Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...

23. 05. 2000
0
0
2089
Autor
Aldaron

Báseň o lásce v dousměrně nekonečné matici, o dívce, jež byla hvězdou mých dnů a sluncem mých nocí.

Malá, ... , miluju tě. . . . Malá, Slunce svítí, miluju tě. Malá, vane hřejivý vítr, miluju tě. Malá, pod korunami stromů, miluju tě. Malá, hvězdy na nebi, miluju tě. . . . Malá, ... , miluju tě.
Aldaron
31. 05. 2000
Dát tip
občas je poezie i o pocitech ... :)

Špuntík
27. 05. 2000
Dát tip
já vím, proto pochop, proč jsem vzal hvězdičku, kdyby se známkovali pocity, tak by to bylo o něčem jiném...a už vůbec nemluvím o známkování pocitů.

Aldaron
25. 05. 2000
Dát tip
vo nicem jiným to taky není

Špuntík
24. 05. 2000
Dát tip
Aldaron: já vím, že jsi tomu dal srdce....jenže citově to působí, ale to je všechno.....

Falka
23. 05. 2000
Dát tip
Být tou, které to píšeš, měla bych teď v očích slzy. Byly by to slzy nezměrného dojetí a něhy a nebo, pokud bych já nebyla schopna milovat autora, byly by to slzy nezměrné lítosti nad tím, že mi navždy uniká něco, co nedokážu zachytit.

Aldaron
23. 05. 2000
Dát tip
no bylo to trochu složitější, ale tenkrát sem za to dostal pěkně vynadáno .... :)

Špuntík
23. 05. 2000
Dát tip
mohl si tomu dát víc..... x

Aldaron
23. 05. 2000
Dát tip
dal sem tomu srdce

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru