Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Labutí jezero

25. 05. 2000
0
0
518
Autor
Sir_Kaja

...a krásky uhranuly párek milenců...

Vlny tančí na hladině, v rytmu mamby vítr vedou, krásky plují po peřině, o myšlenky nás se perou. Krčky točí, vrní blahem, poznávajíc sebe sama, povzbuzeny lásky tahem, svlékají zášť do naha. Princ s princeznou hledí v dáli, naplňují nitro vůní, na sebe se pousmáli, pohledy si měníc v tůni. On nezná hloubku tvého bytí, občas spatří v ní svůj stín, s labutí přec snadné žití, o tom skvostu v noci sním. Probouzí se na hladině, netopí se, pluje dál, rozhlížíc se po rovině, úsměv tvůj však neshledal. Zakletá a svůdná labuť, jednou za čas navštíví mne, popcorn hodím přes hráz na chuť, vůně sladkost zapomene. Na královskou dceru čeká, tajně sní o její tváři, když ji obden znova potká, bol ve srdci jásot zmaří.
Sir_Kaja
07. 06. 2000
Dát tip
Víš hochu zlatá, já se divím sám sobě. Píšu básně asi 3/4 roku teprve, je to možná divné, ale je to tak. Já jsem rád , že mohu zde publikovat moje začátečnická díla. A za kritiku jsem dvojnásob rád. Proto prosím nezlob se , budu-li občas nepříjemný, mám těžký život, a občas mi nerva přetečou. Těším se tedy na dalši kritiku.

Merle
28. 05. 2000
Dát tip
Kaja: piš jak vztekklej, víc a víc, ale pokud to budeš číst jen ty a pár jásačů, nikdy se nic nenaučíš... proto tu písmák je, abychom se něco naučili. Jsem tu na Písmákovi rok a půl a za tu dobu jsem zjistil nesrovnatelně víc, než za těch předchozích 7 let samopsaní... básnění zdar!

Sir_Kaja
27. 05. 2000
Dát tip
Můžeš mi ríci, jak dlouho děláš něco takového ty? Já píšu básně asi teprve půl roku, tak se mi prosím nediv, ještě se musím do toho dostat

Merle
26. 05. 2000
Dát tip
Začátek je dost dobrej, ale postupně to nějak ztrácí šťávu... (jinak zase ty slabý rýmy, a rytmika)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru