Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nemo

25. 05. 2000
0
0
393
Autor
Sir_Kaja

...nicota teď pluje před zraky zrazených...

Již třímal v ruce trumfy všechny, teď ztracen blouzní z nenadání, oheň dmýchán čtyřmi měchy, nenachází slitování. Barbar zrozen o půlnoci, svitu slunce odolával, napadaje konstituci, s nicotou si často hrával. Temné jeho plány kdesi, zazděny v sloup dutý leží, mapu skrytou v husté lesy, pachuť prachu osvěží. Nevidíš ho ani v stínu, ten obraz spatříš jednou, je-li pravda jen ve vínu, hlavy meče ticha setnou. Bezhlavě se řítí v kaluž, blahobytu, povolnosti, záhy zjistí žena či muž, že patřili minulosti. Stínům druhých oblouk razí, nemá potřeb, žádné chutě, pod nohy si kmeny hází, vidouc tesknost svíjet v koutě. Nic, to slovo snídá stále, ticho v oběd promění, s temnotou se vídá v sále, večeří za kuropění. V žalu topí velké slzy, je samoten po celé bytí, oželí vše velmi brzy, Nic pak zkrášlí jeho žití.
Sir_Kaja
27. 05. 2000
Dát tip
Óoooo děkuji Vám tajemná :o))))

Zaja
25. 05. 2000
Dát tip
nevim,co k tomu říct snad jen,že se mi to moc líbí

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru