Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohádka nepohádka

27. 04. 2003
8
0
1513
Autor
Stařec

 

     Bylo nebylo. A jestli nebylo, tak možná ještě někdy bude. Musíme zkrátka předpokládat, že bylo.

     Takže bylo nebylo žil nežil jeden pěkný optimistický mládenec jménem Adam.

     A opět přesně v té době byl nebyl žil nežil jeden šílený kouzelník Honza.

     A kupodivu opět přesně v té době žila nebyla jedna emancipovaná dívenka Uršula.

     A jednoho krásného škaredého dne unesl Ulu hrozný, zlý drak, který byl možná nehrozný, nezlý.

     To všechno viděl šílený kouzelník Honza a pospíchal za optimistickým Adamem, by mu vše vypověděl. Když se tak stalo, optimistický Adam popadl ... vlastně nic nepopadl, protože to byl neobyčejně svalnatý mládenec.

     A tak se ti dva vydali k hrozné nehrozné dračí sluji, kde drak držel emancipovanou Uršulu. A protože optimistický Adam miloval emancipovanou Uršulu, vrhl se do té začouzené jeskyně. A protože šílený kouzelník Honza považoval za svou morální povinnost následovat ho, následoval ho.

     Uvnitř spatřili hrozného příjemného draka, jak třímá emancipovanou Uršulu.

     Jelikož ta hnusná krásná sluj obsahovala slídu, která ruší magii, šílený kouzelník Honza pouze šíleně zvolal : " Pane Draku, laskavě mírněte brutální projevy své agrese, jinak budu nucen požádat svého přítele optimistického Adama, aby vám velmi názorně ukázal velmi názorné násilí. "

     Ale drak si ho nevšímal, pročež se optimistický Adam rozhodl použít velmi názorné násilí.

     Ale emancipovaná Uršula Adama milovala, a tak rychle vzkřikla :      " Pusť mne, ty zlý, ošklivý draku ! Máš ty nějaké přátele ? Ne ! Protože žereš jen dívky, místo abys šel papat trávu jako každý hodný drak !"

     Drak se na ni zaraženě podíval, než s brekem utekl na pastvu, kde papal jen trávu a ošklivé broučky a všichni ho měli rádi, protože papal jen trávu a ošklivé broučky.

     A emancipovaná Uršula ? Ta se vrhla do náruče svému zachránci optimistickému Adamovi a šílený kouzelník Honza je z moci mu svěřené magií na místě uddal.                         

 

Konec nekonec                                


Stařec
29. 07. 2004
Dát tip
Nikoliv.Truchlím pro něj.

Marty73
24. 07. 2004
Dát tip
Hezký, doufám, že už se našel nenašel tvůj ztracený neztracený přítel.

Kačírek
15. 06. 2003
Dát tip
Ty asi nebudeš dvakrát normální, ale má to nápad :o)

bor_uvka
15. 05. 2003
Dát tip
moc vtipné :o))

hééézkýýý :-)***

Stařec
07. 05. 2003
Dát tip
Děkuji, budu dělat, jako, že to nevím.

Gerten
02. 05. 2003
Dát tip
:-)

Stařec
29. 04. 2003
Dát tip
Prorže Uršula není výplod mé fantazie, ale skutečná, milá, emancipovaná dívenka. Stejně jako všichni ostatní, až na draka, samozřejmě.

MOOOOOOOOOOOOOOOOOC KRAAAAAAAAAAAAAAAASNYYYYYYYYYYYYY :-))))) A fakt jsem se pobavila :-) pokračuj v optimistickém a veselém duchu :-)**********

Stařec
27. 04. 2003
Dát tip
Děěěěěěěěěěěěkuuuuuuuuuuuuuuujiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Už mám dvojku i trojku, sic jen na papíře

prima, sem s nima :-)))

Stařec
27. 04. 2003
Dát tip
Já už ale musím jít.

cvok
27. 04. 2003
Dát tip
:-)

yoyo
27. 04. 2003
Dát tip
kášný*********

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru