Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klárce

25. 05. 2000
0
0
804
Autor
Tullian

To ani nestojí za to

Klárce Minuta se k minutě přidává. Lidé střádají dny do svých životů. Časně z rána jsem se podíval na oblohu. Slunce o sobě již dávalo vědět proužkem světla na obzoru. Noc se potápěla na západ a nad hlavou mi dávaly poslední sbohem hvězdy. Lehnul jsem si do trávy a nechal se obejmout tím nekonečným pocitem, že jsi u mě. Díval jsem se na mladé ráno a dřív, než jsem uviděl slunce, jsi se mi do očí podívala Ty. Zlatá linka se zužovala a oblohou proletěl první sluneční šíp, zabodávající se do vlasů stromů. Tvoje oči mě sledovaly. Ten první paprsek následovaly další a v okamžiku tu bylo slunce. Pomalu narůstalo, až bylo dospělé a rozeběhlo se po obloze plné ranního elánu. Tvé vlasy se míchaly s větrem. První ptáci přeletěli pod mraky, které tam asi někdo zapomněl a zakřičeli si jen tak pro radost. Lesem se prohnal vítr a pročísnul mu ranní neučesanou hlavu. Toužil jsem Tě obejmout. Usmála jsi se. Na západě ze tma loučila zelenými slzami s vírou, že třeba zas někdy přijde. Na odchodu jsi mi zamávala. Teď jsem tu sám s krásnou vzpomínkou na Tebe. Přijdeš? Lips Tullian (23.10.1999)
Dědouch
26. 05. 2000
Dát tip
ty ženský nás jednou umlátěj svejma druhotnejma znakama,něhou,...a co já vim co maj na nás všechno vychystaný....:-)

Semis
26. 05. 2000
Dát tip
Lehnout do trávy a prožít nevšední sen to je fajn. :->

Merle
26. 05. 2000
Dát tip
lyrická próza... ale ani mě nepřijde vhodná ke kritice, natož do arény.

Klárka
26. 05. 2000
Dát tip
:)

Helena
25. 05. 2000
Dát tip
ty jsi pro mě především vynikající básník > Noc se potápěla na západ <

Bříza
25. 05. 2000
Dát tip
proč do arény ?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru