Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ani nevíš

26. 04. 2003
3
0
1080

Ani nevíš, jak těžké je žít, ani nevíš, jak těžké je dobré přátele mít.

Ani nevíš, jak proč ve dne sníš, ani nevíš, proč hrací si náhle oblíbíš.

Ani nevíš, co je to milovat, ani nevíš, jak lehké je slibovat.

Ani nevíš, jak těžké je slib dodržet, ani nevíš, jak těžké je někoho podržet.

Ani nevíš, proč dýcháš, ani nevíš, proč lží v životě slýcháš.

Ani nevíš, proč láska někdy bolí, ani nevíš proč se půda sem tam hnojí.

Ani nevíš proč kámen je tak tvrdý, ani nevíš zda právem je člověk na ¨sebe tak hrdý.

Ani nevíš jak mé rty vroucně líbají, ani nevíš, že na Tebe myslím potají.

Ani nevíš, proč na Tebe mysllím právě teď, ani nevíš, jak přelézt velkou Čínskou zeď.

Ani nevíš, jaký kdo má osud, ani nevíš, jak dlouho budeme žít, jako dosud.

Ani nevíš, proč každé proč má svoje proto, ani nevíš proč je to moje oblíbené motto.

Ani nevíš, jak těžké je žít, ani nevíš, jak důležíté je svá práva mít.

Ani nevíš, jak život důležitý je, ani nevíš, kdo v něm dnes vyhraje či prohraje.


gho_st
22. 02. 2004
Dát tip
Pár věcí fakt nevím, ale tohle se mi hodně líbí. tip

815_0
18. 05. 2003
Dát tip
Tak to je opravdu moc moc pěkňoučký zamyšlení - TIP :)

Katčenka
14. 05. 2003
Dát tip
Je to krasne.Urcite tip

Drago
11. 05. 2003
Dát tip
vím že nic nevím...

chicoria
28. 04. 2003
Dát tip
Ó blažená nevědomosti

Cirilla
25. 04. 2003
Dát tip
Vím...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru