Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

JEDNOU

26. 05. 2000
1
0
1284
Autor
MINISTRY

Záře hvězd Voda z řek Prašné cesty Tmavé nebe Voňavý les Ta záře je zrak Ta voda je sluch Ten prach je hmat Ta temnota chuť Ta vůně je čich Až hvězdy spadnou Až řeky vyschnou Až cesty zajdou Až nebe usne Až lesy zhynou …. Budeme hvězdy Budeme řeky Budeme cesty Budeme nebe Budeme lesy Až jednou Až se utopíme v čase ..
Anonym
01. 06. 2000
Dát tip
Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiha. ZTeda koukam. Lizetka

Ozzy
28. 05. 2000
Dát tip
me se to moc libi ! akorat nevim esli presne vychytavam pointu .)

Helena
26. 05. 2000
Dát tip
příliš málo různých slov, promiň ( na mě nezáleží )

Helena
26. 05. 2000
Dát tip
kdyby jsi třeba ty hezké obrazy " ten prach je hmat " "ta temnota chuť " použil ještě jednou v jiné básni ? ( opakuji, na mně nezáleží )

Anonym
26. 05. 2000
Dát tip
on to tak trosku byl zamer ..:) a ty obrazy patri tomuhle dilu uz je nebudu pouzivat jinde ...

MINISTRY
26. 05. 2000
Dát tip
ten anonym se ja kdyby to nekoho nenapadlo :))

Helena
26. 05. 2000
Dát tip
jasně, je to tvoje báseň :-)

Silvinka
26. 05. 2000
Dát tip
Ministry, celkom si ma prekvapil. Len píš, mne sa to páči. Máš tam pekné obrazy + zmysel, najmä až sa utopíme v čase sa mi páči ;o))

Merle
26. 05. 2000
Dát tip
zajímavý...

MINISTRY
26. 05. 2000
Dát tip
Silvinka diik :)

AZALIN
26. 05. 2000
Dát tip
Jsem též mile přeqapen.. velmi mile.. vlastně se mi to moc líb.. hlavně myšlenkově.. A dávám TIPa.. a vůbec ne protekčního.. :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru