláště poté co jsem nechtěně zaslechl rozhovor mojí nejmilejší s mojí nejnemilejší:

 

E:" A mami co se bude dít o svatební noci?"

 

T:" Neboj se Eržiko bude se ti to líbit. Manžílek ti strčí to co má opravdu rád a je na to pyšný tam co ty čuráš!"

 

po chvíli rozmýšlení Eržika odvětila" A mami proč by dával adidasky do dřezu??" 

O ty jedna naivní krásná Eržiko!  

                 Večírek se nekonečně vlekl, ale přesto pomalu směřoval do finiše: Demetera odvezli s prořízlým krkem, prý něco dlužil. Markáta šla rovnou do vazby, poté co udusila Pepíka vložkou za to, že ji podváděl s přítomnou družičkou- Kozatou Michalou.  A nakonec zbylo jen pár o sobě nevědoucích vypitých příbyzných s prasečí držkou. Rychle jsem trochu poklidil, smetl všudepřítomnou rozsypanou mouku či co, odnesl prázdný flašky od ředidla do kontejneru a.....šupky dupky do ložnice.

                     Konečně jsem spatřil tu nádheru. Čtvrttunu spocenejch umaštěnejch špeků spokojeně odfukujících a čekajících jen na mě. Měl jsem ale hned zkraje takovej problém- odkud začít? Naštěstí jsem si vzpoměl na radu kámoše Bruce. Skočil jsem do kuchyně pro pytel

mouky, Eržiku jsem v ní vyválel a hledal mastnou skvrnu. Bingo! Pleskl jsem ji přes něco jako zadek aby se vlny rozjely a našrouboval jsem jí ho tam jako šišku salámu. Nasedl jsem zezadu, na zádech jsem si vymodeloval tři prsa a to vám, děti, byla jízda. Takovou nádheru jsem ještě nezažil, bylo to jako bych ho strkal do gumovky plný vody....Ugh...oooch...aaach.....................................pak jsem explodoval!!! Bohužel,Eržika vzápěstí taky! Ale to už by bylo jiné vyprávění............

 

                                    TO BE CONTINUED!

 


SilverArrow
07. 06. 2004
Dát tip
cmukina: a co jako ma bejt? kdyby ses furt nebabrala debilnima citatama o lasce tagbys davno vedela ze originalita v postmoderni dobe se davno nenosi!!! navic nevim pokolikaty zduraznuji ze moje kompozice a veledila jsou okamzitym produktem me fantazie a bez techto podnetu by nikdy nevznikly(to je prave pripad toho vtipu!!!) takze drz se svyho a kdyz tomu nerozumis tak si delej co chces a pis dal takovy kritiky protoze me na ne bavi odpovidat a ty si docela prima holka...a tak dal

cmukina
07. 06. 2004
Dát tip
Noaco!!!!!!!!!! ved laska je krasna vec, cit!!!!!!!! asi si este v zivote nezazil lasku vsak????????? ani ja lebo mam iba 13 rokov ale chcem ju zazit a neopisujem z internetu nejaky vtip ktory je stary ako Praha... vies? inak aj ty si fajn no nepaci sa mi ked niekto opisuje....

cmukina
01. 06. 2004
Dát tip
E:" A mami co se bude dít o svatební noci?" T:" Neboj se Eržiko bude se ti to líbit. Manžílek ti strčí to co má opravdu rád a je na to pyšný tam co ty čuráš!" Ved to je vtip na hocijakej stranke kde su vtipy....

Špuntík
26. 04. 2003
Dát tip
DemonicForce......jsem rád, že i v tvých očích nejsem bezpohlavní.... Kategorii mohu změnit, jen s tím, že se mnou musí souhlasit aspoň jeden z adminů, takže to není jen dle mého uvážení a mohu měnit kategorii jen na Ostatní. A mohl bys trošku namáhat mozek a vymyslet opravdu lepší a originálnější obhajobu kategorie, jako svobodného, nezadaného to na mne tedy moc ostrašujícím dojmem nezapůsobilo a že bych se bavil to už vůbec ne.

Dobrý, zvláště začátek je opravdu hodně povedenej. Ty Špunťáckej čuráku si myslíš, že si můžeš libovolně měnit kategorie podle svého uvážení? SilverArrow zařadil tuhle báseň jako báseň pro děti jistě z důvodu, aby je varoval před nástrahami manželství - a nějaký starý chlapi tohle varování už nepotřebujou, pro ty už je pozdě - mají tyhle nádhery doma. Ale děti se dají ještě zachránit.

SilverArrow
25. 04. 2003
Dát tip
Blondyno ne nadarmo si blondyna, kdyz to neznas!!

Myslim ze to je zupr joke. Silver nam zraje jako vino:)

jo to teda není

blondýna
23. 04. 2003
Dát tip
no, já bych nejdřív opravila chybky, pak bych zauvažovala nad kategoriií... Eržika vzápěstí explodovala? to ještě neznám...

blondýna
23. 04. 2003
Dát tip
oprava: kategorií

JRR
23. 04. 2003
Dát tip
Ty jsi UUUUCHYL!!

Špuntík
23. 04. 2003
Dát tip
Měním kategorii na ostatní....tohle rozhodně není pro děti.... Špu

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru