Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Putování

25. 05. 2000
0
0
537
Autor
Sir_Kaja

...mysl pohladí a den pak osvěží...

Letí v sedle oře svého, zanechává polibky, temno doma, nesnese ho, a v kapse prut na rybky. Svatozáří budí život, promlouvá ke všemu tvorstvu, pozorujíc zemský mihot, zahřeje i lidskou vrstvu. Celý den je v jednom kole, ohání se co to dá, vidouc další suchá pole, dešti cestu přenechá. Duha vzešla z toho svazku, oblouk bránu nebes tvoří, jako kašpar na provázku, milencům se barvou dvoří. Zašlo za mrak odpočinout, skrýva pod něj něžnou tvář, nepřestává prsty kynout, ruce složí v jednu zář. Ubývajíc na obzoru, usmívá se naposledy, zítra opět podle vzoru, polechtá i neposedy.
Helena
18. 06. 2000
Dát tip
Tohle se mi o sluníčku moc líbí //ruce složí v jednu zář // Ať se fláká nebo ne, stejně si neodpočine :-)))

Merle
28. 05. 2000
Dát tip
nikdo tě přece nechce měnit, to by jsi měl chtít ty sám... a pokud nechceš? tvůj problém... BTW: pokud ode mě kritiky nechceš, stačí napsat zprávu, a já toho klidně nechám.

Sir_Kaja
27. 05. 2000
Dát tip
Již mne nezměníte, a nelíbí se vám to snad, váš problém, ne můj, těším se na další zajímavé kritiky.

Merle
25. 05. 2000
Dát tip
stejně tak jako ta minulá, potřebovala by tahle básnička o dost lepší rýmy (tvorstvu-vrstvu?), ale hlavně za uši tahala nerytmika... Tahle slůňově putovací mi přišla o dost lepší (nepřijde mi moc dobrý všechno převádět na rytíře), ale na tip to pořád není... rozhodně by sis mohl trošku víc pohrát i s formou... (taky by jsi nemusel trvat na ABAB, ale stačí o dost snažší ABCB) básnění zdar!

Helena
25. 05. 2000
Dát tip
Merle, tak jsme se srazili na schodech ! pusť mě :-) právě jsem si šla stěžovat na rytmiku, že se všechno zase příliš rýmuje :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru