Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Elmo / Drago

27. 04. 2003
2
0
4872
Autor
Shadown

Zde se odehrává ta On-line část hry postavy jménem Elmo. Tu Off-line, se budu snažit shrnout. Kdo tedy je Elmo?

Elmo - Luin ho hostar Vaniamir

Tento elf, který po projití kusu cesty života, zvolil pokračovat po cestách čaroděje, je tak trochu oříšek.
Je velmi temperamentní, nasertivní i asertivní, také tvrdohlavý...

Na cestách magie putuje teprve chvíli, přesto však jsou jeho činy a hlavně jeho osobnost známé snad po celé Varetě (a myslím že nebudu lhát, když řeknu, že i mimo ni).

 

Drago

 

Co k tomu dodat ?

 

Je to blonďák!


Lysandra
04. 08. 2003
Dát tip
kafry kafry : )

Shadown
26. 07. 2003
Dát tip
Takže jak s tímto nápadem začneš, jdeš za Rebekou a tím obejdeš Alase nebo půjdeš za Alasem ?

Drago
26. 07. 2003
Dát tip
no, to je právě ten problém... dřív byl pánem Alas ale mám pocit, že zde vládne podpantofelní vláda... ty mi asi nepomůžeš, co?

Shadown
26. 07. 2003
Dát tip
ne nemůžu musíš si to rozmiyslet ná tě jem můžu varovat že pokud zvolíš špatně nebude se ti v Orlím hnízdě žít dobře :)

Drago
26. 07. 2003
Dát tip
já bych to udělal diplomaticky... co se jich zeptat OBOU třeba u snídaně...? :)

Shadown
26. 07. 2003
Dát tip
No jo ale stejně se budeš muset otočit na jednoho z nich :)

Drago
26. 07. 2003
Dát tip
oni nesedí vedle sebe? hups... no tak se prvně zeptám Somíka, co mi poradí na koho se mám obrátit...

Shadown
26. 07. 2003
Dát tip
No samozřejmě že nesedí vedle sebe trubko jsi na hradě to znamená dlouhej stůl a hradní pánovéé v čelech nééé :)))) Takže jdeš ráno sotva po té co vsaneš hledat somíka ?:)

Drago
26. 07. 2003
Dát tip
jo. Som mne snad spasí....

Shadown
26. 07. 2003
Dát tip
Tak jo kde jej hledáš po ránu :)

Drago
26. 07. 2003
Dát tip
zkusil bych hospodu... :o)

Shadown
26. 07. 2003
Dát tip
Doššel jsi do hospody a tam ... nikdo : Teda nkdo urřčitě ale ne Som

Drago
26. 07. 2003
Dát tip
tak se zeptám hospodskýho, jestli neví kde bych ho našel...

Shadown
25. 07. 2003
Dát tip
Chudák náhodný čtenář se teď asi zblázní ale to nevadí. Kde tedy jsme Elmo byl přijat Ledy Rebekou do hradní strže (dočasně střežící ovocný sad, kde zcela bez nároku na odměnu vypomáhá) a nyní se učastní standartní rutyny stráže (která čítá jedinou osobu - Soma) a tou je zahálení před bránou :) - Elmíku můžem pokračovat, to zastavení mělo původně vydržet do žebálu ale jelikož pajzl udělal co udělal tak můžem pokračovat :)

Drago
25. 07. 2003
Dát tip
oki :o) no, já jsem byl v stádiu kdy jsem chtěl po Reb aa Alasovi několik dní volna, dva koně a Soma... chtěl jsem si zajet pro magiju.

Shadown
25. 07. 2003
Dát tip
To máš za sebou pvní den šichty u hlídky nebo jsme jich už daly v plén více ?:)

Drago
25. 07. 2003
Dát tip
já mám pocit že asi už 14 dní...
ahoj bráško :o)

Shadown
25. 07. 2003
Dát tip
...aha :) A co magia tY o nějaké výš ?

Shadown
25. 07. 2003
Dát tip
...aha :) A co magia tY o nějaké výš ?

Drago
25. 07. 2003
Dát tip
no... tak trochu. proto jsem chtěl ty koně. jedna je určitě u Aboraxovy věže... a druhá tam kde jsem přišel o ucho.

Shadown
25. 07. 2003
Dát tip
A tam se chceš vracet ?:)

Drago
25. 07. 2003
Dát tip
no já vím že ani jedno z těch míst mi není nijak milé, ale já t magii potřebuju abych se mohl učit! já tam prostě musím.. ano, chci se tam vracet...

Drago
20. 07. 2003
Dát tip
v pohodě, já na to nijak nespěchám, vím dobře jak to bylo... ale co chudák náhodný čtenář? :o)

Shadown
27. 06. 2003
Dát tip
Mám to tu před sebou ale je toho vela takže to bude muset počkat. Promiň Drago

Drago
19. 06. 2003
Dát tip
taktéž se těším... :o)

Shadown
18. 06. 2003
Dát tip
Taktéž dám dohromady.

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
nenápadně ji pozoruju. sedla si nebo stojí u mne?

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
Sedla si ke tvému stolu, na proti tobě. Tedy Zády k místnosti :)

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
věcná - je ráno, poledne nebo večer? jsem krapek dezorientován... a ptám se tě jako PJ, tedy neptám se té ženštiny... a ještě - je mi nějak povědomá? stal chůze, nějaká gesta nebo něco takovýho?

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
Je tak na večer, předpokládám to podle toho že jsi se vrátil ze své vycházky a pak jsi zamířil do stanu a pak k elfům, jelikož jsi vyšel někdy ráno odpovídalo by tomu to že teď je večer. Ne nic ti není povědomé, chová se tak dokonale bez průkazných znaků jak jen to jde ...

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
aha... "Přeji pěkný podvečer... :o)"

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
"Tobě také" Hlas je jaksy zastřený a tichý

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
takže ho nepoznávám, co? chjo. to být velká pech. "mohu vám nějak pomoci?"

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
"mohu vám nějak pomoci?" to je ale ozvěna co :)

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
no, to jo... "Vy mě? A smím vědět s čím¨? Nebo jak? Nebo co umíte. Určutě by se našlo něco, v čem potřebuji pomoc... "
hele, velká PJ nebýt ta děvuch náhodou Valari? to bych já hodně štěstí... :o)

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
Ale pak by jsi si to slízl od Sebe samotného - to tu už bylo. "Já jsem pomentálně nepodstatná, jde o zás pane mágu."

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
jak to myslíš, od sebe samotného? já myslím že zas tak moc ne, Valari je hodně podobná Eniel... ale Eniel to není, já vím... a mám pocit že En byla snad jediná osoba na Lornu s kterou Elmo dojkázal být.. ach jo... ten lektvar asi nefungoval tak jak měl... a ještě jedna otázka, než zareaguju na její odpověď - ona tak opravdu mluví nebo to jsou překlepy? já jen abych věděl - třeba jakej má přízvuk :o)

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
Překlepi jsou jen moje práce :) Přízvuk, nijak zvláštní. OPodobným tu mluví všichni, její elfština je ale trošku čistčí :) No já myslel ten horor mezi hráči ne u Elma :)

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
aha. ale o tom co se tu dějě přece taky nemusí nikdo vědět, nebo jo? navíc nechápu proč to byl takovej problém když mě se Evík směje... ale nechme to být. ona si teď bude užívat a já klidně taky. hráči nejsou postavy a co se děje tady je jen hra. nebo ne? vždyť mi to furt říkáte... sice je fakt, že tady člověk dělá to, na co si v "normálním životě" netroufá, ale to je úplně jedno.,... :o) howg. "O mne? a jak vám tedy můžu pomoci? stalo se snad něco?"

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
Přesně to vám říkám já, ale posloucháte mě snad... ne jste načučení a v místnosti je tak hustej vzduch že když se člověk chce dostat dovnitř musí použít zbíječku nebo osobního trolla. "Pořád to nechápeš." ~Já tvou pomoc nepotřebuji, ale ptám se jestli ji nepotřebuješ ty.~

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
já vím...ale jestli jsi si všiml, tak minule jsem zůstl zcela chladný a dobře jsem se bavil... teda chladný k jejímu hraní, jinak asi ne :o) a proč tam máš ty ~?

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
"a jakou pomoc mimůžete nabídnout?"

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
To je oficiálně zavedený výraz pro mluvení přímo do hlavy za obejití uší :) A jsi pro tento návrch já bych pro byl. :)

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
To je oficiálně zavedený výraz pro mluvení přímo do hlavy za obejití uší :) A jsi pro tento návrch já bych pro byl. :)

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
~Jakou bys potřeboval ~

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
"no, možná s učením, ale to by asi nebylo ono. to je jedna z mála věcí, které opravdu musím udělat sám. ale možná by jste mi mohla pomoct - hledal jsem nějakou práci, něco, kde si můžu přividělat - ale úplnmě nejraděj bych slyšel Vaše jméno - mě říkají Elmo. Elmo z Vaniamiru."

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
a jsem pro.

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
~mé jméno není důležité, zatím ...o jakou práci by jste měl zájem pane mágu?~ Pro elma v korupci na večer: Tak jak to provedem .)

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
počkej, počkej - co s korupcí navečer? nějak Tě nechápu... :o/ "a jakou mi můžete nabídnout? "

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
~Jakou chcete ... takovou nabýdnu~

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
no, uvítal bych něco takříkajíc "v oboru" ale bylo by lepčí, kdyby to nebylo hned - zatím e ještě musím nějakou dobu připravovat...myslím že mne chápete - vzdělání je velmi důleřité... :o)"

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
~jaký je váš obor?~

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
"magie vody. trochu se zajímám o hvězdy a o lidské chování - zkoumám jejich reakce v praxi, když se dostanou do různých situací... ale to je spíš koníček :o) "

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
(Hráči nejsou postavi!) MMCH: U Elma je to spíš naopak všichni mohou skoumat jak se v jakých situacích chová on. ~A ta práce, co by ste si představovat. Podkoní to asi nebude~

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
"no, to asi ne... když to teď řeknu přeneseně a jako kdybych byl nafoukanej egocentrickej tentononc, tak "nějaký úkol hodný mága mého postavení"" (říkám to ironizujícím hlasem, aby bylo vidět že takovými lidmi, kteří takto mluví pohrdám a mám z nich srandu... :o))

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
No poznámky si odpustím ~A jaké je tedy povolání vhodné pro mága vašeho formátu? Mistře~

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
"co já vím? jsem kouzelník. ale když bude potřeba, klidně vám budu zalévat zahrádku..."

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
~ A to je práce vhodná pro mága ? ~ Jestli jsou myšlenky ironizující se nedá poznat

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
(no, co nadělám) "jestli je vhodná pro mága to nevím, ale když na sobě nemám róbu, kdo pozná že právě já jsem mág?"

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
~ NO, například podle toho že jste jediný Elf ve vesnici ? ~

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
"no, to je sice fakt, ale kdo ví, odkud jste? třeba jste z Doriadu nebo Greenu... elfsky umíte plynně..."

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
~Ale co to má společného s tím, že každý tady ve vesnici bude vědět že práci provádí Mág ?~

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
"a kdy říká že tady ve vesnici? tedy tím chcete naznačit že jste zdejší? nejste náhodou lady Reb? no ať tak nebo tak - i mág si musí nějak vydělat na jídlo - nebo ne? poctivá práce ještě nikomu na váženosti nebo důstojnosti neubrala - spíš naopak. nebo jste jiného názoru?"

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
°~ Myslím že práce ještě nikonu neublížila, mistře Mágu. Zdejší nejsem, pocházím z Xanu ~

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
"já jsem stejného názoru... a když pocházíte z Xanu, neusadila jste se tu náhodou? mám pocit že už jsem vás viděl - a neodpověděla jste mi na otázku - jestli jse nebo nejste lydy Rebeca, cho´t zdejšího panovníka..."

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
~ Měnilo by to něco ?~

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
"ne, ale aspoň bych věděl s kým mluvím.. ono je to pak trošku příjemnější..."

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
" Dobře jak si přeješ, ale měla jsem pocit, že tě moje přítomnot spíše znevózňuje ."

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
znervozňuje? a víte že ani ne? celkem sem si zvykl jednat s "tajemnými neznámýmíů al epřece jen. normální rozhovor mi je příjemější... rád se při rozhovoru dívám lidem do očí nebo do tváře..."

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
oddělala si závoj je to Lady.

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
"tak přecejen jste to vy... ještě jednou přeji hezký podvečer... dáte si něco k pití? a můžu se zeptat, kde jste se naučila tak dobře elfsky?"

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
Pití už má asi ho někdy během vašeho rozhovoru donesl hostinský "Elfština patří k dobrému vzdělání v královské rodině." Pronesla Reb klidně.

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
"aha. omlouvám se tedy za mou neznalost.. byl jsem v Xanu jen jednou a krátce... ale myslím že Erin by o něm mohla říct víc... hlavně o Sun Eaglovi a správcovi... :o)" (mírné pousmání) A mohu se ještě zeptat, co vás vede k tomu, pomáhat někomu jako jsem já? nepřipadá mi že bych byl něčím výjmečný. Neuražte se, myslím to dobře a poze spekuluji - ale napadlo mne, že ten důvod je možná ten, že má přítomnost v tomto městečku pro vás není moc příjemná a tak... ale ne, promiňte. zašel jsem v mých úvahách až moc daleko. myslím že někdo, jako vy, by takto neuvažoval... ještě jednou se omlouvám. dlouho jsem se pohyboval v jiné společnosti než by mi bylo libo..." (tfuj, ten je ukecanej...)

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
"Proč by mi měla být vaše přítomnost nepříjemná ?"

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
"no.. já nevím. většinou lidem lezu na nervy a chtějí se mne co nejdřív zbavit... nechtěl jsem vás nějak urazit... přijměte prosím mou omluvu..."

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
"Já se jen tak urazit nenechám." Usmála se " I to patří k dobrému vychování :)"

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
"Já vím... "

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
"A cotedy s tou prací, připadá mi krajně nevhodné aby se nám tu po městečku potuloval Mág bez šestáku v kapse který nemá ani na to pivo co teď pije."

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
(mírně se zardím, sklopím zrak...) "no... popravdě cokoliv. víte, to je můj zlozvyk - trochu si při rozhovorech hrát se slovíčkama...

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
"A co by tedy pan mág navrhoval?" Usmála se

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
"já nwevím... máte už děti? že bych je mohl učit číst a psát..."

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
"Ne to tedy ještě nemáme, tedy pokud já vím a už vůbec by nebyli ve věku na učení těchto věcí :)"

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
"aha. emh. no, tak vám tredy přeji mnoho štěstí... ¨no, něco jinýho na práci - máte tu knhovnu? já jen že bych vám v ní mohl udělat pořádek, roztřídit ji... "

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
"No myslím že ty dvě, nebo tři knihy, když nemočítám účty, zvládnu sama." Směje se čím dál víc, ale neustále v rámci slušného.

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
"aha.. no.. to se to trochu komplikuje... a nechcete se naučit kouzlit? to byl vtip... ale kdyby jsete chtěla... "

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
~ NE myslím že kouzlit se učit nechci ~

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
"teď jsem si vzpoměl - když jsem tudy tehdy procházel, pracoval jsem v sadu. má ho ještě ten starý muž? mohl bych pomáhat tam... "

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
"No myslím že ano, stále je tu. Dobrá tak pro dnešek platím já, ale nechci tu vidět mága bez peněz." ~JE TO OSTUDA~

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
(šeptem) "a vy si myslíte že mě to asi není blbý? a kdyby jen bez peněz, já už nemám ani magii... ale nikomu to prosím neříkejte" (smutný a prosebný pohled) "a za ten dnešek děkuju."

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
~ Nebojte se pane mágu u mě je vaše indispozice v naprostém bezpečí ~

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
Děkuji... a to s tím sadařem - mám tam skočit sám s nějakým dopisem nebo to zařídíte vy?

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
"Ne myslím že bude nejlepší, když tam skočíte bez nějakého dopisu."

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
dobře. ta, jak se říká - dopijem a jdem." :o)

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
"No mám pocit že ti nějak vyschnul džbán." Otočila se. "Hospodo?" Pronesla tiše, decentně a velmi ale velmi důrazně.

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
"no, já myslím že to je dobrý... madam.. já... já.. já tu byl jen na skok když jsem se vrátil z výletu a zjistil že v mém stanu byly prohlídky..." (pronáším zdrceným hlasem...)

Shadown
13. 06. 2003
Dát tip
Co já ? :o) Ty seš ale já tam nejsem. Já ti jen vyprávím co se děje. Já to nemůžu změnit. Pokračuji ve vyprávění. Naráz místnost zmlkla, věsla tam postava - žena. Má na sobě černý plášť a pod ním temně rudé šaty. Ve výstřihu se odhaluje opravdu krásně formované .... .Kapuci má na hlavě a pře obličej má závoj. Rozhlédla se a jde k tobě.

Shadown
12. 06. 2003
Dát tip
Dobrá Elmo dostal u elfů pivečko a teď si jej vychutnává a přímo cítí pohledy ostatních hostů a tiché šeptání

Drago
12. 06. 2003
Dát tip
rozumím tomu, co si říkají?
Míro, prosím, udělej něco ať se nestane to, co se vznášé v luftě a co se schyluje... jestli ti lidi budou takový, Elmo vybuchne...a já pak za něj neručím...

Drago
11. 06. 2003
Dát tip
jo, hjá to beru šéfe ¨:o) no, rozhodně se na něj půjde... .o)

Shadown
09. 06. 2003
Dát tip
Ne kniha je na svém místě? Ty jsi tu nechával něco jiného? No vypadá to na stopy celé vesnice.

Drago
09. 06. 2003
Dát tip
ne, nic jinýho jssem tam nenechával a knihou nepohli ani dva koně - tak to mi nevezmou. Chceš mi snad naznačit že co jsem byl pryč tam Som pořádal prohlídky nejlépe za vstupné, nebo že se tam šla podívat celá vesnice nejlépe naráz? já sebou snad švihnu... opravdu, ještě že už nemám magiju... a čagan raději nechám tam kde je - ono vymlátit vesnici jen proto, že byli zvědaví není moc dobrý... a na to pivo půjde Elmík hned.

Shadown
09. 06. 2003
Dát tip
no ono to bude mít také něco společného s tím že ten stan stojí na studní i když jen kousek. Prostě je na očích. A zvědovost je dost velká svině. Tak co bude s tím pivem

Drago
08. 06. 2003
Dát tip
"cože? aha.... blbý ftipy... :o)a cože to, že je tu tak živo?

Shadown
08. 06. 2003
Dát tip
"A proč by tu mělo být mrtvo ?"

Drago
08. 06. 2003
Dát tip
"ne, to jsem nemyslel... asi mi připadlo že tu je nějak moc lidí po tom mým výletě... ale to nic, toho si nevšímej - to bude tím čajovým dýchánkem..."
PJ, já Tě kuchnu... te´d vypadám jak blbec... já myslel že se tam děje něco spešl a ono je zatím vše ouplně O.K. a Ty si ze mě utahuješ... grrr... :o)

Shadown
08. 06. 2003
Dát tip
Neutahujju já jen popisuju okolí a to je moje práce. ¨Som:"ČAjovoucožeto?"

Drago
08. 06. 2003
Dát tip
"ale nic... dýchánek s potomky. vždyť to znáš... nebo ne? no, dobrá. tak nic. hele, Somíku, já se můsím jít uči. Potkáme se potom a večer zajdem k elfům - co ty na to?"
já vím, já vím... ale proč bych si nezabrblal? :o)

Shadown
08. 06. 2003
Dát tip
"proč ne." Pak se otočí "Tak se měj a nezblázni se z učení." míří tím směrem ze kterého jsi přišel

Drago
08. 06. 2003
Dát tip
"jo... a neboj. měj se zatím hezky.." jdu do stanu.

Shadown
08. 06. 2003
Dát tip
"ty taky." Zrychluje., Tyj deš do stanu kde na tebe čeká otevřená kniha ...

Drago
08. 06. 2003
Dát tip
a tam se učím a učím... a MMCH - je tam vše jak při mém odchodu nebo je tam něco jinak?

Shadown
08. 06. 2003
Dát tip
No jen je tu hodně stop ...

Drago
08. 06. 2003
Dát tip
chybí něco? je něco přeházený? jaký jsou ty stopy? jsou jednoho lida nebo víc člověků? tak povídej... (jediný ščestí že už nemám magiju. ale ještě furt mám čagan :o) )

Drago
07. 06. 2003
Dát tip
"zdravíčko... ahoj Some. Děje se tu něco?"
pohledem prozkoumávám vísku pátraje tak po něčem neobvyklém... ;o)

Shadown
07. 06. 2003
Dát tip
"Ne nic zvláštního, jenom se nám tu usadil nějakej mág a učí se u studny, jak říkám věci jsou absolutně v normě." Kromě výše zmíněného potulování obyvatel nevidíš nic zvláštního.

Shadown
06. 06. 2003
Dát tip
Ne nemusíš jen by stálo za zmínku že tím elmo získal šíp na jehož hrotě je vyryto jeho jméno, jediný problém je že ten šíp patří potomkovi Charma, kterému se říká Nemesis a její šípy si dokáží svůj cíl najít kdekoliv.

Shadown
06. 06. 2003
Dát tip
kdepaže jsme to skončili?

Drago
06. 06. 2003
Dát tip
skončili jsme tím, že se Elmík vydává na cestu k domovu - prozativnímu. jde se učit :o/

Shadown
06. 06. 2003
Dát tip
Dobrá takže jsi došel spátky do vesnice, tvůj stan sojí u studny tedy spíše na studně a kolem se potuluje několik obyvatel. Som je na zápraží u hospůdky

Drago
05. 06. 2003
Dát tip
to bylo potom, já myslel že předtím... tak tedy, pak v mé opuštěnosti a smutku, kterej mne nevímproč najednou přepadl se na lorn snesli snad všichni potomci bohů a udělali si pařbu... u mého ohně. byla to čest... ale popisovat ji tady by bylo na moc dlouho - teda kdyby to bylo PJovo přání, pokusil bych se... (ale teď mom. nemám moc času na rozepisování...)

Shadown
04. 06. 2003
Dát tip
Pak byla ta greenparty pořádaná potomky co ?

Drago
03. 06. 2003
Dát tip
no, tak já to sem dopíšu. tedy, stalo se to takto (omlouvám se, jestli něco vypůstím, přecejenuž je to delší doba) Takže, Elmík lezl do té jeskyně. Vyrobil si primitivní louč...a lezl. Lezl a lezl, skoro se plazil, když tu najednou - železná mříž a tunel za ní vedoucí kolmo dolů... Něco sprostě zaklel na účet skalelfů a jal se plaziti zpět, což se mu podařilo. a dál mom. nevím... :o(

Shadown
30. 05. 2003
Dát tip
Takže co dál :)

Shadown
25. 05. 2003
Dát tip
Hele dopiš to sem ti :o)

Drago
25. 05. 2003
Dát tip
já? ale já si to už skorem vůůůůůůůůůůůůůůůbec nepanmatuju... ale jo, dopíšu... ale nebudeš se zlobit když si na to udělám autorskou licenci? jen pár škrtů, změn atp.... :o)

Shadown
25. 05. 2003
Dát tip
Neboj já pak uplatním svou autorskou licenci :o)

Drago
25. 05. 2003
Dát tip
no tak to se bojím dvojnásob... ;o)

Shadown
25. 05. 2003
Dát tip
neboj vždiť mě znáš :o)

Drago
25. 05. 2003
Dát tip
no právě... :o)

Drago
24. 05. 2003
Dát tip
jojo, možná jsem sqjelé dílko, ale nějak se zapomnělo na hraní... ta, mám pochodeň a co..... aha, moment... vždyť tohle už je vodehraný, že? ach jo... tak sem dopiš kdy a kde jsme skončili, ať už zase můžeme pokračovat... :o) totiž jestli se nepletu, tak jeskyně už je za mnou a svět předemnou... a vydal sem se nazpět do Hnízda... zpět k knize. musím se učit... musím se učit... musím se učit!!! ach jo, chudák Elmíšek, to ušeníško mu vůbec nezávidím.. i když nějaký kouzlíčka bych byl možná ochotnej se naučit... třeba takový "helke pilin"... :o)

Radost
14. 05. 2003
Dát tip
skvělé dílo...:-))

Shadown
14. 05. 2003
Dát tip
no jo Elmo je vopravdu dílko :-)

Shadown
02. 05. 2003
Dát tip
A PEPO taky ??? NO jsou tu křovíčka a technicky vzato pochodeň jde udělat i z tebe Vodouši :)

Drago
02. 05. 2003
Dát tip
drzoune.... prostě ji z těch keříšků udělám...

Drago
01. 05. 2003
Dát tip
no jo, ono to prostě jinak nešlo... mám asi slabou vůli či co, ono to nějak samo. tak. a teď k Drd. jestli teda kolem jeskyně není známky po její obyvatelnosti, neohroženě vcházím (škoda že nemám ten skalelfskej krystal jako v té povídce... :o)) a dál jdu za zřídlem... anebo ne, počkej. je tam někde kolem něco, z čeho by šla udělat pochoděň, třebas primitivní? křesadlo mám...

Lysandra
28. 04. 2003
Dát tip
Shadown: To jste klidně mohli :) Pro vás jsem ho kreslila : )

Shadown
28. 04. 2003
Dát tip
Ale takto je to lepší :)

Lysandra
28. 04. 2003
Dát tip
Shadown: Hm... ale ten tip u této "diskuse" mě pobavil... : )))

Shadown
28. 04. 2003
Dát tip
NO Drago si to prostě nemohl odpustit :)

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
jo. ptáčník. ten němej. "zdravím a přeji hezký den..." jestli neodpoví, jdu dál svojí cestou (i když ji ještě neznám...)

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
Zamával ti a ukázal na malí bod na obloze :)

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
kouknu na to, na co ukazuje. je to fták nebo drak. teda Dr. Ago. Drago. Nebo jinej drak...

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
Je to vták. A krouží

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
tak ať krouží. "Hmm, pěknej. Toho teďka cvičíš?"

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
Zavrtěl hlavou

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
"nějaký starší nebo vůbec není Tvůj?"

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
Ukázal na ptáka a pak na sebe a kívnul.

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
"je moc pěknej... hele, pamatuješ si ještě na Erin? Pozdravuje..."

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
kívá na souhlas a znovu ukazuje na ptáka. Pak si ukázal na oči jako by si je chtěl vypíchnout a pak se prstem podřízl

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
"cože? on je slepej? nebo je to Erinin jestřáb?"

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
Vrtí hlavou. Ukazuje na ptáka. Pak na oči a pak se podřízl (prstem)

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
"že ten pták chce někoho zabít?" (neposlal jsi mi avi... hlídej si to, pls...)

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
udělala gesto zoufalství nad tvou nechápavostí. a zamítl tvou odpověď

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
"tak já nevím. jo, že vidí mrtvolu?"

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
Zakýval na souhlas

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
"jdeš se tam podívt? mám jít s Tebou?"

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
NE NE zamítá

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
NE NE zamítá

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
"nemám jít s tebou?"

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
Ukázuje na sebe a pak na místo kde stojí.

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
"takže ty tam nejdeš a zůstaneš tady... hhmmm.. dobrá. mám se tam jít podívat sám?"

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
Pokrčil rameny a jeho výraz naznačuje něco jako: když jinak nedáš, já jen informoval

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
"No jo. jak chceš." ->PJ: kterým je to směrem? k majákům? nebo k Aboraxovi?

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
Směrem na sever k našemu městu a Skaltu

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
HA! mým směrem! to není možný.. teda vlastně je, tam byli dřív skuruti... (ach jo, kde je Shek?) rozloučím se s sokolníkem"tak se měj... já teda jdu." a vyrážím vstříc dobrodružstvím. po cestě hledám zřídlo...

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
Šek byl na západ od Orlího hnízda. Trošičku se ti to plete broučku ale to jen na okraj. No jdeš asi hodinu a světe div se našel jsi zřídlo :) (kostky jsou vrženy)

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
ta poslední věta mne učinila nejistým... (hele, jen tak mimo, není náhodou Hnízdo zhruba nad Naším městem?) jak je asi silný a jak vypadá? (byl bych nerad kdyby mi zas nějaká skřetí sviňě usekla ucho...)

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
No nevidíš ho ale je pro tebe ideálně silné a přímo tě tahá za prsty. Směřuje na kopec. Hnízdo je asi dvě tři hodinky na jih od Našeho města

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
dobrá (napadlomne totiž, že jak jsi říkal o tom zřídlu pod městem, tak že je někde v Našem městě...) jdu za zřídlem, ovšem nepolevuji v opatrnosti...

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
Jdeš do kopce ... jdeš a jdeš a narazil jsi na jeskyni. Prsty tam směřují

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
ach jo. a po pr... v byťohu asi nemám louč, co? jak daleko jsem od městečka?

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
Asi tak tři hodinky cesty

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
hmm, jak na schvál... jak ta jeskyňka vypadá? je poznat že by uvnitř někdo žil? jak to vevnitř smrdí - tedy, jakej puch/nepuch od tam vane? nese vchod známky častého používání či nikoliv?

Lysandra
27. 04. 2003
Dát tip
Tady vám oběma něco posílám : ) (i když tady do toho nemám co kecat : )

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
Lys:Už jsme s Dragem uvažovali jestli ho sem dát, ale jako autorka máš mnohem višší mandát a tak ti tedy děkuji. :) Elmo: NO je tu docela průvan. Nevypadá to že by do jeskyně někdo chodil pravidelně nebo zde snad i bydlel. Vypadá docela neškodně :)

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
tak jsem tu.. stalo se na procházce něco zvláštního, s sebou mám bágl - klasický vybavení na cestu... jdu v róbě, s holí, prostě jako vždy.

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
Prosím začni od toho střízlivého rána. Jo :)

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
dobrá, PJ. (toho blonďáka by sis mohl odpustit. jestli chceš, napíšu Ti jeho životopuis, ale za délku nezodpovídám. nebo jeho popis. ale to asi nebude moc zaujímavé...) ráno jsem se zobudil a vstal celkom smelo. Hádá som se eště celkom nezbláznil... na posteli vidím moje tělo, přitom som sa dávno zobudil... no nic, to byl Ríša Mülleruj... tak teď Elmo. Vstal jsem, chytil se za hlavu a začal si nadávat do těch velkejch zvířat v poli (a nemyslím lvi nebo draky). Spáchal jsem ranní hyenu, oblékl se, "u elfů" se nasnídal a vyrazil (plně vyzbrojen, akorát bez magie) na procházku...

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
Kam tě povedou tvé kroky ?

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
no, rozhodně po cestě pujdu jen nezbitnou dobu. odpojím se co nejdřív. A taky nepůjdu k Aboraxovi nebo k majákům - nejsu sebevrah, žeano...

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
O sebevrahovi pomlčím ale co jinak ? který tedy zvolíš směr?

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
který směr... no, jak sme tehdy přišli s Erin - tak tama.

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
Tedy na sever ? Dobroš. Nějaké plány na cestu o kterých bych měl vedět ?

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
ani ne... prostě si jen provětrat hlavu. večer bych chtěl být zase zpátky, nejpozději zítra kolem poledního (tolik jídla sem si nevzal, víš..)

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
Jo odhaduju podle plánované cesty plus železná rezerva (Třeba trpalsičího chleba)

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
néééééé! trpasličí chleba néééééé! ja nešel na cestu kolem světa a zpátky...

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
To byl jen takovej vtip:) No dobrá ... kostky duní ...

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
prosím bez kostkodunění... klidně si haž, ale ne tak okatě - pak je z toho jeden nervózní...

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
Kostka duní (promiň :) A ... mendělejeva tabulka praví žě ... Potkal jsi muže, je ti známí

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
no dobrá. (ó jak já nesnáším tabulku na jistou smrt...) kdo to je?

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
Znáš ho vyděl jsi ho minule když jsi navštívil Orlí hnízdo. Pozdravil tě kívnutím hlavy

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru