Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nihil

29. 04. 2003
0
0
494
Autor
Son_Gohan

Já se cítím nějak divně. Počkat, co je to divně? Je to skutečně nějaké měřítko nebo jde prostě jenom o osobní názor na pokroucenou realitu? A co znamená cítit se? Je to cosi éterického, co nelze uchopit. Cítění se odráží od našeho já a momentálního stavu naší směšné tělesné schránky. A nakonec samo já. Jak můžu vůbec tvrdit, že se nějak cítím a ještě k tomu divně, když nemám žádný důkaz o své existenci. Takže moje neexistující já se na neexistujícím serveru snaží napsat pro neexistující čtenáře neexistující úvahu o tom, že samo neexistuje...

 

 

Víte co? Zapomeňte na to...

 

A.. a dobrou noc.      


Áda116
02. 05. 2003
Dát tip
Bacha aby ses do toho za chvíli nezamotal ;-)

Nikdo z nás není reálný. To si nás jenom ti ostatní vymysleli, aby tady nebyli tak sami :)) Dobré prvomájové ráno ráno!

houba
29. 04. 2003
Dát tip
to je otázka dost hluboká.... stejně jako dnešní noc....... :o) .........přeju hezké a lehké spaní........

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru