Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jabloň

03. 05. 2003
10
0
1441
Autor
Shaun

......... s osmdesátiletou babičkou na procházce ....

      Jabloni bílá!

Cestu zdobí tvoje sny

   v nich se topím


Shaun
10. 07. 2003
Dát tip
cekanka: jo bylo :-))) a navic to melo stopku ..... ono totiz kdyby to tam nebylo tak bych tam nelezla :-))))))

Já myslela, že ses lezla jen kouknout! :-)))))

Shaun
09. 07. 2003
Dát tip
Cekanka :byla to tresen .... uz to vim ..... lezla jsem na ni :-))))

:-))))) Hele a to, cos z toho trhala, bylo to takový červený, maličký s peckou?

Shaun
11. 05. 2003
Dát tip
cekanka --- no :-)))) to bude ono :-)))

ano :-) bude se jmenovat třešně, co vyrostly na jabloni :-)

Shaun
09. 05. 2003
Dát tip
Ceky: mas recht :-))) pockame a uvidime .... podle toho co se urodi sepiseme dalsi "haiku" :-)))))

Shaun
08. 05. 2003
Dát tip
dekuju .. mozna by stalo za to napsat .... ze me to napadlo kdyz jsem sla prasnou cestou komplet zapadanou okvetnimi listky jablone ( nebo ze by to byla tresen????) :-))))

No, tak se nesnaž určit strom, zustaneme při tom, že to byla jabloň a až to bude mít plody, tak se uvidí :-)))

Shaun
05. 05. 2003
Dát tip
No jejej :-))) dekuju vsem za hvezdicky (i tipy) :-)))

rádo se stalo :-) já sice furt nevim, co je haiku :-))))) ale je mi to fuk, líbí se mi to, i kdyby to haiku nebylo :-)))

Shaun
05. 05. 2003
Dát tip
cekanka: jiste ... taky presne nevim ..... ale je to podle myho gusta ..... kratky a je v tom jisty rad a pravidelnost :-))))

Já vim, taky se mi to moc líbí :-) jenomže si myslim, že západní civilizace nemá šanci se vtlačit do něčeho japonskýho, jen si představ něhu japonský ženy :-)

Shaun
05. 05. 2003
Dát tip
cekanka: to si radeji nepredstavuju japonska filmova tvorba me zastrasila :-)))

Aha...no, je pravda, že chlapi zase nic moc :-))))) ony ty ženy to asi musely nějak vyrovnat, aby fungoval ten jin a jang :-))))) ale já mám Japonsko v představách něžný :-) asi že se nekoukám na jejich filmy :-)))

T_O_M_
04. 05. 2003
Dát tip
tip

houba
04. 05. 2003
Dát tip
*

Dejf
04. 05. 2003
Dát tip
hezké, stojí za přečtení TIP

Teda Ovečko!!!!! No, to je nádhera! :-)*************

alim
04. 05. 2003
Dát tip
lepsi byt nemuze..t****

Sabinka
03. 05. 2003
Dát tip
******tttt******

Kajman
03. 05. 2003
Dát tip
no jej*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru