Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hensi / Rish

28. 04. 2003
0
1
2596
Autor
Shadown

Zde se odehrává ta On-line část hry postavy jménem Hensi. Tu Off-line, se budu snažit shrnout. Kdo tedy je Hensi?


1 názor

Shadown
25. 07. 2003
Dát tip
Ahoj Rishku. My bychom to tady asi shrnout nedokázali jelikož sme tak poskočili že je to až neskutečné tak tedy - Co bude dál :)

Shadown
25. 07. 2003
Dát tip
Já vám já tě jen trošičku zkouším. :)

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
NO aby jsme učinili povinnostem PJ za dost musíme dodat, že se Tato naše odvážná trojka nakonec vyškrabala nahoru celkem v pohodě. následovalo několik dní pěší chůze, než dorzili do Doru. Pokud to někoho opravdu zajímá tak popis doru nalezne v tírání Ligmeony, hned na začátku. V této vesničce vyšlo najevo že Robin je mírně alergický na místní Pálenku a tak se někam vytratil. Zato Rish se spřáhla s několika místními a strávila odpoledne v hospodě. Pokud jste opravdu tak výkoní že jste se k Lig koukli jistě vítě jaké účinky místní pitivo má a v jakém stavu se tedy Rish dnes večer nachází :)

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
No to snad¨dohrajeme dneska v noci :)

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
Chtěl jsem říct večer v čajovně... to jen aby si nikdo nic nemyslel :)

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
Ty seš tady ? :u) a kde já tě nevidím :)

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
Ne já tě nemoh najít v seznamu objevila jsi se mi tam až teď po restartovnání. Já si z tebe utahovati nechtěl :)

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
žíkám

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
Jo my jsme se už domluvili i s Erin co ty na to ?

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
Tak jo jsem rád že jsme se tak hezky domluvili :)

Shadown
30. 05. 2003
Dát tip
Copak bude dál ?

Shadown
30. 05. 2003
Dát tip
"zkusím vylést nahoru a spustit vám lano." Přitáhl se k jedné z čepelí a našel si opěrku pro nohu. - Začíná se pohybovat směrem vzhůru.

Shadown
16. 05. 2003
Dát tip
takže kde jsme to skoničili :)

Shadown
16. 05. 2003
Dát tip
Jo máš pravdu. Tak vás dovezli až k bráně a tam se s vámi zdvořil rozloučili

Shadown
16. 05. 2003
Dát tip
No opustili jste jeskini do které vás vypustili. Došli jste k ústí a jste na skalním utesu nad mořem :)

Shadown
16. 05. 2003
Dát tip
"No když si sundáš ten šátak z očí asi to bude lepší :)" "No půjdeme tady po té cestě" (jde o asi 10cm širokou římsu na skále :)

Shadown
16. 05. 2003
Dát tip
Rish se ti choulí u nohy. "Neboj já tě chytnu, ale abych řekl pravdu taky se mi tama moc nechce :)" Začal si prohlížet okaj útesu

Shadown
16. 05. 2003
Dát tip
Robče klečí u samého okraje skály a kouká dolů na moře. Ta cestička vede nalevo od váš. "Přemýšlím že to zkusíne skočit."

Shadown
16. 05. 2003
Dát tip
No asi 50 metrů a pak už není vidět jelikož zahýbá spolu se skálou :) "umíš plavat?"

Shadown
16. 05. 2003
Dát tip
"A co uděláme s tvým zvířátkem ?" kouká se nahoru nad okraj jeskyně.

Shadown
16. 05. 2003
Dát tip
"Počkej, já se kouknu co je nahoře." Vytasil bijec a začíná se tam nějak podivně motak u stěny :)

Shadown
16. 05. 2003
Dát tip
No zabodává právě druhou část bijce do skály. První už tam je asi metr nad podlahou jeskyně

Shadown
16. 05. 2003
Dát tip
taky tak :)

Shadown
13. 05. 2003
Dát tip
Jo dopíšu ale bude to trvat, jelikož mám teď moc málo času. Ale chtěla by to od tebe tu čás kterou má drago u Elma a Sashy :)

Shadown
02. 05. 2003
Dát tip
Tam už jste a i přes chrápání páně Killina se věnujete študiu mapy a Robča vypadá, že jí rozumí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru