Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskuze klubu

27. 04. 2003
0
1
4927
Autor
Shadown

No prostě všechno, teda zatím. Pokud se tu něco vyvine a bude si to žádat dělení, tak bude provedeno :)


1 názor

Shadown
26. 07. 2003
Dát tip
Dobré ráno paň mámo

Drago
26. 07. 2003
Dát tip
dobrý, dobrý, synááááčku :o) japak sme se vyspinkali :o) no? ťu ťu ňu ňu... :o) ehm... promiň...

Shadown
26. 07. 2003
Dát tip
Chlamst :)

Drago
26. 07. 2003
Dát tip
cože?

Shadown
26. 07. 2003
Dát tip
SEžral jsem ti prsty zatímco jsi n mě dělala NUnu ťu ťu :)

Drago
26. 07. 2003
Dát tip
aha... no, myslím že jsi mi neměl co sežrat... dneska se mi zdál velmi zvláštní sen... je to těžký na popis ale když řeknu že jsem si tam chvíli připadal jak v PC hře která byla kombinací Saul Reverz (toho upírka) a filmu Final Fantasy - the esenc of live... no hrůza... a spadl jsem vám asi na televizi...

Shadown
26. 07. 2003
Dát tip
Soul Reaver ? Povíde jpřeháně a nech si zdát o astře :)

Drago
26. 07. 2003
Dát tip
já vím že by to nebylo špatný snít o Astře ale to bych se už nemusel probudit... a podrobnosti řeknu perhubam... a já už pomalililinku půjdu abych se na to stihl vyspat...b tak zatím. a stavíš se teda pro mne?

Shadown
26. 07. 2003
Dát tip
Jak jde službga ? No zkusíme si tě vyzvednout nebo zavolat uvidíme jak se to vyvrbí ale neboj nějak se o tebe postaráme :)

Drago
26. 07. 2003
Dát tip
tak ju... já prchám... tak ahoj :o)

Shadown
26. 07. 2003
Dát tip
Ahoj :)

Drago
26. 07. 2003
Dát tip
kuk! už jsem zase tadýýýýýýýý :o)

Shadown
26. 07. 2003
Dát tip
já víím

Drago
26. 07. 2003
Dát tip
já vím že ty víš že já vím že ty víš... :o)

Drago
25. 07. 2003
Dát tip
Ahojda... tak mne napadlo že jestli dnes budeš déle vzhůru a budeš mít chuť, myšlenky a náladu, tak se tu můžem pustit do Astřičky... a promiň že sem se dneska nestavil - byl jsem celkem mrtavej po moční...

Shadown
25. 07. 2003
Dát tip
Bráško ráno se mi ozvy skrzeva Solánovy oslany. Co se týčwe dnešního ponocování tak ani omylem dopíšu a jdu spat :)

Drago
25. 07. 2003
Dát tip
oki... tak přeju dobrou noc... :o) a hezký sny. jak to bude s oslavama vůbec netuším poněvač jsem dnes prospal celej den a ještě to bylo málo... chtěl bych se tam ukázat ale nevím kdy vstanu a jak budu použitelnej... však to znáš. tak ráno... a ještě jednou dobrou noc... :o)

Shadown
25. 07. 2003
Dát tip
Elmo já zjistit kdy a jak a dát správa tobě a Erin, pak mi zvednout se a vyraziti spojitě. Zkus si nějak šetřit abychom tě tam nenesly solánovi to udělá radost a nám to neublíží. Snad to nějak zvládnem když ti ráno pošlu SMS zvbudítě to nebo je to zcela marná snaha ?

Drago
25. 07. 2003
Dát tip
podle toho kdy ráno... já bych asi nejvíc uvítal kdyby jste se pro mne stavili - zvonek mne vzbudí určitě... a já se zkusím vyspat přez noc v radiu...

Shadown
25. 07. 2003
Dát tip
končím ale teď už fakt jdu spát takže už neodpovím na žádnou zprávu měj se pá pá a dobrou noc :ú)

Drago
25. 07. 2003
Dát tip
dobrou... a hezký sny... :o)

Shadown
27. 06. 2003
Dát tip
Také by mě zajímalo jak to v žebětíně provedem, ale rozhodně bychom se na Hobita měli patřičně připravit :)

Drago
27. 06. 2003
Dát tip
popravdě, trochu mám strach z toho, že nám to tam bude trošku skřípat. ale loni to bylo dobrý a když to uděláme nějakou nenásilnou cestou jako oni tak to půjde... :o) snad... :o)

Shadown
27. 06. 2003
Dát tip
Už minulej rok to skřípalo a to jsme se fakticky jenom flákali a na dračák jsme se radši ani nekoukali. Ale nedokážu si dost dobře představit co se bude dít pokud něco dělat budem

Drago
26. 06. 2003
Dát tip
už jsem se to dozvěděl... teď to jen trochu brzdí hobitek - jinak všici můžou. a Evík asi bude dělat v té Kashe na joštový - 7.7. nastupuje na zkoušku... v nejhorším tam za náma bude jezdit "naodpoledne" nebo na noc... :o) už se mooooc těším. :o)

Drago
23. 06. 2003
Dát tip
my se taky těšíme... hele, bráško, potřebuju aby jsi mi řekl jak to plánuješ s tím Žebětínkem - jedinej termín v srpnu kdy můžu je od 2. do 9.. Potřeboval bych Tvoje a Janíkovo vyjádření co nejdřív, nejlíp dnes do 19:00... celkem to spěchá. Pajzlovi jsem už psal a ještě mu budu volat... Tak prosím rychle... :o)

Shadown
21. 06. 2003
Dát tip
Vážení obyvatelé PC vašeho PJ je opět OK a možná tak i nějakou dobu zůstane. Podle všeho si moje PC užívalo s poštou mé sestřičky a nějak se nakazilo Trojským koněm: Delf. Tak už to šlo ráz na ráz, ale už jsme zase v provozu a těšíme se-

Drago
20. 06. 2003
Dát tip
Vážení obyvatelé Lornu. S lítostí musím oznámit že PC našeho PJ je K.O. ... někde si PC užívalo a chytlo vira... neví se, jak dlouho bude trvat léčení, tak prosím vydržte a trpělivě vyčkávejte... Však ono se nám PC i s PJ brzo vrátí... snad... :o) Drago

Drago
15. 06. 2003
Dát tip
tak teď se t oběvila i Rish a tak jí lámu aby se pro mne stavila, že prej ji čeká překvapení - tak jí hlavně nic neříkejte. prosím.

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
Tak se tu neprokecni ty, buď tak hodnej. Ale co když.-....

Drago
06. 06. 2003
Dát tip
ju :o)

Drago
05. 06. 2003
Dát tip
lidičkové, změna - tuto sobotu maaluju... teda jestli nechcete hrát během práce. já bych nebyl proti, alespoň bude sranda :o) a místo "helke pilin" budu střílet válečky s barvou... (ale asi nebude modrá...)

Drago
05. 06. 2003
Dát tip
asi tak... uvidíme.. (řekl slepej a šel do kina...)

Shadown
04. 06. 2003
Dát tip
Za co bych tě zabíjel já jsem použitelnej SKORO furt :o)

Drago
02. 06. 2003
Dát tip
já na Tebe nedlabu, ale nemám teď vůbec čas... práce, práce a práce... taky bych rád hrál, ale opravdu nevím kdy... nejbližší volno mám až v sobotu 8.6.

Shadown
30. 05. 2003
Dát tip
Všem se omlouvám za svou dlouhodobou nepřítomnost zapřičiněnou tím že nevidím přes tu hromadu věcí co musím stihnout udělat každý den a díky tomu že jsem tka línej že každej den udělám jenom polovinu z nich.

Shadown
23. 05. 2003
Dát tip
Co by ti za něj dali ? ... No přece po hubě by ti za něj dali a než by jsi se probral tak by byli pryč chudinky děti, vaťák a také veškeré tvoje cennosti.

Drago
22. 05. 2003
Dát tip
náhodou, takovej vaťák není špatná věc... co by za něj dali děti v Somálsku... ééé...teda v rusku.

Shadown
16. 05. 2003
Dát tip
Máš pravdu rish, vem si vaťák :)

Drago
10. 05. 2003
Dát tip
Ha, koukám že nám přibyl nový člen... zdravím lorde a vítej :o)

Shadown
10. 05. 2003
Dát tip
MMCH drago v čem dete do teho divadla :)

Drago: Dík... ;-)

Drago
10. 05. 2003
Dát tip
Ivanhoe - nemáš zač... :o) snad se tu budeš cítit jak doma... :o)
Shadown - no v čem - dneska su za barbara se vším všudy - mám sako, košilu a - rifle. ale já sem myslel že nebude čas na převlečení a tak sem se oblík napůl pracovně... no, snad se za mne nebudete až tak moc stydět a nějak to přetrpíte... :o)

Drago
10. 05. 2003
Dát tip
avi...

Shadown
10. 05. 2003
Dát tip
A Hensík, vono to spíše zajímá Erin než mě :)

Drago
10. 05. 2003
Dát tip
Evík jde v šatech s takovým jakoby pleteným (velmi lehkým) svetříkem přes ramena (ta to má spíš jako módní doplněk než proti zimě...

Shadown
06. 05. 2003
Dát tip
Já vím ale přeťukl jsi se dvakrát a krásně :)

Lowlander
06. 05. 2003
Dát tip
Já se přeťukávám téměř pravdelně... jsem navyklý na jinou klávesnici :o((( Tahle težce nestíhá můj rychloťukot :o)))

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
Low:jak se dneska daří?

Lowlander
05. 05. 2003
Dát tip
Ahojky :o) Eeeh... nic moc... ale to jsou jen osobní problémy... to se časem, možná, srovná.. co Ty?

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
No teď si pomalu připadám jako zločinec ... já se mám celkem fajn. No prostě nemlžu si stěžovat. školení za sebou a zejtra nastupuju a už vím, že budu pracovat s jedním bývalím spolužákem. Takže tam na to nebudu sám :-)

Lowlander
05. 05. 2003
Dát tip
Tak to se máš... já jdu zítra na další sérii pohovorů a pak musím co nejdřív na ÚVS odvolat civilku... a když to půjde, tak v září jsem jasnej :o))) (zalať pámbů) Ale to víš no... nějak je všecko ostatní na prd... ale zvykám si... mám za sebou cca 60 úžasnějch dní, tak těch posledních 19 třeba brzo pomine a vystřídá dalšé série pohody, klidu a míru :o)

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
Držím palce, pane budoucí vojáku :)

Lowlander
05. 05. 2003
Dát tip
Děkuju... snad se mraky umoudří a na mou halvu opět bude dopadat sluneční svit... :o))) Jo jo... budoucí (při troše štěstí) eMPík :o)))

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
Jo slunce svit nebo alespoň halogenová žárovka :)

Lowlander
05. 05. 2003
Dát tip
No, stačila by zář dvou očí jedné krásné elfí bardky...:o)

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
Jo myslím že vím kterou más na mysli :) Mě zas stačí jedna určitá elfí slečna která se pachtí se zvířátkama, léčením a telepatií

Lowlander
05. 05. 2003
Dát tip
Telepatie je dobrá věc :o) ŠKoda jen, že ne všichni k ní mají stejné dispozice... zažil jsem ejdnu slečnu, jmenovala se Heda a s ní jsem telepatický kontakt zvládl udržet (základní cvičení, kdy z určitého množství symbolů si "vysílač" jeden vybere a "přijímač" volí který to byl... šlo nám to nejlíp) tak buď jsem měl to nadání já (pochybuju) a nebo ona...:o))) Jo, myslím, že tušíš správně :o)

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
Jo já vím ... :) No dneska tu byl pajzl. To je ten co je na vojně. Viděl jsem ho všehovšudy tři munuty. Vrazil mi do ruky sešit povídek co napsal a jal se dále přesunovati do olomouce :)

Lowlander
05. 05. 2003
Dát tip
Hih, taky dobré... no, já to vidím tak, že budu tři měsíce blbnout v přijímači (a nebudu psát) a pak budu pořád doma (a psát na svém archaickém compíkovi :o) A pak budu už doma pořád... a pořád psát...:o))))

Lowlander
05. 05. 2003
Dát tip
Hih, dneska mi přišlo odmítnutí z Ikraie, jen nevím, které povídky, jestli mých sci-fi prací a nebo Morduku :o)))

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
Tak to ti bobčo neporadím, kterého to bylo odmítnutí. A co ti k tomu napsaly ?

Lowlander
05. 05. 2003
Dát tip
No, taky nevím :o( Co napsali? Nu... univerzální zamýtací dopis... to dělá Ikarie... jen Altar napíše vyjádření (asi na to mají čas :oP) Čekám ještě co Jiřina z Altaru napíše na můj Morduk...:o))) Jedna moje známá mne už uháněla abych rychle napsal čtvrtou kapitolu... tsss... a hned si poroučí, co se s kterou postavou má stát... hih.. ale předvídá špatné konce :o))) Miluju špatné konce :o) To je moje specialita... končit smutně... (ale sci-fi končí s morálním poselstvím... uf antasy se mi to nedaří,asi proto, že Morduk je rozsáhlejší projekt...)

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
Abych pravdu řekl z Morduku jsem četl jen to první k dalším jsem se ještě nedostal. mám toho na čtení celkem dost. Asi osum knih a tři sešity od pajzla :)

Lowlander
05. 05. 2003
Dát tip
Hih... já vím, je to na písmáka moc dlouhé, ale... dělit se mi to nechce-ztratilo yb to kompaktnost a na povídku do časopisu je to tak akorát kratší povídka...cca 10 stran Tahomou 10... ostatní jsou kratší :o)

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
Já tě chápu. Ale prostě jsem na to ještě nenašel čas ale přečíst to chci. Zajímají mě nápady ostatních :)

Lowlander
05. 05. 2003
Dát tip
Já si taky stahuju na disk díla druhých, abych se an ně podíval, až bude čas :o) každopádně všechyn ty texty najdeš na mých stránkách v čtitelnějším *.html formátu :o))) Já taky hldám novou inspiraci u druhých... a třeba se jednou vrátím ke svému rzepsanému románu z porstředí starověku...:o)))

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
No jelikož mám paušální připojení tak je pro mne pohodlnější (pokud si samozřejmě nechci vytisknout) to číst přímo z netu

Lowlander
05. 05. 2003
Dát tip
Já mám taky paušál, ale tady je to takové neupravené, víš? A pak... hodím si to do notebooku (ten nemá piřpojení na iNET-je to stará 486/50MHz) a čtu si to třeba před spaním :o)))

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
No jak říkám mám toho spoustu v papírové formě takže až to bude aktuální možná si to také do toho svého notebooku mmch taky 486 stáhnu, jenom jej prvně musím vyzískat od Erin zpátky :)

Lowlander
05. 05. 2003
Dát tip
Hih... na tom notebooku jsem anspal svůj úpně první román.. sice mi už blbne, ale mám ho z nostalgie... Stařičkej Siemens :o))) A vlastně i ten druhý román jsem tam anspal a rozepsal třetí a čtvrtý (a ani jeden z nich nikdy nedospal :oP)

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
Já mám IBM - anspal je krásné slovo víš to ? :)

Lowlander
05. 05. 2003
Dát tip
Hih... přeťuk... mám vážně blbou klávesnici :o(((

Shadown
28. 04. 2003
Dát tip
Osmáčky degu. A jedna osmáčice má osm malých osmáčátek. Včera se narodily. (ale to už se tady dneska probíralo, jestli se nemýlím...) A já jsem hrdá vícenásobná babička - Erin-

Lysandra
28. 04. 2003
Dát tip
ielele: Myslím, že nevíc než já a Low : )

Shadown
28. 04. 2003
Dát tip
Takže nové zprávy z dílny: Shadown si právě hraje s držáčky patýrek. Vydržte ještě, za chvíli to už bude hotové...

Lowlander
28. 04. 2003
Dát tip
Lys: My zlobíme? No... taky by se tomut ak dalo říkat...:oPPPP

Lysandra
28. 04. 2003
Dát tip
Já vím, že to sem nepatří.. ale nemohu jinak: Tenhle obrázek zbožňuju.. asi si ho vylepím zítra na školní skříňku :)

Lysandra
28. 04. 2003
Dát tip
(A zse na mě bude Patrika- s ní tu skříňku sdílím- blbě civět... Nechápe fantasy : )

Shadown
28. 04. 2003
Dát tip
To tě litujeme, oba!

ielele_
28. 04. 2003
Dát tip
osmáčátka? A jaxe jim vede? Já zbožňám myšišky...

ielele_
28. 04. 2003
Dát tip
Lysandra: Chudáčci, do čeho se to připletli?

Lowlander
28. 04. 2003
Dát tip
Super obrázek! Škoda že nemám doma barevnou tiskárnu :o/

Lysandra
28. 04. 2003
Dát tip
ielele:To kdybych věděla... Low: Chceš? Já ti to vytisknu : ) Má to nádherný pozadí, jen oblečení a vlasy Adele moc nechytla...A krev působí pěkně reálně : )

Lowlander
28. 04. 2003
Dát tip
No tak když se nabízíš... tak vytiskni :o))) Budu rád... přilepím si to na zeď pod plakát, a budu se dívat a myslet na Tebe i když půjde slunce spát a vítr na kůž za zebe... O Tobě si nehcám zdát... Eeeh... sorry... zase jsem trochu ujel :o(

Shadown
28. 04. 2003
Dát tip
ielele: myšátka papají a spinkají a papají a spinkají... a taky se krásně batolí! -Erin-

ielele_
28. 04. 2003
Dát tip
Shadown (či Erin?) Tak je pozdravuj:o)

ielele_
28. 04. 2003
Dát tip
Lysandra: Je mi z toho smutno...

Shadown
28. 04. 2003
Dát tip
ielele: pisk, písk (pozdravují taky)

ielele_
28. 04. 2003
Dát tip
:o)

Lowlander
28. 04. 2003
Dát tip
ielele_ : čehoTi jesmutno? Z toho obrázku?

ielele_
28. 04. 2003
Dát tip
ju, z toho obrázku...

Lysandra
28. 04. 2003
Dát tip
Shadown: Dostavěno? : ) A ještě... Ligmeona: avi do tohoto kráásného klubu : )

Lowlander
28. 04. 2003
Dát tip
ielele_: Tož to jo... to chápu...:o) Ale hezky smutno :o)))

ielele_
28. 04. 2003
Dát tip
...achich...

Shadown
28. 04. 2003
Dát tip
Ještě néé, bude to ještě trvat :o(

ielele_
28. 04. 2003
Dát tip
Trpělivost...:o)

Lowlander
28. 04. 2003
Dát tip
Hih, chudáci myšky musejí čekat... :o)

Shadown
28. 04. 2003
Dát tip
Bydlení mají, zatím...

Lowlander
28. 04. 2003
Dát tip
No tak to jsou an tom dobře :o) To jim, tak říajíc, nehoří střecha nad hlavou :o)))

Shadown
28. 04. 2003
Dát tip
No děti (promňte, tak označuju Elma a Erin (síla zvyku:)) Musím končit a opustit toto místo. Takže se loučím a určitě příště na schledanou :) PS: Zkusím dodělat myši do konce týdne. Je to trošku fuška jelikož to musím vymyslet, udělat- zjistit že tak to nejde a udělat to znova :)

Lysandra
28. 04. 2003
Dát tip
Shadown: Tak se mějte fajn (ty a Erin), určitě se tu ještě uvidíme : )

Lowlander
28. 04. 2003
Dát tip
Jo jo... budeme se vídat často :o)))

ielele_
28. 04. 2003
Dát tip
pápá

Lowlander
28. 04. 2003
Dát tip
pá :o)

Lysandra
28. 04. 2003
Dát tip
: ))))) Vy dva jste teda čísla : )))))))) Shadown: Nemohla bych hrát po netu s vámi? Prosím prosííííííííím, smutně koukám, klopím své špičaté uši : )

Shadown
28. 04. 2003
Dát tip
Jasňačka, že jo. Napiš jak by sis to představovala a pokud ti vyhovuje režim Týrání hráčů ... stačí se domluvit a jedéééém :) Dík a mám další čísla, moji malí osmíci mají Osm maličkých osmáčat :)

ielele_
28. 04. 2003
Dát tip
Ahojík, můžu se taky připojit? Prosím, já budu moc moc hodná...

Shadown
28. 04. 2003
Dát tip
Hele o tobě jsem už slyšel od Draga i když tě psal jako _iele :) To víš, že můžeš a ani nemusíš být moc hodná :)

ielele_
28. 04. 2003
Dát tip
Jejda, díky moc:o) Fakt nemusím být hodná? Tak to já teda budu zlobit:o)

Lysandra
28. 04. 2003
Dát tip
Týrání hráčů? : )))) Není to náhodou týrání PJ? :))))))))

Shadown
28. 04. 2003
Dát tip
A PJ není Hráč??:))))))

Lysandra
28. 04. 2003
Dát tip
Shadown: PJ je multihráč : )))))))))))))) BTW/mmch: Už jste někdy zkoušeli hrát multiPJ? : )

Shadown
28. 04. 2003
Dát tip
MMCH jak ti děkuji za MMCH:) Jo zkoušeli a hráči týden nespaly, jelikož jsme měli čas se jim skutečně podrobně věnovat. A nepomohlo jim ani v jednotě je síla:) No abych řekl pravdu už si někdy připadám jako multiPj sám. Minulí týden jsem kočíroval hru pěti hráčů. Každý byl jinde ( myslím na Lornu, jinak jsme všichni byli v parku) a někteří i s časovým odstupem od ostatních a kuriozitka navíc k naprosté schýze Pj: CP Maria Rauko bylo naráz u dvou z těchto pěti postav jejichž časový odstup byl 5 let. No prostě nádhera pro trápení mých mozkových buděk :)

Lowlander
28. 04. 2003
Dát tip
Díky za rychlé přijetí do klubu :o)))

Shadown
28. 04. 2003
Dát tip
Není zač

Lysandra
28. 04. 2003
Dát tip
Shadown: Tak to ti vůůbec nezávidím : ))) Mě stačilo s Bušem a Lill dorovnávat časový skluz týden. když se konečně potkali (já jako PJ jsem z toho měla ohromnou radost, že budou zase chodit spolu), tak si řekli "Ahoj.",bez toho aby si vysvětlili, co oba celý ten týden dělali a zse se každý rozešli svou vlastní cestou.

Lowlander
28. 04. 2003
Dát tip
Hih, Lowie se hlásí do služby :o)))

Shadown
28. 04. 2003
Dát tip
Jo jo Lys : tak už to chodí. Ti moji se se zase třeba jako postavi vůbec neznají přesto se mirnix tyrnix vydají na společnou cestu. Opustí rodina a bez sebemenšího vysvětlování a důvodu vyrazí :) A pak se rozejdou :)

Lysandra
28. 04. 2003
Dát tip
Sahdown: : ))))) Moje dobrodružství začíná pokaždé: Znáte se, nebo se chcete seznámit? : ))))))))))

Lowlander
28. 04. 2003
Dát tip
Lys: To mi něco připomíná...

Shadown
28. 04. 2003
Dát tip
u mě to jednou začínalo. spadnul na tebe drak, co děláš ?

Lowlander
28. 04. 2003
Dát tip
Hih... předpokládám, že odpověď nebyla: V závislosti na hmotnosti spadnuvšího draka se pomalu měním v červenou kaši....:o))))

Lysandra
28. 04. 2003
Dát tip
To zní skvěle : ))) já mám taky v zápisníku ještě jeden hlod- určený kdysi pro Nim: Už jsi někdy potkala ve městě sama sebe? Ne?! Tak teď se ti to stalo : )

Shadown
28. 04. 2003
Dát tip
No nou koment a neberte to anglicky plís. :) Lys a Lowe já vás nestíhám. budu mít menší skluz za vámi neva :)

ielele_
28. 04. 2003
Dát tip
Dobré odpoledne:o)

Lysandra
28. 04. 2003
Dát tip
Shadown: V pohodě, to se zvládne.. mmch: Doporučuju drakovi, aby si nychystal stěrače.. zbytky elfí obludy jdou v pračce umýt opravdu špatně....

Lowlander
28. 04. 2003
Dát tip
Lys: No porblémy s červenou? Zkuste zelenou! Pouze Bioaktivní biomat se zelenými... a pustí i elfí obludky :o))) ielele_ Dobré odpoledne i Tobě :o)

Shadown
28. 04. 2003
Dát tip
Zde sídlo Obláčku, sekretariát, u telefonu Erin. Nazdar lidičky! Byl mi svěřen ten náročný a příšerný úkol vzkázati vám, že Shadown pobíhá po bytě jako střela, hraje si s bruskou, aby následně stvořil klec pro myšičky.

Lysandra
28. 04. 2003
Dát tip
ielele : Vítej tady : ) Low:Zelená.. a dráček zezelená.. no nic. Už blbnu.

Shadown
28. 04. 2003
Dát tip
Jo, ale přítomen je, odpovědi budu svědomitě předávat!

Lowlander
28. 04. 2003
Dát tip
Hih, Shadown je malý kutil :o))) Lys: Hih... pořád lepší než kdyby zůstal červený...:o)))

Lysandra
28. 04. 2003
Dát tip
Erin: Zdravím tě, chudinky myšičky.. to je chcete zavírat?Něco provedly? : )

Lowlander
28. 04. 2003
Dát tip
Erin: Ahojky :o) ty bys mi, prý, mohla něco povědět bližšího o potomcích bohů ve světě Lornu (a Lys by to určitě taky zajímalo...:o)

Shadown
28. 04. 2003
Dát tip
Obláček říká: pokud si přeposíláte Lorn, je to skvělé! Jen zůstat u zpráv, nově příchozí by to mohlo vystrašit a zmizeli by v dáli a už by je nikdy nikdo neviděl. Jinak oprava klece pokračuje, prstíčky jsou všechny a myšičky budou mít nový domeček, čtyřposchoďový věžák. Ten starej domeček už úplně pro....., byl dřevěnej, abyste věděli :o)))

Lysandra
28. 04. 2003
Dát tip
Shadown: Co třeba.. proděravělej? : ))

Lowlander
28. 04. 2003
Dát tip
Obláčku :o))) : Neboj, zůstane u přeposílání zpráv :o))) Lys: Taky bych rád věděl co mu bylo? ŽE by byla jeho strukturalní pevnost narušena množstvím exkrementů jeho obyvatel? (hih, to je skoro jako kdybych popisoval náš panelák :oPPP ale nadneseně...:oP)

ielele_
28. 04. 2003
Dát tip
Díky za uvítání:o)

Shadown
28. 04. 2003
Dát tip
iele... Nemušíš se bát klíďo píďo se zeptej na první pitominku co tě napadne a určitě se to pak rozjede mnohem lépe než kdybych ti vše začal popisovat v nudném monologu. Nezapomeń máš povolení zlobit :)

Shadown
28. 04. 2003
Dát tip
Lidičky, teď už tvoří žebříčky, no budou to mít ty myšičky pěkné bydleníčko.... Erin

Lowlander
28. 04. 2003
Dát tip
Hih, tak to se teda maj :o) Ještě že já myšičky nemám... kdo ví co ybch jim tvořil...hih...:o)))

Shadown
28. 04. 2003
Dát tip
Pozor lidičky, ono to šlo pilovat! Já se jenom děsím, kdy mu něco spadne na nohu. Jak bych to jen řekla... v té dílně je opravdu uklizeno :o)

Lysandra
28. 04. 2003
Dát tip
Erin : )))) Jak se tak koukám- online reportáž z dílny Pat&Mat : ))))

Lowlander
28. 04. 2003
Dát tip
Tak to se máme... hih... škoda že reportáž není doprovozena zvukem :o))) Já ybch řekl, že je to kluk šikovná a nic se mu enstane (a když, tak to zapřu :o)

Shadown
28. 04. 2003
Dát tip
Samo sáňky, Lys :o) Ale ono je to mnohem šikovnější než Pat a Mat, ale vydá za oba dohromady :o))))

ielele_
28. 04. 2003
Dát tip
Ty máš myšišky? A jaképak? A aby se neřeklo: zlobím zlobím, chichi

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
O snažím se snažím :)

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
vidím a chválím.. šikovnej PJ... :o) a nezabíjej mne hned, plosím, ju?

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
Já tě nezabil ještě nikdy... teda až na vyjímky :)

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
no právě.. já vím. a děsím se, kdy mne zabiješ úplně. (třeba někde kde nedorůstám :o))

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
koukám, pěkně to tu roste...přímo před očima... ale koukám že se oběvil další problém - teďka není tato diskuze v seznamu auditorií... zkus s tím ještě něco udělat, ať se to nemusí složitě hledat. a taky doporučuju něco jako "vzkazovník" nebo něco takovýho. a taky audit k setkání - říct si kdy kdo má volno...

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
Hotovo zpraveno ... no to jsem právě chtěl zjistit tady jaké další auditka bude potřeba založit. Myslím, že zatím stačí toto. uvidíme až příjde někdo další. Ale s tvým věhlasem to nebude problém ;-)

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
jak to myslíš, s mým věhlasem? te´d nevím jak si to přebrat - jestli jako poklonu nebo sarkastickou poznámku... jsem zmaten.

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
Asi jako oboje. Jsi zde znám a jdou za tebou zástupi. Tudíž mám dojem, že dříve či později dojdou i sem. Sarkastická poklona :)))) Ale vážně

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
ty jsi opravdu obludka, víš to? možná bych se teď měl zlobit ale já se nedokážu přestat smát... ach jo... seš opravdu úžasnej (a nejenom PJ). díky, bráško...

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
Poklona i na mé straně :)

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
:o) já Ti dá žůžovýho slona, ceš? ná... :o)

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
díky

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
nemáš zač.. ;-)

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
Mirku, víš co je gól, už jsme v top 5... já puknu smích... ale je to smutný, je vidět jak málo jsou zdejší kluby aktivní...

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
No tak to jsem vopravdu nečekal.. Dej sem smajlík kterej se řechtá až se za břicho popadá

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
stačí tenhle?

Shadown
27. 04. 2003
Dát tip
Dokonalé

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
taky si myslím. chceš na ně sdresu? http://smiles.zy.cz/

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru