Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vlčí víla fall tumBLEEE

23. 05. 2000
1
0
635

V studeném městě plném splínů V převleku smoucích harlekýnů Víla v tanci mrtvých spěje hubou rovnou do závěje Víla svým tancem v ústrety věje nevinná, v tuně prokletí zmrzlá dotykem beznaděje stává se mužů obětí Když dálkou motory vrčí její zvyky lehce vlčí však polibky ať si někam strčí... a vytí stesků dlouhých chvil pád lásky nezastavil s tím kopancem mé samoty.

Už jsem přistála! Značně vyvanulá. K srazu: pour moi il ne viedra pas....protože studánku jsem neuhlídala a vyschla, alba vybledla a zaskočená luna zavile zasedla za mrak. Z mojeho žalostný vytí tyjí kdejací démoni. Připadám si jak rozervanej krvavej steak. Ale myslíš li to vážně, dej vědět. Najdu nějaký nový pramen. Oprášim alba, potrháme pár košilek prěbalům sbírek a jak Tě znám budeš mi tam zase výt svoje láskyplný Sonáty. Jen, abys pak doma z toho neměl oči plné vlčí mhy, jak Ti zvlčílá vlčice bude vrčet...:o)
Wopi
16. 01. 2002
Dát tip
:o)) *

Merle
25. 05. 2000
Dát tip
hň hň hň No, i to už by se dneska dalo zařídit... jo, ještě jsi vynechala okrouhlý bok :-))))

Merle
24. 05. 2000
Dát tip
haüy haüy Merleman přeje mnoho krvavých stejků, a zavílích vlčat... když lonewolf zavyje sonátu vše nabere dobrého obratu bude mít zase dlouhý vlas malou nožku, útlý pas... ;-))))

A ňadra dmoucí, Merlečku náš vševědoucí :o)))

zolli
23. 05. 2000
Dát tip
Ty basníci vazne vsecko vydramatizují az na ostri noze. Snad se nic neji tak horky jak se to uvari, leda by se to narychlo zhltalo! hele nymfo zajdi si do lesa na vychazku, kup si nejaky bubliny a prestan bublat!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru