Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Erin / Erin

27. 04. 2003
0
1
4265
Autor
Shadown

Zde se odehrává ta On-line část hry postavy jménem Erin. Tu Off-line, se budu snažit shrnout. Kdo tedy je Erin?

Erin je mladá elfí dáma, velvyslankyně Doriathská a jedno kvítko z trojlístku Sester Sudby Hadího meče.

Podobně jako Sasha, její sestra, po letech zjistila, že není tou, za kterou se celý život považovala, ale jen podstrčeneček, kterého se ujala moc hodná doriathská rodina. Ano, to jsou ty kopance Osudu (Shadowna).

 

Teprve chvíli klopýtá cestou přírody a objevuje s otevřenou pusou její krásy. Doprovází ji jestřáb a velký černý vlk; někdy ji můžeme zahlédnout ve společnosti okouzlujícího muže, který sice má již nějaké ty křížky na hřbetě, ale proč se zabývat věkovou propastí? Jsme mladí a máme se rádi!

Její mysl je ale mrška toulavá, a tak se stává, že se Erin často probouzí s výkřikem z ošklivého snu. Dost často se jedná o Varování nebo Záblesky tragedií.

V jednom podobném snu získala meč Častýř, který dokáže svou majitelku pěkně vytočit svými poznámkami, ale také, a co je důležitější, v boji zrychlit tak, že se ostatním zdá jako míhající se cosi.

 

 

Tak tohle je Erin

 

Erin


1 názor

Shadown
25. 07. 2003
Dát tip
Erinko erinko a zároveň všichni neštastníci co jste sem zabrousili, až do konce prátzdnit to bude asi jen bujón v kostce jelikož Erin se na net může dostat jen z tohoto počítače a v ten okamžik u něj nemohu sedět já a tím pádem nemůžeme moc dobře hrát a tak tedy prosím tě Erin napiš sem k závětru prázdnit opravdu výživný koncentrát a až zase budeš dřepákovat ve škole a já se utrhnu z pracovního nasazení snad se to zlepší :)

Shadown
01. 07. 2003
Dát tip
Jo tak to bylo :o)

Shadown
27. 06. 2003
Dát tip
Erin ten papír máš ty nebo jej mám já. MMCH ptá se PJ ne Orofin :)

Shadown
14. 06. 2003
Dát tip
Děkuji za stručné shrnutí. Dorazili jste tedy k Novému Doru. Ušli jste sotva několik set metrů a uviděla jsi že kopec za a kolem vesnice je poset drobnými žlutými bambulkami. A ucítila jsi svého vlka

Shadown
14. 06. 2003
Dát tip
Ori: "Jo všimnul jsem si." Tváří se jako bys mu řekla že tráva je zelená, ale za chvilku už se nevydrží tvářit netečně. "Je s tvím vlčkem pokud se nepletu, já ji necítím tak dobře jako ty." ~Erin ?~

Shadown
14. 06. 2003
Dát tip
"Jsem Telekinetik, Zapůjčení mi nejde tak dobře jako tobě, neumím si vytvořit takovou vazbu na zvíře jako ty." ~Mohu ?~

Shadown
14. 06. 2003
Dát tip
~ Už jdeme~ "Nemá jméno, nedávám zvířatům jména." Podíval se na teba, "Je krásné vidět v tvých očích že jsi našla Vlka."

Shadown
14. 06. 2003
Dát tip
"Nejsem smutný, kde jsi na něco takového přišla. V očích někoho kdo má tak blízké zvíře se to zrcadlí v jeho očích. Prostě máš v očích něco zvířecího - vlčího, - přerušeno pusou - ... něco divokého, nezkrotného - dokončeno polibkem.

Shadown
14. 06. 2003
Dát tip
"Ne není mi to líto, nedokážu si vytvořit takový vstah k Vlčici, ale já mám stejně radši jinou šelmičku...." Přitiškl tě k sobě, to znamená že tvé špičky bot opustili zem

Shadown
14. 06. 2003
Dát tip
~Nepustím~ v jeho očích se objevilo něco zláštního ~už jsou taky, cítím je už také~

Shadown
14. 06. 2003
Dát tip
Má v nich něco zvířecího, vlčího. ~Tak já tě teda pustím ale nejdřív ti dám pusu~ Vlci jsou už vedle vás

Shadown
14. 06. 2003
Dát tip
Tvé nohy se opět dotkli země. Jeho sevření povolilo. Podrbala jsi vlčka na tvou otázku jsi ve své mysli přesně pocítila co dělal. Lovil se smečkou a žil ve smečce s Vlčicí.

Shadown
07. 06. 2003
Dát tip
Proč používáš posunčinu ?

Shadown
07. 06. 2003
Dát tip
No dorazili jste k jednomu z obchůdků a na první pohled je ti jasné že ten muž co stojí za okýnkem je obchodník :)

Shadown
07. 06. 2003
Dát tip
"Jistě Slečno/Paní co by to mělo být ?"

Shadown
07. 06. 2003
Dát tip
"A kolik by to mělo být Slečno a jaké zboží by jstě si přála" Podíval se na tvého průvodce a po tváři mu přeběhla nějaká hra svalů .

Shadown
07. 06. 2003
Dát tip
"Mohl bych si prohlédnout váš luk, abych zjistil co k němu bude příhodné ?" PJ :(kolik máš momentálně šípů)

Shadown
07. 06. 2003
Dát tip
Kolik asi Začal si jej prohlížet u znaleckým okem

Shadown
07. 06. 2003
Dát tip
No jde vo to aby se it vešly a aby jsme zmírnili vánční stromeček "Ne je v pořádku koukal jsem se jak může být silný a jak dlouhé šípy budou optimální." Chvilku se hrabe v bednách kolem sebe a pak položí na stůl svinutou látku, koukají z ní jen peroutky a hroty. Mezi nimiž se asi nacházejí šípy. "Tohle zboží by mohlo vyhovovat, co říkáte slečno ?"

Shadown
07. 06. 2003
Dát tip
No pokud vydíš dobře jedná se o velmi zvláštní dlouhé hroty které jsou ze zadní části zkoseny tak že nejslíše nebude problém je vytáhnout z terče, těla či čeho. DOkonce zcela plině navazují na tělo šípu. Vydíš tam jen jak se tyto dva materiáli setkávají s vlasovou mezerou. Pírka jsou bílá a sestříhnutá na krátko jak se tak koukáš tělo šípu, tedy to co je viděk u peroutek a hrotu, není ze dřeva.

Shadown
07. 06. 2003
Dát tip
"Jistě Slečno." Ano tělo šípu je z kovu, nevíš jakého ale je velmi lehký možná lehčí než dřevěný šíp, ale hroty jsou zase podivně těžké. šíp má tendenci naklánět se dopředu. Co se křidélek týče podlesdní čtvrtina tela šípu je pokryta ryhami, která sami o sobě mohou být považovány za umělecké dílko. Také určitě zlepšují držení šípu při napínání. Pírka jsou skutečne vložena do kovu ale vypadá to že tam drží velmi pevně a jen tak nepovolí. "Jedná se o slitunu jejiž složení vám nejsem oprávněn zdělit, Ale mohu vám říci že tyto šípi od nás kupuje i ostrovní říše."

Shadown
07. 06. 2003
Dát tip
"Ten hrot je tak kvůli účinnosti. Šípy jsou velmi lehké a pírka jsou střižena tak aby šíp nezpomalovali. Proto je hrod poměrně težký, jednak kvůli tomu že materiál eze kterého je vyroven je poněkud těžší než slitina použitá na tělo šípu a také proto aby šíp držel dráhu po které je vystřelen. K zemi netáhne, zaručujeme minimálně stejný dostřel jako u klasického šípu ale naše zkušenosti svědčí o větším dostřelu a vyšší přesnosti."

Shadown
07. 06. 2003
Dát tip
"No to záleží kolik jich chcete, jedná se o zboží určené k vícenásobnému použití." pauza "V čem hodláte platit?"

Shadown
07. 06. 2003
Dát tip
v čem že to mohla by jste mi tu měnu ukázat ?

Shadown
07. 06. 2003
Dát tip
Vytáhl od někud váhy a začalo složité vážení tvé mince :) Nakonec to vypadá že po podrobném vážení ve vodní lázní a chemickém testu je s mincí spokojen a pravý: "Tři mince za jeden šíp."

Shadown
07. 06. 2003
Dát tip
"Vemte v potaz žep okud tento šíp nechcetep oužívat ve válce, na což ani není určen, ale na boj v menším měřítku nebo ve speciálních případech, je jeho použitelnost neomezena a vyrovná se stovkám klasických šípů. Jenom jeho výrova je velmi nákladná a to nepočítám její mistrné spracování"

Shadown
07. 06. 2003
Dát tip
"Jaké kameny, my bereme všechny měni. Pokud jsou pevné"

Shadown
07. 06. 2003
Dát tip
"Tak mu ji dej." -obchodník už má nachystanou váhu :)

Shadown
07. 06. 2003
Dát tip
Podrobyl jej velkému zkoumání a vážení. "Šest šípů."

Shadown
07. 06. 2003
Dát tip
"My nemáme kurzy beru to podle kvality kamene a možnosti že jej dokážu použít nebo prodat dál. Dobrá řekněme 10 šípů ?"

Shadown
07. 06. 2003
Dát tip
"My nemáme kurzy beru to podle kvality kamene a možnosti že jej dokážu použít nebo prodat dál. Dobrá řekněme 10 šípů ?"

Shadown
07. 06. 2003
Dát tip
Promiňte slečno, ale nemohu prodávat bez rabatu to po mě nechtějte. jedenáct?"

Shadown
07. 06. 2003
Dát tip
"SLečno nevím proč ale asi vám je dám ať tratím. a doufám že budou použity dobře." )

Shadown
07. 06. 2003
Dát tip
Jasňačka, no problémo bereš šípy kámen zůstal u něj :) "Doufám, že budou použiti dobře, bylo by škoda nechat je trčet ž jenaké té svině vodporné."

Shadown
07. 06. 2003
Dát tip
"Ten luk je opravdu dobrá práce, ten si také dobře hlídejte. Něco takového bych do dřeva neřekl."

Shadown
07. 06. 2003
Dát tip
Odešli jste

Shadown
07. 06. 2003
Dát tip
Jak by se měl tvářít. Profesionálně znuděn a z jeho pohledu čiší touha být zaměstnán.

Shadown
07. 06. 2003
Dát tip
"No proto, že je to můj švagr." Všimla jsi že po molu kráčí Orofin a hledá tě pohledem.

Shadown
07. 06. 2003
Dát tip
"Doufám taky a kam to vlastně jedete ?"

Shadown
07. 06. 2003
Dát tip
Orofin už tě zmerčil a jde k tobě.

Shadown
07. 06. 2003
Dát tip
ˇ"Tak to přeji šťastnou cestu."

Shadown
06. 06. 2003
Dát tip
My bereme všechno :o). Jde o to kdo je vydává. Stát vydává dluhopisi jen občas a ty jsou v desetitisícech piramid. Pokud jde o zaplacení takové cesty zlatého zázraku s plnou osádkou tak se většinou vydávají už od někde kolem pětiset piramid, ale neexistuje žádnej ceník. Může se objevit i pošuk kterej to bude sbírat po kroužcích, ale nedokážu si představit jak by potom vyplácel zisky.

Shadown
06. 06. 2003
Dát tip
No tak si zkus na ty dluhopysi půjčit. Jasně že se dá, proč by je tu jinak měli, kolik beden by jsi chtěla ?

Shadown
06. 06. 2003
Dát tip
Záleží na tom jaké šípy chceš a jak daleko se povezou a jestli s toho bude moc být dobrý trh do budoucna.

Shadown
06. 06. 2003
Dát tip
No púroč to neřekneš hned že jsi tu jen tak za sebe... to není problém to je ještě jednoduší dostaneš kusovou slevu

Shadown
06. 06. 2003
Dát tip
To záleží kolik jich bude přebývat u překupníka. To víš kdsyž jsou na vrch je lepší je prodat než je sušit do další dodávky

Shadown
06. 06. 2003
Dát tip
Ale musíme :)

Shadown
04. 06. 2003
Dát tip
V jaké měně ?

Shadown
02. 06. 2003
Dát tip
No to máš asi tak, skoro nikdo nemá na to aby jen tak z placu mohl najmout posádku, nakoupit náklad a pronajmout loď. Takže většinou vydaj dlužní úpisi a ty prodávaj. Tím získaj prachy a ty si pak musíš držet palce aby Loď dorazila v pořádku, protože pak ti tvé dlužní úpisy vynesou asi jedenapůlkrát tolik, záleží na tom co vyhandluješ a s kým.

Shadown
30. 05. 2003
Dát tip
Myslíš jako jídlo nebo nějaké oblečení, výzbroj, výštroj, nějaké cetky ? či snad úpisy?

Shadown
30. 05. 2003
Dát tip
No dlužní úpisy a takové věci, je to brej biznis dá se na tom slušně vydělat, ale člověk musí mít štěstí. No na loď nepotřebuete nic zvláštního, jestli ce chcete plavit jen na malé loďce kolem pobřeží tak je to fakticky jedno.

Shadown
30. 05. 2003
Dát tip
Jo už několikrát ... jsem chtěl, ale nemám na to.

Shadown
20. 05. 2003
Dát tip
Casu dost :) "No jo, něco takovýho tu máme. Záleží na tom co chceš"

Shadown
20. 05. 2003
Dát tip
"Tak zkusíme přístavní obchod " A vyrazil si to k přechodu.

Shadown
20. 05. 2003
Dát tip
Kanál vede od modrého jezera až k moči. Ale jelikož na modré jezero jedí jen malé lodě a na može zase většinou velké je v této části, kde je přístav, mnohem větší a vyšší prostor než jaký byl v přájezdové cestě od jezera a právě na konci přístavu je podél zdi která se takto vytvořila nad příjezdem od može přechod. Takovej něco jako most, akorát že je vytesanej do zdi :)

Shadown
20. 05. 2003
Dát tip
"proč?" Nechápe No dovedl tě na druhý břech, na této straně "řeky" je přístav pro ty velké lodě a jelikož tu teď dvě stojí tak je tu celkem rušno. Nemohla jsi si nevšimnout že celá stěna přístaviště je poseta růsnými vývěsními štíty.

Shadown
20. 05. 2003
Dát tip
"NO ten tvůj trh, přece :)"

Shadown
20. 05. 2003
Dát tip
TEď teda zase nechápu pro změnu já :)

Shadown
19. 05. 2003
Dát tip
"Jedna z nejlepších obchodních lodí co skalelfové mají. nohužel také největší a tím pádem i nejdražší na provoz. To víte moc veslařů a musíš sehnat hodně zboží a cestujících aby se to vyplatilo, chce to mít obchodníckýho ducha."

Shadown
19. 05. 2003
Dát tip
"To by bylo dost zvláštní kdyby jste získala tuto loď, ono je totiž zakázané prodávat naši techniku jiným."

Shadown
17. 05. 2003
Dát tip
"Další naše město, no nevím o žádném." "Ale pojede a státní náklady a se státním nákladem."

Shadown
15. 05. 2003
Dát tip
"No jistě toto je Naše město a tam je také Naše mešto." "Na zázrak nebo na střelu, to je jedno."

Shadown
15. 05. 2003
Dát tip
avi

Shadown
14. 05. 2003
Dát tip
"Chcete jít k stříbrné střele, je na prodej. Zlatý zázrak je soukromá loď a za nějaký ten den bude odpouvat do Našeho Města na Larisu. Kam cestujete ?" Při to mti ukazuje jednotlivé lodě o kterých mluví.

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
Prosím, prosím. nebyl by nějaký popis jak Erin vypadá?

Drago
05. 05. 2003
Dát tip
hele. Míro, nechci Ti nic říkat, ale s tím najitím Finweho to bylo trochu jinak... kdo zjistil všechny informace? no? kdo se bavil s Celebornem? no? kdo je všchny vedl, zajistil clo, mýtné, průchod a informace? no? BYL TO ELMO tak jakýpak že ho našla Erin? je to vůči mě nespravedlivý... sice byla v naší družině, to jo. taky ji stanovili velvyslankyní Doru. jo, beru. se mnou zacházeli jako s něčím navíc co se musí přetrpět... ale nebýt Elma tak Belega a Finweho nidky nenajdou a nebude obchod s Tanozem. jen tak mimochodem, aby v tom ostatní měli jasno... a nikdo na to nezapomněl... přeji hezký den.

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
Erin: Díky, snad s tím něco svedu : ) btw...nevadí ti manga a elfí "oslí" uši? Drago a Erin: Nehádejte se : )

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
Erin: Tuším : ))) Už jsem to někde slyšela : )) Má jen jedno ucho to druhé je jaksi.. zrkácené. (hrozná představa, že mělo být ještě delší, co? : )¨Tak já tvou postavu "zneužiju" : )

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
A kruci.... a avi.

Drago
05. 05. 2003
Dát tip
Erin: no, hraničářstvo sice šilo, ale co by neudělali pro bratra svého vládce a nejlepšího hraničáře a velitele Sličné jízdy... a jak ho to napadlo? tak to už Ti teď nepovím... ale i Erina udělala spoustu věci které by ji nenapadli - jen si ji neidealizuj... a neemyslím to nijak špatně... (vždyť mě znáš:o)) Lys: my se opravdu nehádáme - tohle je ještě milá rozprava - Elmo a Erin jsou přátelé až za hrob, ale hodně daleko od sebe- když jsou moc u sebe, vzduch potom jiskří a jde o život... ale komu, to už záleží na okolnostech.. :o)

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
Až za hrob? Dnaží se toho druhého dostat do hrobu? : P To znám.. : )

Drago
05. 05. 2003
Dát tip
Lys: ně. až za hrob, to jako.. no, jak to říct - Elmo i Erin už byli v síních mrtvích - a vrátili se od tam... a o Erin se neví jak je to s její nesmrtelností... tak až za hrob... Erin: no, mě teda mom. taky ne, ale... (zase to ale... o tom sem už někde slyšel...) určitě někdy něco bylo... nikdo z nás není dokonalý hráč, že ano... teda až na pár výjjímek.. tak ne, dobrá. nikdo. opravdu nikdo. (kdo je nikdo?) no nic, plácám blbosti...

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
Drago jen doplněk

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
Drago jen doplněk

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
Drago jen doplněk ¨Někdo se tu rozčiloval že se v jeho týrání bavím s Ly, he. Nevíš náhodou o to něco ??? A najednou to nevadí. Jak zvláštní jsou dnes časy ! Já neřekl, že to hledání byl její nápad já jsem napsal, že na této výpravě byla. Což doufám nechceš popřít a když jsme už u těch zásluh . Tak nebít Erin a Robina tak se elmo stal masovým vývarem jednoho draka a celé jednání v Tanosu by bylo v kelu. Ale to jen tak na okraj :)

Drago
05. 05. 2003
Dát tip
jenže tam píšeš, že ona našla bratra krále Oiol-erynu... ne že se podílela na jeho najití. to je rozdíl. uznávám, trošku jsem hudroval... ale tohle vše začlo jen jednou připomínkou k chybnému a mystifikujícímu obsahu jednoho z Tvých příspěvků... ale to jen tak naokraj... :o)

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
Není to rozdíl. Jelikož ona jej skutečně našla. Ty by jsi svou životní pouť ukončil v zakázaném lese. Její schopnosti a diplomacie vás vyvedly z lesa a dovedly k Mamutům. A to nebylo hudrování. Ty si vypadal jako by jsem zabil tvého přítele tím že jsem se u tebe bavil s Lysandrou. A konec diskuze tohle je erinina stránka. Pokud chceš prdat o Elmovi jdi si k Elmovi nebo do diskuze. Ale zde jen k Erin, jasné? :-p :-)

Drago
05. 05. 2003
Dát tip
oki. už mlčím...

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
"Slečna si přeje?"

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
"Jistě chcete zavést do pokoje. Pojďtě za mnou." A vykročil směrem do hostince

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
No je to pokoj pro dva střední velikosti, bez vší s ramínky. Ne, vážně je to docela útuňoučkej pokojíček, ale trošičku malinkej. Velikost asi jako tvůj pokojík :)

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
cestou ti ukazoval na místnost kde je koupelna. Náhodou je to docela utulnej pokojít ten tvůj teda jo

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
Tož jo jdeš se šlouchat. Jelikož koupelnu jsem už popisoval Hensíkovi tak to vynechám. * někdo tluče na dveře. rochníš se již nějakou chvíli *

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
~ Už budeš Erin ? ~

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
~ Jistě já počkám, jen doufám že nepůjdou žádní jiní hosté kolem.~

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
~ já se nebojím o to jak budeš vypadat ty ~

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
Stojí tam jen v tom nejnutnějším ....

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
"Dík." A zavřel dveře, slyšíš jak pumpuje vodu.

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
~ hned jsem u tebe jo a vypadáš moc krásně jenom že mě byla docela kosa a navíc měl jsem dojem že někdo jde ~

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
~ No nevím :) ~ Co čteš ?

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
:) A taKY KDE BY JSI VZALA NĚJAKÉ JINÉ ČTIVO ? :) Za půlhodinky je Orofin zpátky. Na sobě mám jen osušku :)

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
"Koření z dálek a vůni domova." Kření se až se mu stříbrné proužku třesou. Ale svítijou pěkně :)

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
"Jen trochu látky dobře šité a krásně ustrojené. " On asi taky

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
*** vysílání přerušeno :) *** hele kdy se vlastně chceš dostat domů já jen že je osm :)

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
Nevím zjistím a dám jí pá pá

Shadown
04. 05. 2003
Dát tip
Tedy, jak jsem slíbil tak i činím. Co se tedy zatím s Erin stalo? Její začátky najde zvídavý čtenář v "Můj milí deníčku". Erin už procestovala skoro celý kontinent-ostrov Varetu. Po úspěšné výpravě, při níž našla bratra krále Oiol-Eryn, si užívala zaslouženého odpočinku v tomtéž městě. Oddávala se tam slastnému učení a jak už to bývá, začalo jí to lézt krkem. Proto spolu s Orofinem, vyrazila na menší výlet za příbuznými do Nového Doru a při této cestě se dostala k rozvalinám Quetu a Trpasličí hlásce.

Shadown
04. 05. 2003
Dát tip
Tak se nám zase jednou podařilo sejít v plném počtu a zahrát si. A jelikož je družinka momentálne rozptýlena nejen v prostoru, ale i v čase, byla tato hra uskutečněna z části na papíře: Erin k PJ: Tak jsme se s Orofinem ráno vzbudili v postýlce, v Trpasličí hlásce. Co dál? Napapali jsme se a vyrazili dál na východ. Killin ( Killin je trpaslík a toho času velitel hlásky) k Erin: "Šéfko! Kam tak pospícháte?" Erin: "Do Xanu." Killin: "Co chcete proboha dělat v Xanu?" Erin: "To víš, pozdravit staré známé, poklábosit a tak." Killin: "A kdy půjdete pozdravit Naughima? (král trpasličího města Karaku) A kam chcete jíz ze Xanu?" Erin: "Domů. Do Doru." Killin: "Do Doru?" Škrábe se ve vousech a potutelně se usmívá. "Kudy?" Erin: "Jedinou možnou cestou, přes Xan. Kdybych šla přes Karak, musela bych pod Temnotu, a to se mi opravdu nechce." Killin: "A co když nemusíš, mám onačejší cestičku. Rychlejší." Erin: "JAKOU?!" Killin: "Přes Modré jezero." (Modré se jezero jmenuje podle dráčků, kteří v měn žijí) Erin: "Killine, myslíš opravdu to samé MODRÉ jezero jako já?! Víš, to s těmi modrými draky a tak?" Killin: "Jo přesně tohle mám na mysli, ty znáš i jiné?" Tlemí se. Erin: "V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ!!!" Erin třeští oči. "JÁ MÁM SVŮJ ŽIVOT RÁDA!" Killin: "Riskuješ mnohem míň než přes Xan!" Erin: "Jak to? To se zas někde objevili skřeti? Nebo draci odtáhly pryč?" Erin telepaticky k Orofinovi, který zatím připravuje bagáž na cestu a se zájmem poslouchá (:Co ty na to, pojdeme přes Jezero? :) Orofin k Erin (:Uvidíme co z Killina vypadne:) Killin: "Ne ani jedno, ale draci neprokousnou několik plátů oceli." Erin:"Nechápu. Takové brnění byste neunesl ani vy, pane Trpaslíku. A navíc si myslím, že se v něm bude hodně špatně utíkat." Killin: "A ty umíš utíkat po hladině." Smějese od ucha k uchu. Erin: "No dobře, tak plavat! Nehledě na to, že plavu jak sekera - ke dnu!" Killin: "To taky není ono! Zapaluje?" Vysmátej jak lečo. "Mame tam lidičku a opancéřovanou." Erin: "Loď ?! A ta se nepotopí pod tím pancéřováním? A jak je rychlá? Opravdu bych nechtěla přemlouvat nějakého hladového příšeru! - ZASE !!!" Killin: S triunfálním úsměvem "Je to veslovice, je tak rychlá jako mi trpaslíci!"

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru