Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...... celou noc

30. 04. 2003
2
0
1410
Autor
lenty2

Ještě jedna zprávička

 

Každý chlap svým kamarádům tvrdí, že se dokáže milovat celou noc, ale…

           

            Francouzi a Italové jsou většinou žen pokládáni za nejlepší milence. Jenže podle průzkumu firmy Durex zahrnující deset tisíc sexuálně aktivních žen a mužů z celého světa, jsou Francouzi a Italové v posteli pěkní břídilové. Studie totiž odhalila, že mnohem delší soulož (28,1 minut) dopřávají svým partnerkám např. američtí muži. Za nimi nezaostávají ani borci z Kanady (22,7 minut). Francouzi a Italové se svými 16,1 a 14,2 minutami dost silně pokulhávají. K lítosti českých žen na tom ani čeští muži nejsou zvlášť valně – 12,6 minut.


Dotek
29. 07. 2003
Dát tip
"Celou noc" to LZE VYDRŽET. Ale kdo stojí o sportovní výkony v sexu ?

lenty2
29. 07. 2003
Dát tip
Dotek: To se zeptej mužské populace... Každý má nějakého koníčka, ne?

Krel
23. 05. 2003
Dát tip
Hm..tak málo..to se mi nezdá:-))

lenty2
23. 05. 2003
Dát tip
Neříkej, že sis to měřil

Krel
23. 05. 2003
Dát tip
No to ne...ale mám za to, že je to dýl..víš třebas když se kouknu na hodinky když jdu do postele a pak po tom:-)) si je musím nařídit na budík a je vždycky tak hoďka v tahu...já Ti nevím...

lenty2
02. 05. 2003
Dát tip
Ale zase uznejte, chlap, ktery si neda pivko utrati hory penez za neco jinyho...

uklizečka
01. 05. 2003
Dát tip
to si piš lenty2:o)

Bez_nicku
01. 05. 2003
Dát tip
mělas říst, že chceš pitomý nápad:-)

lenty2
01. 05. 2003
Dát tip
2 uklizečka - to vis, my zensky vime, o cem mluvime. Kdyz chlap rekne, ze to vydrzi pul hodiny, vydel to deseti a mas tu real. 3 minuty...

lenty2
01. 05. 2003
Dát tip
Proč bych to říkala, s českou nadprůměrou inteligence to snad napadne každého pitomce, ne? :-)

uklizečka
01. 05. 2003
Dát tip
mně to chlapi neříkají a zásadně, při tom nedělím:o))) jinak trvání samotného aktu je závislé na mnoha různých faktorech, já mám ráda i ty příjemné věci okolo:o)))

lenty2
01. 05. 2003
Dát tip
Hmmmmmm, báječná večeře, sledování východu slunce a podobně? No jo, to si dám líbit...

uklizečka
01. 05. 2003
Dát tip
diamanty přijímám zásadně, zdůrazňuji, zásadně až po první večeři:o))))

Bez_nicku
01. 05. 2003
Dát tip
ano v zásadě jsme tu každý za pitomce..vzhledem k počtu invektiv pouze někteří tento fakt kryjí vzděláním a pernamentní podnapilostí .-))

uklizečka: jdem si to stopnout?:-))))))

uklizečka
01. 05. 2003
Dát tip
von:já už spím.

by se porovnaly dvě různé sociologické skupiny, intelektuálové a pracující lid .-)

uklizečka
01. 05. 2003
Dát tip
von:neber si do h... úst pracující třídu:o)

tak jo...jdu se připravit do průvodu ...brou :-))

uklizečka
01. 05. 2003
Dát tip
taky jdu přežehlit prápory a vopucovat srp a kladivo:o)))

lenty2
01. 05. 2003
Dát tip
O permanentní podnapilosti nebyla řeč, já bych to pojala spíš jako stádium příjemného obluzování smyslů...

to je zas téma.......

lenty2
30. 04. 2003
Dát tip
Stejne by me zajimalo, jak tenhle průzkum sestavovali. Mate nejaky napad?

Bez_nicku
30. 04. 2003
Dát tip
kratší předehry....a myslet na lakování plotu :) a průzkum, američani jsou optimisti .-)

lenty2
30. 04. 2003
Dát tip
Souhlas, souhlas, souhlas A pak že češi nejsou děsně chytrý... (co se jim nedostává v posteli, to vynahradí inteligence, že?)

lenty2
29. 04. 2003
Dát tip
Na tom neco bude, ale co ti, co piji mleko? Muj kamos tvrdi, ze z holkou vydrzi vzdy celou noc, nebot - minuta predehra, 2 minuty sex a zbytek se prospi na mekke postylce. A hle, je rano.

A je to kuli chlastu! Francouzi a Italové pijou víno a Češi pivo! A Američani jsou zdraví kluci a pijou stolní vodu z PET lahví :-)

Ještě něco :-) každej chlap, celou noc, co sedí s chlapama v hospodě tvrdí, že se miluje celou noc :-))) to je dost povedený :-))))) A navíc bych chtěla vidět, kdo u toho kontroluje čas :-)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru