Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kamenná tvář

25. 05. 2000
11
0
2152
Autor
Arri

Nečekejte, prosím, žádné umělecké dílo...:o)

Kamennou tváří zahradím vám cestu Masku nepřístupna přiložím na svůj obličej Jenom se raduj bláznivý světe! Skrz škvíry pro oči zřím šílených masek rej Kamennou tváří zahradím ti cestu Abys nepoznal, nenašel cestu ke mně U vrátek zavřených jsi zůstal stát Už se stmívá, jen louč hoří v dálce ve tmě Kamennou tváří stavím pevnou hráz Těmi balvany snad nikdo nepohne Bloudíš kolem a já toužím zas Že snad spatříš úrodnou půdu ve mně Slyším už jak měkce přicházíš a vítr pročesá tvůj vlas Můzy harfu rozezní Zvuk tvých houslí se splétá s ní Můj dech vázne v hrudi a tep se zachvěje Našlapuj opatrně, jsi má naděje …
skvelé myšlienky aj štýl... :) máš pravdu... musia byť 2 strany, aby mohlo niečo začať a skončiť...

LaMouette
02. 06. 2002
Dát tip
zvláštní pocit.. nerada chodím s touhle maskou.. ale někdy není zbytí.. díky za prima počteníčko:-)) *

DarkMind
26. 06. 2001
Dát tip
Tú masku odlož už neskrývaj sa viac náš sen nájsť pomôž a snívajme ho, bdiac. Zbúraj tú hrádzu a cestu ukáž mi kým srdcia vládzu nech vládnu nad nami. Tá maska chladná ma ťaží na hrudi snáď nie je prázdna snáď cit sa prebudí. Ja kráčam zľahka za žiarou zo štrbín už maska sa zlakla ja dnes ju zahubím. :))

o
13. 01. 2001
Dát tip
PRO ARRI IV Proč pohnót horó V pokoře se ji poklonim Křemeňem prošlo světlo a vuňo nezadržiš prvni květę Hvězdę padajó na soxę barokniho mosto v Náměšti A v řece kane zpěv **Brno-2001-01-13*****

Arri
13. 01. 2001
Dát tip
o....známe se?

Jákob
27. 10. 2000
Dát tip
....a masku odkládám

Sadaf
07. 09. 2000
Dát tip
Smutek s nadějí... To jsou takový věci v tom divnym světě... Zase kdyby nebyl někdy smutnej, tak nikdo neví jak vypadá veselost, radost a tak... Měj se... (jak???)

MINISTRY
24. 06. 2000
Dát tip
kazdej ma jednu takovou nahradni tvar ketrou dost casto nosi a kdo rika ze ne LZE

Hippocampus
12. 06. 2000
Dát tip
Hmmmmmmnnn..... Moc se mi to líbilo, hlavně začátek, jako bys znala moje myšlenkové obrazy - kamenná tvář...šílených masek rej...vážně moc pěkný:-)

Saxanka
11. 06. 2000
Dát tip
našlapuj opatrně jsi má naděje Potichounku Krásný...

Regins
10. 06. 2000
Dát tip
Lépe bych to nenapsal,skvělý

Sarken
08. 06. 2000
Dát tip
vím o čem mluvíš, nějaký čas jsem s tím dost bojovala, poslední sloka je nádherná

Blacky
03. 06. 2000
Dát tip
Arri! Je to zásah!!! Nevím proč, ale mám z toho až slzy v očích... krásné!

Orig
29. 05. 2000
Dát tip
Báseň je tak sdělná! Zolli: vždyť právě tím co Arri napsala, demaskovala se více než trochu! A ještě: kdo by neměl problémy s personou (maskou)... :-))

brisa
28. 05. 2000
Dát tip
Ten pocit jsi vystihla naprosto skvěle. Krásná básnička především pro ženský. Myslím, že jich je takových dost, které se s Tebou ztotožní a budou rádi, že v tom nejsou sami. Tak stejně bych ji doporučila přečíst i chlapům, aby věděli co se v nás odehrává. V podstatě každý člověk má nějakou masku, ale ne všichni si ji dokážou uvědomit. Budu se moc těšit na tvoje další dílečka.

Merle
26. 05. 2000
Dát tip
dost dobrý... souhlas se Zolli

hledající
26. 05. 2000
Dát tip
Arrinko :-) umíš zachytit pocit, zase Te znám trochu vic. Ta "kamennost" je tak zdánlivá... A... "zvuk tvých houslí", jo? :-)

Anonym
25. 05. 2000
Dát tip
sdílím ten pocit s Tebou ... BOŽE !

zolli
25. 05. 2000
Dát tip
a proc se nezkusis trochu demaskovat? Ta kamennost odrazuje. I predstava ze se jen otru mrazi.

Ramona
25. 05. 2000
Dát tip
nejsem sama ... ~ ~ ~

Katerina
25. 05. 2000
Dát tip
Videt dal za kamennou tvar, jaka tvar se za ni skryva?? - jak vzrusujici!!! Moc se mi to libi! *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru