Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Boží automat Svět

04. 05. 2003
9
0
2517
Autor
(G)eorge

Tohle je můj první automatickej text tak ho sem rychle vyplivnu nebo to začnu přepisovat...:)

 

Chtěl bych vám říct něco o světě já si myslím že je to dost zapeklitá věc spousta lidí kteří se snaží vidět do ostatních a naopak nevím jestli tohle přesně měl stvořitel na mysli když řekl tak děcka jíte jabka tak hajdy do světa stejně vám tam bude celkem fajn každopádně je pěkný svinstvo se tady v tom okolo vyznat ať už si vezmu na pomoc nějakýho dávno mrtvýho filosofa nebo třeba nejlepší kamarádku ale původně jsem chtěl něco jinýho jo už to mám bůh jak ten do toho všeho zapadá kromě těch desek a synů a duchů nevím jestli se teda k němu mám modlit a věřit v to že mi pomůže což se mi už jednou stalo a bylo to neuvěřitelně krásný a barevný a láskovitý ale znáte člověka že jakmile se něco takovýho stane tak si to hned začne vysvětlovat nějakýma halucinacema a autosugescí a tak anebo jestli se mám jenom hezky a ukázneně milovat a množit pokudmožno podle desatera a čekat na poslední soud atakdále nebo co to byste mi mohli kleknout na plíce a stejně bych nic nevymyslel do háje je to s těma bohama těžký dyž nejsou většinou vidět a tak asi bych se mněl stavit za nějakou známou vždycky dyž píšu takovýhle kydy tak nutně potřebuju jenže to bych teda vlastně taky nemněl co bože myslim jako že kvůli tomu se snažím být teď takovej slušňák a vůbec co je tomu bohovi do toho jestli se k tomu slušňáctví nutím nebojestli to je spontání nebo ne

 

NEBO NE


Shammann
11. 06. 2003
Dát tip
Napřed mě napadlo, že je to takový bla bla bla, ale to bych byl asi dvojpalice.

(G)eorge
11. 06. 2003
Dát tip
dvojkladivo na Hrabaly a na hrabaly taky:)

Shammann
11. 06. 2003
Dát tip
Hráb:-)

UfoTofu
11. 05. 2003
Dát tip
No sice - co můžu vědět, že, ale: Co když jsme všichni v takový velký a dokonale promakaný počítačový hře a "bozi" jsou vlastně ti kteří mačkají tlačítka na klávesnici, či myšítka (je to sice z jejich perspektivy nanejvýš obstarožní zboží, ale což). Také se dá předpokládat, že tuhle hru nehrajou jen tak, ale nejspíš za nás dostávají nějaký bodíky, že. A kdo dostane největší počet (ještě je otázka, za co.jestli třeba za to, jestli se někdo stane slavným-ať už kladně, či záporně) tak zřejmě něco vyhraje. Taky mě napadá - jak je v různých hrách třeba to, že si na začátku svému hrdinovi dáte určité vlastnosti - tak tomuhle se říká genetická výbava. A toho tedy vyplývá - každej máme svýho Boha a ať už děláme, co děláme, tak to máme dělat dobře. Uff. To by skoro stačilo na založení novýho náboženství. Tak to byl můj automatickej text.

UfoTofu
11. 05. 2003
Dát tip
No a ještě mě napadá: Moje sestra se ptala mamky: "Mami, co jsem? Křesťanka, muslimka nebo něco jinýho?" Mamka:"No když v nic nevěříš, tak jsi přece nevěřící" Sestra:"Tak to nejsem" Mamka:"Jak to?" Sestra:"Já věřím v UFO"

J_M_C
09. 05. 2003
Dát tip
jako autotext je to dobry, jinak se to hodnotit neda, trochu smrst bez ladu a skladu, ale to mi prijde u autotextu normalni. takze mas to tam.

PPI
08. 05. 2003
Dát tip
Naopak...řekl bych!:-))) Vždyť láska je neodolatelná touha, aby po nás někdo neodolatelně toužil.....takže i žárlivost má základ v lásce....páč je to vlastně abstinenční příznak!:-))))(jestli opodstatněný...či ne....to už řešit nemusíme):-))))

to bych si dovolila nesouhlasit. Žárlivost nemá s láskou ke druhé osobě co dočinění, jen s nejistotou. Žárlí ten, kdo si neni jistej sám sebou, láskou toho druhýho a láskou vůbec. Láska si věří. O tom, když přistihnu někoho, komu věřim s někym jiným nemluvim, to už neni žárlivost, ale zklamání. :-)

PPI
08. 05. 2003
Dát tip
Nu...něco na tom taky bude...ale stejně...cožpak nejde škrtit "s" láskou?!:-))))

když někoho miluješ, tak mu neublížíš :-) leda nechtěně :-)

PPI
08. 05. 2003
Dát tip
Četlas Fuksova Spalovače mrtvol?!:-)))))))

to jsem bohužel nečetla, jen viděla :-(

PPI
08. 05. 2003
Dát tip
Teď si nevzpomínám...přesně na ten film....ale myslím,že to tam bylo taky....To je důkaz toho...že zabíjet se dá i s láskou!:.-)))

no jo, ale bacha, to byl nemocnej člověk, úchyl by se dalo říct :-))) a já mluvim o nás, "normálních" lidech :-)))

PPI
08. 05. 2003
Dát tip
Mluv za sebe!:-))))))))))))

(G)eorge
08. 05. 2003
Dát tip
vrrr, ne že bYch chtěl rejt ale zuzuzu vyplivl jeden ze svejch tuctovejch kydů a já tady z toho mám diskusi jak noha :)))

(G)eorge
08. 05. 2003
Dát tip
vrrr, ne že bYch chtěl rejt ale zuzuzu vyplivl jeden ze svejch tuctovejch kydů a já tady z toho mám diskusi jak noha :)))

Kodynie
08. 05. 2003
Dát tip
PPI, přidávám se k Tobě, že škrtit se dá i s láskou. Mám to osobně vyzkoušené. Nejdřív po někom házím talíře a máme doma UFO domácnost a pak ho mohu udusit láskou. To patří k životu a je to koření života. Nejdřív někoho s láskou přizabít a pak ho s láskou ošetřovat a uzdravit.

No, vidíš :-))) buď rád :-))))) už mlčim, stejnak jim to nevysvětlim :-)))))

PPI
08. 05. 2003
Dát tip
Pravda to jest!:-)))Já sám snad vím své....jsem samou láskou plnej modráků...:-)))))(to bylo ale bouřlivý ráno):-)))))))

PPI
08. 05. 2003
Dát tip
"Odpustkyyy..odpustkyyy...kupte si odpustky!!Jsou zaručeně čerstvé, právě vysvěcené....bude se vám po nich lépe spáti...ulevíte sobě, bližnímu svému....Pane, no tak kupte dámě odpustek...jistě se vám odvděčí...Odpustkyy...odpustkyyy...":-))))) Ten automatickej text mě zrovna moc nenadchl....(in general)...ale ta diskuse!:-))))Je třeba rozvádět hlavních myšlenek...(BOŽE...já bych sváděl!):-)))Snad jen....nedávej to do povídek....:-))))*

PPI
08. 05. 2003
Dát tip
zuzuzu: Nuu....nenávist je v podstatě taky jistý druh lásky!! Ber to tak....že nenávist je velmi silný intenzivní druh emoce....a jakákoli emoce souvisí s láskou....taaaakže...matematicky vzato: nenávist = x * (emoce) emoce => láska Po jednoduché úpravě tedy dostáváme: (nenávist) / x => láska A je to!:-))

souhlasim, nenávist je vždycky podmíněná nějakou láskou totiž. Nenávidíš druhou ženu svýho manžela, protože tě kvůli ní opustil - milovalas ho, nenávidíš macechu, protože miluješ svou matku...a tak :-)

PPI
08. 05. 2003
Dát tip
Nezahrajeme si praktickou ukázku?!:-))))(Myslím....i škrtilo se z lásky...):-))))

to je zase ale žárlivost, to nemá co dělat s nenávistí, jen s nedostatkem lásky k vlastní osobě :-)

(G)eorge
06. 05. 2003
Dát tip
StvN: demagogie, salámismus... to mi nestačí! Čekanka: Dost jednoduchý, i když to má základní rozkol samo v sobě... ne, vlastně nemá!! Já zapomněl že kdyby existoval a sám sebe nevylučoval klub egoistů tak bysme se tam sešli... v tom případě má tvá "teze" :) asi smysl, ale porád je to něco inačího, chtělbysem asi nějakýho římskýho katolíka, aby k tomu něco napsal... něco co by mi přispělo,něco novýho....?!!?

Tak to ti nepomůžu :-))))) a taky jsem jednoduchej člověk, nerada přemejšlim a tak mě tohle rozebírat nebaví :-)))))

Kodynie
06. 05. 2003
Dát tip
Já jsem čistokrevná pohanka. Tak tedy, jestli chceš vědět zda věřit či nevěřit, to se zeptej nejdříve sám sebe: "Pomůže mi víra v boha, aby se mi lépe žilo? Dokážu samostatně žít bez spoléhání se na boží vůli a předurčený osud?" Až budeš znát odpovědi na tyto otázky, tak najdeš svého boha nebo taky ne, jen podle Tvých potřeb. Na otázku, co po Tobě chce bůh Ti mohu odpovědět, že nic, jen aby jsi žil podle svého nejčistšího svědomí a vědomí. Nic víc.

zuzuzu
06. 05. 2003
Dát tip
ty si jako mysliš, že láska je to samý co nenávist, když se díváš do zrcadla? nechápu, co tím chceš říct, to je na mě moc složitý

StvN
05. 05. 2003
Dát tip
Nemáme to s tim bohem lehký. Já bych i věřil, ale kdyby byl pro celej svět jeden jedinej bůh, ale jak si má člověk vybrat, jestli věří v Alláha nebo Hospodina nebo jánevimco? To je jako nějaká mys. Člověk se přece nerodí věřící. Člověk se rodí svobodnej. NEBO NE?

(G)eorge
05. 05. 2003
Dát tip
DYk ono to snad i tak dává smysl alespoň doufám... občas ho zahlídnu(jasněže ten smysl, ne Boha)... tak po šestým pivu, jenže co potom s ním, :))) Jinak se můžu směle považovat za věřícího a jenom by mně sakra zajímalo jak se teda mám tomu bohovi ozívat... co teda on po mně jako chce??

StvN
05. 05. 2003
Dát tip
A co po něm chceš ty....

Už jsem to dnaska někde psala. Myslim, že Bůh je Dobro v nás a Ďábel je Zlo v nás a stvořitel je příroda. A s tim už asi nic neudělám :-)

StvN
05. 05. 2003
Dát tip
To je dobrej pohled, asi nemá smysl se tím zatěžovat nějak víc.

Myslim, že to je nejlepší pohled, potom miluju Boha i Ďábla a nemusim nikomu za to skládat účty, uctívám je oba a tudíž sebe a ostatní lidi a miluju nás všecky :-)))

Kodynie
04. 05. 2003
Dát tip
Co je neviditelné je nejlepší, protože si pod tím může každý představit co chce podle vlastní fantazie. PS: Hezkej automatickej text, taky většinou píšu automaticky, ale nestává se mi, že bych něco přepisovala, co vzniklo původně za pět minut, většinou opravím jen pár drobnůstek. Tak jak mi to vzniklo je to vždy hotové a nijak to neměním. PPS: Máš tam v závěru textu jednu hrubku, místo neměl je tam nemněl. Jinak je to dokonalé a líbilo se mi to moc.

takový úvahy mě provázej už dlouho. Chvilku jsem chtěla věřit a někdo mi poradil si psát lístečky s přáníčkama a kontrolovat, jestli se tza přáníčka vyplní. Napsala jsem: Pane, prosím tě, ať se ten xxx už konečně rozhodne! A xxx se rozhodl. Řekl mi, že už mě nechce :-))))) Takže asi nevěřim, že mi nějakej Bůh pomůže, smiřuju se s tim a věřim, ža až se s tim nějak srovnám, bude se mi líp žít :-)*

Gunhead
04. 05. 2003
Dát tip
No, jestli nás sem vykopl kvůlivá těm jabkám, tak bych řek, že už mu do toho nic moc néni a jestli jo, tak by se měl asi vozvat, poněvádž kdo má furt čuchat co jiní chtějou a co né, ale jinak víra není špatná věc, i když to néni kolikrát moc jednoduchý...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru