Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Upískáná slečna

25. 05. 2000
0
0
636
Autor
Sir_Kaja

...a drze shlédla v pacienta...

Lesklý kov a zlosti zář, pod slupkou chromu skrývá tvář, rozléhá se její píseň, v pacientu kvete tíseň. Nejraději brouzdá tichem, léčí smutek svižným smíchem, ve snech nás všech točí kruhy, neutírá slzám pruhy. Sestra plomba je ji v patách, zametá vše, rozvíří strach, na rande si ráda zajde, tupá bolest roklí projde. Teď nastal její pravý čas, v krutou zbraň se mění snáz, vychutnává zubní manu, oddána je svému plánu. Nahlodává mysl trupu, zanechává chloubu v chrupu, čistý řez a žádné snění, vyburcuje pozdvižení. Utichne, když dojde cit, rozprostře se v ústech svit, kontrola bdí nad dutinou, oběť sobě hledá jinou. Zdravé zoubky radost kazí, v tichém koutě hněv svůj razí, v pacienty, hrozný křik, slyším zase táhlý ryk.
Merle
28. 05. 2000
Dát tip
Kaja: ještě aby sis dělal... moje názory za to rozhodně nestojej. (to není ironie)

Sir_Kaja
28. 05. 2000
Dát tip
jako vitr mi skrze jedno ucho vpluji a druhym v te same veliosti vypluji

Sir_Kaja
27. 05. 2000
Dát tip
Víš tobě se nebude nic líbit, já si z toho křeče nedělám :o)))

Merle
25. 05. 2000
Dát tip
takový zvláštní, ale moc se mi to nelíbilo...

myrinda
25. 05. 2000
Dát tip
taky nerad zubare? a kdo jo, brrrr

Helena
25. 05. 2000
Dát tip
přesně, zážitky z elektrického otáčivého křesla :-) jenom ty rýmy ze školky :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru