Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdos ?

25. 05. 2000
0
0
592
Autor
Sir_Kaja

...Ona mrkla byl zas v tom...

Z ticha místnost probouzí se, znějí harfy nebeské, plačíc v duši nebrání se, očím dívky spanilé. Uvrh v kout svůj pohled Amor, odtud prýští nová záře, změnilo se ticho v mramor, prstem křivým slůvka váže. V nitru kouta najde tůňku, v ní koupe vlas svůj dívčina, povinujíc sobě laňku, hltá svůdnost očima. Slyší kapky tiše sténat, když razí cestu hladinou, na dně vidouc sebe svlékat, odpověď má jedinou. Hýčkat kadeř černou, topit v touze jejich život, kdykoliv svou daň si vezmou, cítí v koutě Lásky dřímot. Nejen v něm se schová navždy, není kout mu jeden souzen, mnoho rohů,zrady, pravdy, v pravý čas být ve snu buzen. Rozpozná-li taje lásky, v koutech stráví všechen čas, mnouc si v rukou její vlásky, vidí v dáli záři zas.
Sir_Kaja
07. 06. 2000
Dát tip
No idealistický, každý má nějaký vkus a neměl by mu být brán, jen maličko retušován. Já sem rád, že Vás tu mám pro mé psaní. :o))))

Merle
28. 05. 2000
Dát tip
Kaja: sny ti nikdo nebere, natožpak fantasii, ale v literatuře existuje taky něco jako vkus. Ne že by ten můj byl nějakej moc dobrej (spíš naopak), ale tohle i mě prostě přijde příliš idealistický.

Sir_Kaja
27. 05. 2000
Dát tip
Víš není psáno v žádné moudré knize, že básník musí být realista, proč by nemohl být snílek? Vždyt fantazii se přeci meze nekladou. :o)))

Merle
26. 05. 2000
Dát tip
je to takový idealistický... jediný přirovnání který mě napadá, jsou takový ty žářivý barevný obrázky z dětskejch časopisů. Idilka s životem nesrovnatelná. Každopádně roztomilý to je :-))

xpired
25. 05. 2000
Dát tip
Proboha!

Sir_Kaja
25. 05. 2000
Dát tip
Nevím co jsi tím myslel, ale každý píše tak jak umí. Ma ucta :o))

xpired
25. 05. 2000
Dát tip
Jen mne vylekala hojná přítomnost lásky. Omlouvám se za nemístnou stručnost. Však básnička je to roztomilá.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru