Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nanthiel / Lysandra

05. 05. 2003
0
0
7133
Autor
Shadown

Tak Lys tohle je rejdiště pro tebe :) Doufám, že se ti zde bude líbit.

Nanthiel z Tauredhel, pochází z Oiol-Erynu.

Chce býti bardkou : )

 


Petr_Pan
19. 02. 2005
Dát tip
to je chválihodné .. :-) taky bych někdy zahrál ;-)

Lysandra
12. 05. 2004
Dát tip
Shady? Budem zase někdy hrát?

Lysandra
21. 08. 2003
Dát tip
Oki, už se těším až budeš zase surfovat : )

Shadown
15. 08. 2003
Dát tip
Já mám momentálně velmi omezený přístup k PC takže e omlouvám že skoro neexistuju na vlnách internetu

Lysandra
13. 08. 2003
Dát tip
Ahojy : ) Tak už jsem s Nim zpátky od babičky : )

Shadown
09. 08. 2003
Dát tip
"Já jsem ¨tam kde jsem, nejčastěji za zavřenými víčky." Ozvalo se vedle tvého ucha.

Lysandra
30. 07. 2003
Dát tip
Pak si asi najdu nějaké prázdné místečko. "Melodie? Jsi tuu?"

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
"To skoro vypadá docela nápadně." Směju se. Koukám nahoru na nohy. "Smím znát tvé jméno, ty poděsi?"

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
´"Já jsu Óréé těšímě slečno, nemohla by mě vaše ctěná přítelkyně pustííít?! Ta větev které se držím už to dlouho nevydržíí!!! Já se strašně omlouvám to byla jen neštastná náhoda !!!!!!!"

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
Směju se "Jen ho nech Valari..on spadne sám."

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
"NO já si to raději pojistím ..." Vypadá to že si to Valari velmi pečlivě promýšlí "tak jo myslím že má dost." Uvolina ruku kterou něla vstaženou po Órim jehož nožičky se v tu rnu začali třepat ještě více .

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
Jak moc je vysoko, já jen jestli se Nan začne bát aby se mu něco nestalo : )

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
No jenom nějakých 50 metrů :)

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
Nan trochu přiškrceně "Nebojíš se, že se zabije?"

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
"Ne, neboj pokud spadne tak jej chytím včas" Uklidňuje tě s ledovím klidem Val. nohy se ale škráíbou mezi větve a vypadá to že se zachytil.

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
Koukám nahoru. "No dobře, já ti věřim."

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
Nohy vám už zmizeli z dohledu. "Tak tobychom měli a teď bychom se měli nahoru dostat také mi."

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
"Proč?..a co s koňmi?" koukám do té výšky : )

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
V mém výrazu samozřejmě nechybí nedůvěra : )

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
"Neboj o koně se postarám ty už běž domů." Ukáže na nejbližší výborně maskovaný výtah.

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
Usměju se na Valari "Mám na tebe počkat?"

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
"Nemusíš, já půjdu jinudy." Usmála se vzala tvého koně za uzdu a počkala až slezeš ze sedla :)

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
"Tak zatím ahoj.ještě se uvidíme." usměju se na ni a peláším nahoru.

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
"Uvidíme, ale nechtěla by sis vzít tu loutnu?"

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
"Jo, jo,jo .." promiń..

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
"Jo, jo,jo .." promiń..

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
dotkla jsi se loutny Opět tebou prošlo mýžrné zachvění a měla jsi pocit že slyšíš nějakou cvverku chroupat oříšek v D-dur :) VAlary se na tebe podívala jako by chvilku měla problůém zaostřit a pak se rozjela i s koňmi někam pryč.

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
Zakroutím hlavou a vyjedu výtahem (teda pokud tam je žebřík tak vlyezu) nahoru : )

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
Ne je tam skutečně plošina s ohrádkou, dokonale maskovaná. A je tam klacík zaseknutý do takového udělátka v jedné ze zpěr plošiny. Divný pocit pomalu vyprchává.

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
Hm...vlezu na plošinu. A pokud to dobře chápu, asi bych měla (pokiud se to nehne) vytáhnout ten klacík.

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
Vytáhla jsi kacíček a ona je k měmu na konci přivázaná nějaká stužka. Ale než ji zaměříš začínáš rychle stoupat do korun stromů. Po cestě tě mynuly čtyři pytle které vypadají velice těžce. /ale proč ti to popisuju jezdíš tím přece denně :))

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
Jo, určitě : ) Při cestě do mého pokoje..abych si nezapoměla nandat pantofle : ) Doufám, že popis není důvodem pro to aby jsi si měl čas hodit : ) Jen tak náhodou koukám, jestli náhodou neuvidím Oriho : ) No.spíš ho asi poznám podle kalhot : ))

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
ŽE BY ? ŽRE BY ! No ty vom zrovna neměl on měl totiž Tógu. Takže pokud to dobře chápu tak cestou po greenu koukáš Mágům pod sukně :)

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
: )))) No, to zas ne, ani podle bot? .)

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
No na padesát metrů a v rychlém pohybu vypadají boty dost stejně, jednoduché kožené, plátěné. On měl takové ty co nosyli např římané jestli to to něco řekne. nevím jak to nějaqk věrohodně popsat :)

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
No..možná. Myslíš, že to Nan pozná? Ona bude zvědavě koukat. Když dojede nahoru, vypraví se domů.

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
:) NO to se ale pánové Mágové nebudou cítit zrovna vyrovnaně když se jim krásné mladé děvče bude koukat pod sukně :) No jelikož nosí podobné tak snad ano ale jak říkám v Greenu není zrovna velký repertoár obuvy :) Takže jdeš domů a spát? Po cestě šmíruješ mágy

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
: ) Nan jim nebude koukat přímo pod sukně.možná na nohy. : )) Dojdu domů, pozdravím rodiče...asi povečeřím a půjdu spát..no jestli neni ještě moc pozdě tak zase na zápraží a budu si tam hrát na loutnu : )

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
Dobrá začala jsi hrát (nikdy nen dopst pozdě) cítíš jak se ti celé tělo sevřelo v křečí sotva jsi zahrála několik tónu. Pak křeč odezněla a ty jsi začala prožívat hudbu kterou tvá loutna vyluzuje a také jsi začala mít pocit že sedíš na něčem strašně nepohodlném a zároveň ti to připadalao jako když by jsi si seděla na ruce a pomalu do ní dostávala mravence .-

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
Seděla si na ruce?! A vidím, že si na ní nesedím.že? Hm..nehraju náhodou falešně?

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
Ne hraješ naprosto čistě a na ruce si opravdu nesedíš :) Ale máš ten pocit jako by jsi si seděla na nějaké třetí ruce, ale ruka to není :) Jo a slyšíš jak město kolem tebe přestává být naplněno zvyky hlasů a slyšíš opatrné kroky po můstcích jak se přiblyžují k tobě.

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
Chvíli to ignoruju..když už je šoupání opravdu velké tak, se podívám, kdo to všechno kolem je : )

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
No kolem tebe je celá čtvť a přicházejí další ... ale vychni se koukají nějak divně jako by nevěřili svým uším a už vůbec ne svým očím. MMCh musela jsi si poposednut jelikož to setení na té "třetí ruce" se už nedalo vydržet.

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
Hmmm? Na co všichni tak koukají?

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
Doufám, že nemám třetí ruku :)

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
Ne nemáš, ale Elfové se koukaj také tím směrem a celkově si tě prohlížejí :) Cítíš jak se tě znovu zmocňuje už známé chvění a křeče

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
Jestli jsou velké, tak přestávám hrát.

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
No oni se tě zmocnili v okamžiku když jsi byla přihlížejícím davem natolik zaskočena že jsi na chvíli přestala hrát jakomile jsi se uklidnila a znovu se opředa do strun zase pomynuli Elfové tiše poslouchají MMCh i tvoji rodičové za tebou, nevidíš je ale cítíš je

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
Když to bude trvat docela dlouho, tak radši přestanu.přece jen mi ta pozornost není příjemná.

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
No takže phrajš tak dlouho jak dlouho už se ti zdá dlouho protože přesně tak dlouho tam všichni poslouchají.

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
Tak přestanu a trochu nechápavě koukám na ty davy kolem.

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
Davy se nechápavě koukají na tebe, teda ty davy co vidí až na tebe, jelikož ty davy co jsou na okolních terasách už přes ten dav co je na té vaší nevidí :)

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
Davy se nechápavě koukají na tebe, teda ty davy co vidí až na tebe, jelikož ty davy co jsou na okolních terasách už přes ten dav co je na té vaší nevidí :)

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
Tak se tak na sebe nechápavě koukáme... Usměju se na ně. "Em..no..."

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
Všichňi vypadají ještě zaskočeněji a ty jsi z toho velmi nervózní a nevíš proč máš nutkání začít si olizovat předloktí

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
: ))) Prohlížím si svoje ruce..doufám, že ze mě není kočka : )

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
No zdají se ti naprosto normální Elfové se začínají pomalu trousit. Ubývá jich a ubývá. Také už je velmi pozdní noc. No už jich tam zbývá jenom pár a pak už nikdo jen tvárodina která už také zašla do domu.

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
Nechápu to. Sedim tam a lámu si hlavu. Pak - jestli nidko nic neudělá půjdu domu, za mámou.."Mami?"

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
Rodinka už se ukládá ke spánku, ale pokud jsi zavolala "MaMi?" Tak ti MaMi odpoví "Co je?" už je v ložnici takže se asi taKTO VOLÁTE přes látkovou stěnu

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
"Proč..jste na mě všichni tak koukali? Tam na zápraží?"

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
"Na tebe ?"

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
"Na mě....nebo na co?"

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
"No byla tam nějaká bytost a strašně krásně hrála na loutnu."

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
"Jaká bytost?"

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
"No víš že si ji teď ani nedokážu pořádně vybavit, ale pokud si dokážu vybavim - bylo na tom něco zvířecího, možná kočičího."

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
Kyselý tón "A měla ocas viď?" "Mami..to jsem byla JÁ. A ROZHODNĚ jsem NEMĚLA ocas a nelízala jsem si přední tlapky."

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
"Když o tom tak mluvíš ... jo ... mám ... pocit ... že ... jo měla ocas, ale jistá si nejsem ... proč tě to tak zajímá?" "Ne ty jsi to určitě nebyla, ty jsi krásné elfké děvče a tam to rozhodně nebylo elfské, ať už to bylo cokoliv."

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
"Mami! To jsem BYLA já. Všichn ijste tam astáli a koukali na mě.."trochu zoufalý tón.

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
"Di radši spát ráno si o tom popovídáme a uvidíš že se budeš cítit lépe."

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
"Hm.. tak dobrou." Jdu spát...ráno už o tom mlčím. (nan si myslí, že by jí to stejně nikdo nevěřil : )

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
To si myslí zcela správně -V noci se ti zdálo o tom jak hraješ na Loutnu, jak máš fousky a drápky a vůbec připadáš si jako kočička." Ráno se probudíš s podivným pocitem v ústech, hned ses šla něčeho napít.

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
Jaký divný pocit?

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
Jako bys celou noc páchala důkladnou kočičí hyenu. (Ahoj, promiň, že se ti tu snažím dělat něco jako PJ, ale tuhle větu Shadown schválil.)

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
(Děkuji Erin : ) Tak to si pořádně vykloktám a vyčistím zuby Blééééé

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
Ale opravdu to byl jen pocit, žádné chlupi jsi ve své ústní dutince nenašla.

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
Ale opravdu to byl jen pocit, žádné chlupi jsi ve své ústní dutince nenašla.

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
Stejně kloktám : )

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
no spáchala jsi raní hienu a co dál ? Já vím že byla jistě velmi důkladná.

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
: ) půjdu ( jako každé ráno) probudit rodiče, udělám snídani, vypiju si svůj šálek oblíbeného čaje...a půjdu se na chvíli projít. A zvědavě koukat mágům na nohy : )

Shadown
28. 07. 2003
Dát tip
Tak jo já jdu vyprovodit Erin a Asi Už půjdu spáti zítra musím brzičko vstávat a už špatně vidím na písmenka :) dobrou nooc

Lysandra
28. 07. 2003
Dát tip
Dobrou : )

Lysandra
26. 07. 2003
Dát tip
usměju se na Valari "Co mu děláš?"

Shadown
26. 07. 2003
Dát tip
Val procedila skrze zuby :"SKORO nic." "Paní prosím nechctě mě být!" křičí nohy

Shadown
25. 07. 2003
Dát tip
CHlas je mužský a elfský, tedy věkově neidentifikovatelný pro člověka a pro elfa velmi obtížně, přesto tvůj jemný sluch udává že by se mohlo jednat o hlas mladý.

Lysandra
25. 07. 2003
Dát tip
"To se dělá? Takhle nás děsit?!"

Shadown
25. 07. 2003
Dát tip
"Ať mě pustí!!" Křičí nohy ve větvých.

Lysandra
23. 07. 2003
Dát tip
Hlas mužský či žeský a jak starý? : )

Shadown
05. 07. 2003
Dát tip
Byla to Elfština a dost čistá. Hlas byl asi také elfský. "Prosím dámi, to bylo opravdu jen nedorozumění!" Ječí něco z větví "Omyl!" Z větvý nad vašimi hlavami se vynořili něčí nohy.

Shadown
04. 07. 2003
Dát tip
"Hups! ... Omlouvám se dámy." Ozívá se někde z korun stromů. "To nebylo myšleno nijak zle. Opravdu !!" "Já ti dám nebylo myšleno zle." Zavrčela Valari a zstáhla ruku přibližně ve směru z kterého se ozíval onen hlas.

Lysandra
04. 07. 2003
Dát tip
Vyděšeně koukám nahoru. Jaký hlas to byl- poznám čí?

Lysandra
03. 07. 2003
Dát tip
"Co to blo?" ptám se šeptem Valari

Shadown
01. 07. 2003
Dát tip
Já vím že jsi se neprosila :o))) A to víš už nejsem příčetnej :o)))) Kůň se zastavil prakticky okamžite a prakticky sám.

Lysandra
30. 06. 2003
Dát tip
ajaj. PJ si snad hodil, ne? : ))

Shadown
30. 06. 2003
Dát tip
Hodil? No já myslel že to není potřeba, ale když o to tak stojíš !!!! Kosti jsou vrženy ... Z nebe (přesněji řečeno z vrchu jelikož nahoře není nebe ale stromy) na vás přílétla ohnivá koule a rozplácla se kousek od vás.

Lysandra
30. 06. 2003
Dát tip
Já se o to neprosila : / Leknu se, pokud mi to půjde zastavím koně.

Lysandra
29. 06. 2003
Dát tip
OK..uz mlcim

Shadown
29. 06. 2003
Dát tip
Dobrá jedete spátky ke greenu, aby se vám jelo líp jedete kolem řeky jelikož tam je krajina celkem rovná. Ale ještě než jste dojeli k soutoku padla tma

Lysandra
29. 06. 2003
Dát tip
Ajaj.

Shadown
29. 06. 2003
Dát tip
No a jedete dál a už jste fakticky doma, když ...

Shadown
28. 06. 2003
Dát tip
"neboj se. Jsou to fakt jen historky. Za chvilku jsme doma"

Shadown
28. 06. 2003
Dát tip
Ne jedn, na základě čeho jsi usoudila že jsou dvě? To jen abych věděl kde jsem udělal kopu. Teda kromě překlepů a vynechanejch písmenek těch tam je jak na... Valari spinká jako malé miminko

Lysandra
28. 06. 2003
Dát tip
No.já měla svoji a pak Melodie od nikud- nebo někud (pokud to byl překlep) vatáhla loutnu a položila ji na zem. To mě poněkud zmátlo... Jestli mám nějaký plášť nebo deku p orue, tak Valari přikryju a s úsměvem ji pozoruju : )

Shadown
28. 06. 2003
Dát tip
No plᚍ nejspíše nemáš a deku nomožná pokud jste měli podložené sedlo. Jelikož se nejedná o moderní sedlo ale vlastně jen takové sedátko tak je to celkem možné. Co se týče hudebních nástrojů. Melodie měla svou loutnu a tohle je jiná loutna. Obe vytahuje od Nikud a není to překlep, je to prostě tak :)

Lysandra
28. 06. 2003
Dát tip
Takže moje loutna zmizela? ( já nejsem natvrdlá : )

Lysandra
28. 06. 2003
Dát tip
Takže moje loutna zmizela? ( já nejsem natvrdlá : )

Shadown
28. 06. 2003
Dát tip
JO tvoje zmizela nebo spíše ... červíček hlodá ... byla přemístěna :)

Lysandra
28. 06. 2003
Dát tip
Hlody hlod : ) A nebo taky: Hraby hrab : ) Vezmu loutnu, budu si brnkat a budu čekat až se Valari vzbudí.Pokud bude spát opravdu dlouho, täk ji po hodince a půl jemně vzbudím : )

Shadown
28. 06. 2003
Dát tip
NO mnebudem to prodlužovat spinká jak dřevo a tak jsi jí musela probudit. Chvilku je zmatená a pak "Já spala ?" MMCH když jsi přestala hrát a šla jsi ji probudit opět ti bylo tak divně a celé tělo tě svrbělo a celkově jsi se cítila dezorientovaná

Lysandra
28. 06. 2003
Dát tip
Chvíli si budu lámat hlavu čím to je, pak ji vzbudím... "Jo,jo..to sluníčko dělá divy."

Shadown
28. 06. 2003
Dát tip
"No asi by jsme měli jet domů." Zvedá se a za chvilku k ní posluššně doběhly oba koně.

Lysandra
28. 06. 2003
Dát tip
"Máš pravdu." usměju se. Pomůžu jí s osedláním- či jinou přípravou koní na jízdu.

Shadown
28. 06. 2003
Dát tip
Pár minut byla zmatená, ale pak už se všeho ujala s vervou a absolutní kontrolou. Ldyž jste již jeli domů tak se tě ptá "A co jsi dělala když jsem spala?"

Lysandra
28. 06. 2003
Dát tip
"To víš, hrála jsem na loutnu...To dělám skoro pořád." zářivý úsměv.

Shadown
28. 06. 2003
Dát tip
"Tak to jo." Je naní vidět že si snaží na něco vzpomenout, že ví že se něco stalo, ale nějak jí to nechce dojít.

Lysandra
28. 06. 2003
Dát tip
Já jen přemítám o tom, že když ji Melodie tak slaďoučce uspala, tak asi měla důvod : ) Asi jedeme domů,že? Kolik je asi tak hodin?

Shadown
28. 06. 2003
Dát tip
No ani nevíš jak ale už se začíná silně smrákat. "Jen abychm byli do noci doma." Zašeptala Valari

Lysandra
28. 06. 2003
Dát tip
"Pročpak? Co se děje?"

Shadown
28. 06. 2003
Dát tip
"Jižní Oiol-Erin, není hlídaný jao severní a výhodní strana. A už jsem slyšela i zvěsti o Dracích v této oblasti."

Lysandra
28. 06. 2003
Dát tip
"Dracích?" zděšený výraz.

Shadown
28. 06. 2003
Dát tip
"Jo přej že jo. Ale neboj jezdím sem dost často a ještě jsem žádného neviděla. Stejně nejspíš půjde o ty zakrslíky. Pochybuju že by se nám tu usadil Drak a nedal o sobě vědět."

Lysandra
28. 06. 2003
Dát tip
"Jaký je rozdíl mezi těmi "zakrslíky" a Draky?"

Shadown
28. 06. 2003
Dát tip
"No zakrslíci jsou jen blbý nenažraný potvory. No a Draci jsou obrovský, inteligetní nenažraný bytosti."

Lysandra
28. 06. 2003
Dát tip
"Jo..to jsem potřebovala vědět..." nervózně se rozhlédnu.

Shadown
28. 06. 2003
Dát tip
"Kdyby to byl Drak, tak si alespoň před smrtí trošku pokecáš."

Lysandra
28. 06. 2003
Dát tip
*nervźně* "Mají rádi hudbu?To třeba, že bych si i zahrála..."

Shadown
28. 06. 2003
Dát tip
"Jo zatímco se budeš vařit klidně." Taky to bere v pohodě *nevážně* "Hele neboj najdou se mezi nima i takový co bojujou na naší straně při vylodění."

Lysandra
28. 06. 2003
Dát tip
"Joooooo?"

Shadown
28. 06. 2003
Dát tip
"Jo! No teda ono se jedná jen o jednoho Draka a ten je skutečně s velkým D. Je to Drago."

Lysandra
28. 06. 2003
Dát tip
"Ale toho tady podle mě nepotkáme. My dvě a takový štěstí..."

Shadown
28. 06. 2003
Dát tip
"Asi ne to spíš třefýme nějakýho hodně nakrklího malího zmeťoura."

Lysandra
28. 06. 2003
Dát tip
usměju se. "Nemůžeme zrychlit?Abychom to stihly.."

Lysandra
27. 06. 2003
Dát tip
Pokusím se na loutnu zahrát..

Shadown
27. 06. 2003
Dát tip
Cítíš se nějak divně celé tělo tě svědí a připadáš si tak trošku zmatená, ale jakmile jsi svala loutnu do praciček a zabrnala, je ti hned líp a tvůj sluch ti říká, že to bylo dokonale čisté.

Shadown
27. 06. 2003
Dát tip
Avi.

Lysandra
27. 06. 2003
Dát tip
BTW: To jsou tam teď ty loutny dvě? : ) Jinak: prohlédnu si Valari jestli je v pohodě.

Lysandra
15. 06. 2003
Dát tip
Tak co? : )

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
"Co bys teda ráda ?" V očích má malé plamínky naděje. Jako štěňátko

Lysandra
15. 06. 2003
Dát tip
"Melodie?Řekni haf." potutelně se culím.

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
"Tak jo." Usmála se, nebo spíš zašklebila a... Haf! Ozvalo se z tvých úst.

Lysandra
15. 06. 2003
Dát tip
"Ne, takhle ne..." směju se "To musíš ty."

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
Haf, Haf! Z tvých úst vychází, místo tvé řeči. Melodie se na tebe s úsměvem dívá. "Ze mě si šprťajzli dělat nebudeš. Jeden ti tu chce pomoct a ty takthle."

Lysandra
15. 06. 2003
Dát tip
"Haf haf haf." snažím se říct: Ale já se tady nechovám jako štěně! A kydž jsme u toho...(Nim by měla radost : ) Shadowne, řekni haf : )

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
Nepovím a nepovím :ö))))) "Tak jestli to bylo tvé poslední přání tak já teda zase půjdu."

Lysandra
15. 06. 2003
Dát tip
"Ne, nebylo.." škemrám.

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
"haf, har..." ozvalo se Melodie se ještě otočila : "A co jiného by jsi si teda přála."

Lysandra
15. 06. 2003
Dát tip
"No, říkala jsi mi, že hraju falešně..." škemrám se štěněcíma očima.

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
"Haf, haf, haf ...." "To je pravda." Prohlásila naprosto klidně

Lysandra
15. 06. 2003
Dát tip
"Nenaučila by jsi mě to..líp?" škemry škemry.

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
"Haf?" "To bych mohla. Ale co za to."

Lysandra
15. 06. 2003
Dát tip
"Já nevím, co by jsi chtěla?" usměju se "Neříkám, že by ti to mělo stačit, ale konečně nebudeš muset poslouchat mé kvílení a tu hranou hrůzu.

Lysandra
15. 06. 2003
Dát tip
Doslova:"Kní kní kní?"

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
Haf, haf? Haf, haf, haf "Myslíš?" Jde zpátky k tobě

Lysandra
15. 06. 2003
Dát tip
"Nooo...?Nebo chceš něco jiného?" : ) "Knníííí? Haf haf haf haf?"

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
"Já nemohu udělat nic jen tak to jsou pravidla víš... Jedno řešení by tu bylo, ale nevím jestli to mám udělat.... Co jsi ochotna obětovat že umění hry?"

Lysandra
15. 06. 2003
Dát tip
"Nooo...?Nebo chceš něco jiného?" : ) "Knníííí? Haf haf haf haf?"

Lysandra
15. 06. 2003
Dát tip
nemá být náhodou místo že za ?

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
SOrry za překlepi ale jste tu tři a já usím psát i na sebe velmi vysokou rychlostí :)

Lysandra
15. 06. 2003
Dát tip
V pohodě : ) Já jen jsem tomu jinak moc nerozuměla : ) "No..." elfka si marně láme hlavu. "Své umění boje?"

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
Pozn PJ: To tvá postava zná a co myslíš kdyby to znala řekla by to takto ?

Lysandra
15. 06. 2003
Dát tip
Pozn hráčky: Hm....Nan neví, co jiného dát.Popravdě druhá možnost je, že by se zase zeptala Melodie, co by chtěla.

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
No představ si co by jsi odpověděla na jejím místě. co bys byla ochotna dát ? Co bys odpovšděla je důležitější než to co jsi schopná dát. Vzpomeň si na známá úsloví a popřemýšlej jestli by to Nan pronesla. "dala bych ....... za to umět----" Není to to povědomé?

Lysandra
15. 06. 2003
Dát tip
Dobře..nasadíme štěněcí výraz- hlavně ty velké lesknoucí se oči : ) "No..já nevím. Dala bych cokoli, za to kdybych to uměla."

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
A je to pravda, je to dosti důležíté, řekla by to? Lysandro jako její svědomí máš povinost posoudit nakolik je Nan natěšená atak dál aby tohle řekla.

Lysandra
15. 06. 2003
Dát tip
Přemýšlím....

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
¨Rozhodni se máš na to cca hodinu musím na hodinu pryč

Lysandra
15. 06. 2003
Dát tip
Oki.

Lysandra
15. 06. 2003
Dát tip
Takze..premyslela jsem. Rekne to. Proc? Protoze to je jeji celozivotni sen. Jiste, uvedomuje si, co vsechno by cokoliv mohlo byt, ale neni jeste dospela a zase tolik to vazne nebere. A ona to srasne moooc chce.

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
"Dobře jak si přeješ." Od nikud vytáhla loutnu a položila ji na zem. "Měj se a užívej dar."

Lysandra
15. 06. 2003
Dát tip
Trosku nechapave koukam.

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
Udělalo to plop a Melodie je ten tam. Zrovna když jsi mrkla

Lysandra
15. 06. 2003
Dát tip
Rozhlednu se kolem, jestli tam nekde nahodou neni...no to zmateny lidi ovykle delaj a pak si prohlednu tu loutnu.

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
Kolem jsou jen koně a Valari. § dotkla jsi se loutny, rukou ti projelo silné mravenčení a rozvibrovalo se ti v uších. Loutna začala vydávat slabý, velmi slabý zvuk

Lysandra
15. 06. 2003
Dát tip
Ucuknu, ale pak to zkusim znova.

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
Chvění se znovu vydalo tvým tělem.

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
Vybrace v tvých uších se zvětšuje :)

Lysandra
15. 06. 2003
Dát tip
Zatim musim jit/ nejspis jeste prijdu, ale ted mi vyhrozuji navstevou babicky... Tak se mej zatim krasne. Lys

Shadown
15. 06. 2003
Dát tip
----- pá pá Lysandro :) ----

Lysandra
14. 06. 2003
Dát tip
V pohodě, já už jsem se bála, že ne : ) Öbdivuji tvou inteligenci.. já se taky často nechápu : ) na Melodii "No...jako tohle všechno.Kdybych se já tady válela, už bych byla jako prase." (heh, mluva lahodící elfímu jazyku : ))

Shadown
14. 06. 2003
Dát tip
Val "Kdo se tadyp rosím tě válí, vždiť stojím vedle tebe a před ím jsem byla v moři, tak jako ty?" Je upřímě vyděšená Melodie se pousmála a pokrčila rameny.

Lysandra
14. 06. 2003
Dát tip
elfka: "???Ale..to jsem říkala, Melodii.."

Lysandra
14. 06. 2003
Dát tip
Hráčka má dojem, že pochopila elfka se děsí : )

Shadown
14. 06. 2003
Dát tip
Val:"Melodii?" Melidie se zatím vydala vaším smerem, ruce má spůsobně složené za zády.

Lysandra
14. 06. 2003
Dát tip
"Jo." nechápavě na ni civím.

Shadown
14. 06. 2003
Dát tip
"Fakt ti nic není, vypadáš dost zmateně a mluvíš vážně nějak divně a kdybys viděla co ti dělají oči, máš v nich nějaké tiky." Melodie zatím došla až kvám a vačala se koukat Val do obličeje.

Lysandra
14. 06. 2003
Dát tip
Začnu koulet očima." Neprotáčejí se mi náhodou? Mám z nich takový divný pocit.." pak se rozesměju. "Ne, mě nic není. Leda že bych třeba blouznila, a to taky nepřipadá v úvahu. Takový štěstí nemám. Jednou jsem se pokoušela blouznit před mámou, když mě nutila vařit, abych nemusela..a stejně mi to neuvěřila."

Shadown
14. 06. 2003
Dát tip
Melodie Luskla prsty. "Že se nestydíš takhle strašit chudinku Valari to se nedělá" má pěstičky v bok a vypadá "skoro" rozlobeně

Lysandra
14. 06. 2003
Dát tip
Usměju se na Melodii. "Já ji neděsím." snažím se potlačit záchvat smíchu.

Shadown
14. 06. 2003
Dát tip
"A to se podívejme, jánevím kdo tu na ni koulí očima a plácá nesmysli." Také se snaží

Lysandra
14. 06. 2003
Dát tip
Nan se tlemí a její hráčka taky : D)) "Já nejsem zlá..."

Lysandra
14. 06. 2003
Dát tip
"A kdo jí taky kouká z očí do očí div, že jí je nevypíchne nosem?"

Shadown
14. 06. 2003
Dát tip
"No dovol můj noc není jako ta tvoje jehlice co když skočíš do moře tak se s ním můžeš potápět a furt ho máš nad hladinou." Už to v ní bublá a tu a tam do toho smíchy škytne

Lysandra
14. 06. 2003
Dát tip
"Tsss....."tvářím se uraženě, ale jen tvářím"Já se náhodou můžu koupat a potápět. Ty ne, ty by jsi si ten svůj nos nemohla ucpat ani oběma rukama najednou." : D))

Shadown
14. 06. 2003
Dát tip
"JO protože je tak maloučkej že bych ho rukama ani nenašla." Tak se zamyslela "U Aislinn, já plácám tokové blbosti."

Lysandra
14. 06. 2003
Dát tip
"A to vadí?" směju se.

Shadown
14. 06. 2003
Dát tip
"Ne proč." řekla naprosto vyrovnaným a klidným hlasem "NO ale měli by jsme jít kousek dál, moc dlouho tak Valari nechat nemůžu."

Lysandra
14. 06. 2003
Dát tip
Prohlédnu si Valari. Na Melodii."Jak nechat?"

Shadown
14. 06. 2003
Dát tip
Prohlížíš si Val, je zasekutá v půlce nádechu a ani se nehne

Lysandra
14. 06. 2003
Dát tip
Trochu se vyděsím /naléhavě/"Neudusí se?"

Shadown
14. 06. 2003
Dát tip
"Proč? " Melodie se zeptala s upřímnou uvědavostí.

Lysandra
14. 06. 2003
Dát tip
"No, vždyť nedýchá." prohlížím si starostlivě Valari.

Shadown
14. 06. 2003
Dát tip
"Dýchá ale hodně pomalu takže skoro ne." Usmála se jako by řekle že právě málem šlápla do kobylince

Lysandra
14. 06. 2003
Dát tip
"A nevadí jí to?" hodně nedůvěřivý výraz. jako..ty ale trochu na botě máš a dost to smrdí.

Shadown
14. 06. 2003
Dát tip
Ať žijou přorovnání a jejich rozvíjení :) "Ne ale měli by jsm jí nechat vydechnout, bylo toho na ní moc." Pak přistoupila k VAl a rukou ji zavřela oči. Val sep ohnula a jako malé dítě si lehna na zem a stočila se do klubíčka a spinká. Melodie se k ní skolnila a něco jí začala šeptem spívat do uška. Val se začala usmívat a skoro příst. Melodie se zvedla a oprášila si ruce jako by s nimi právě ten kousek odstranila z boty. "Tak to bychom měli a lukla." Větřík od moře a šplouchání vody se opět rozezvučelo (tdo teď jsi si nevšimla že ustalo)

Lysandra
14. 06. 2003
Dát tip
Okouzleně hledím na Melodii. "Ty jsi ji uspala?" Zavřu pusu. pousměju se a tvář nastavím větříku "Tkhle je to tady mnohem hezčí."

Shadown
14. 06. 2003
Dát tip
"A cos čekala že provedu jako patronka snů" Usmála se tak kouzelně že proti ní je celá noční obloha jen nudná šed paneláků

Lysandra
14. 06. 2003
Dát tip
usměju se"Já nevím..no..cokoliv." "Jak jsi se vlastně stala patronkou snů? Nebo to jsi už od vzniku Lornu?"

Shadown
14. 06. 2003
Dát tip
"Jak jsem se stala ... no jednoduše Aislinn si mě vybrala." Pak se trošku zadurdila a dodala "No dovol tak stará zase nejsem :)"

Lysandra
14. 06. 2003
Dát tip
"Já nevím, kolik ti, je. Rozhodně vypadáš hodně dobře."

Shadown
14. 06. 2003
Dát tip
"No opovaž se zjišťovat můj věk to by jsi mě vopravdu naštvala."

Lysandra
14. 06. 2003
Dát tip
"Já ho nezjišťuju." zářivý úsměv"Jen říkám, že vypadáš výborně ať ti je kolik chce."

Shadown
14. 06. 2003
Dát tip
"NO proto :)"

Lysandra
14. 06. 2003
Dát tip
"A co teď?"

Shadown
14. 06. 2003
Dát tip
"já nevím co bys ráda ?"

Lysandra
14. 06. 2003
Dát tip
"Proč jsi sem vlastně přišla, kromě toho, že jsi mi řekla, že hraju falešně a že jsme vyděsily Valari a ty jsi ji uspala?" škleb "To je hrozná otázka, viď?"

Shadown
14. 06. 2003
Dát tip
Neboj se :)

Lysandra
13. 06. 2003
Dát tip
eh.. já taky mírně zapoměla. první věta byla na Valari a druhá na Melodii.

Shadown
13. 06. 2003
Dát tip
Jo tak jsem to pochopil správně :o)

Shadown
13. 06. 2003
Dát tip
"NO myslela jsem že zaskočím, ale pokud mě tu nechceš tak já zase půjdu, třeba za někým kdo mě má rád." Kouká jako nakopnutý štěně :)

Lysandra
13. 06. 2003
Dát tip
"Ale já tě mám ráda!" začnu ji utěšovat : )

Shadown
13. 06. 2003
Dát tip
"Vážně?" Kouká smustně (Už půjdu za erin, venku prší je krásně a mě bolí z pc oči :)

Lysandra
13. 06. 2003
Dát tip
"JOO!!" usmívám se. (Tak Erinku od mě pozdravuj a nezapomeň si vzít deštník : )

Shadown
13. 06. 2003
Dát tip
Nevezmu a nevezmu :)

Lysandra
13. 06. 2003
Dát tip
Tak nenastydněte : )

Shadown
11. 06. 2003
Dát tip
Sorry tu řeč pronesla Val nějak jsem to tam opoměl napsat. Val:"Tak v tom případě jsi jasnozřivá, ale to není žádná velká zvláštnost." Zasmála se "Co jak dělám?" Pokračuje tvém nevěčícném nadhození. Melodie se zatím absolutně zbytečně oprášila a pak učinila gesto známé všem světům mnohovesmíru jako: "Já o tom nic nevím." nebo "Když myslíš" atd. Prostě pokrčila ramenama s výrazem absolutního svatouška.

Shadown
10. 06. 2003
Dát tip
"O čem, o tom že jsi v pořádku nebo že ti ten kůň dá zabrat ?" Melodie se zvedla ze země, její bílé šatičky jsou absolutně čisté a hladké.

Lysandra
10. 06. 2003
Dát tip
"No..tak o obojím." prohlédnu si Melodii"Jak ty to děláš?" nadhodím nevěřícně.

Lysandra
09. 06. 2003
Dát tip
"Vážně mi nic není..ů pak zaváhám a radši si lehnu :)

Shadown
09. 06. 2003
Dát tip
Lehla jsi si na zem a cítíš jak se ruce Valari drží kousek nad tvým tělem. "Ne jsi zdravá. Necítím nic neobviklýho, ale máš nějak vysokou neplotu. Ale nebude to snad žádnej problém." Pomohla ti se zvednout. "Alespoň máme jistotu, možná že ti dala opravdu zabrat ta jízda na koni."

Lysandra
09. 06. 2003
Dát tip
zasměju se " Já jsem o tom nepochybovala."

Lysandra
07. 06. 2003
Dát tip
Koukám,že se mi to mezi těmi všemi avízky ztratilo : ) Tvářím se vyděšeně "Co, Co..co je s tou vodou?"

Shadown
07. 06. 2003
Dát tip
Val. "Co by s ní mělo být, je normální, nebo se ti zná že sní něco je ?" Nazdar lys mám tě pozdravovat od Erin :)

Lysandra
07. 06. 2003
Dát tip
"Je vařící!" Děkuji, prosím o oplacení pozdravu i s úsměvem : )

Shadown
07. 06. 2003
Dát tip
Vyřízeno :) Val:"A co tě k tomu vede?" Mě se zdá jen trošku teplejší, ale to je tím sluníčkem." Melodie spí

Lysandra
07. 06. 2003
Dát tip
"Ne, vážně! Málem jsem se uvařila." jen špičkami prstů se dotku znovu vody.

Shadown
07. 06. 2003
Dát tip
-Studená jak led.

Shadown
07. 06. 2003
Dát tip
Val:"Nanthiel, děje se něco, Je ti dobře ?" - vypadá nervózněp řestala si sušit vlasy a rozběhla se k tobě. Při běhu jen tak mimoděk přeskočila Melodii

Lysandra
07. 06. 2003
Dát tip
"Ne, ne nic mi není..Asi se mi jen něco zdálo." jsem zmatená.

Shadown
07. 06. 2003
Dát tip
Val:" Počkej kouknu se na tebe. Lehni si na hvilku a zavři oči!" Vypadá silně znepokojeně. Melodie si dál spí...

Shadown
23. 05. 2003
Dát tip
No spisovatle by řekl že hrdinovi je horko, neboli že se peče ve vlastní šťávě, nebo že se mu v těle ´vaří krev. Plaveš rychle ke břehu, vilezeš z vody a připadáš si jako vařená brambora. Na pláži si Valari suší vlasy a Melodie leží na zádech a má ruce pod hlavou, vypadá že spí.

Shadown
22. 05. 2003
Dát tip
Seš kousíček od břehu, tak ani né deset metrů. Co vidíš zvláštního, no koně jsou z vody venku, Valari je z vody venku a kus za tebou začala voda bublat.

Shadown
22. 05. 2003
Dát tip
Seš kousíček od břehu, tak ani né deset metrů. Co vidíš zvláštního, no koně jsou z vody venku, Valari je z vody venku a kus za tebou začala voda bublat.

Lysandra
22. 05. 2003
Dát tip
Vyděšeně se ohlédnu na vodu a rychle plavu ven : )

Lysandra
20. 05. 2003
Dát tip
Hm... položím opatrně loutnu, aby se jí nic nestalo, pak ze sebe shodím oblečení a jen v tom nejnutnějším skočím do vln :)

Shadown
20. 05. 2003
Dát tip
Skočila jsi do vody a .... dopadla jsi do vln. krásně vyhřátá voda a tak ... prostě pohoda, teplota vody je přijemňoučká ... počkat tohle už moc přájemný není, ta teplota nějak stoupá ...

Lysandra
20. 05. 2003
Dát tip
Rozhlédnu se kolem...vidím něco zvláštního? Jak daleko jsem od břehu? : )

Lysandra
18. 05. 2003
Dát tip
Čekám co z té škodolibosti vyleze : ) "Myslíš?"

Shadown
18. 05. 2003
Dát tip
No zatím z toho nevylézá nic. Prostě si lehla na plage, na záda. Zavřela oči a vypadá že spí.

Shadown
17. 05. 2003
Dát tip
Tak si tak sedíš u vody a hraješ na Loutnu. Když najednou slišíš "To je falešně."

Lysandra
17. 05. 2003
Dát tip
Rozhlédnu se kolkolem "A to tvrdí kdo?"

Shadown
17. 05. 2003
Dát tip
"Já!" Vedle tebe sedí děvče, velmi krásné (hóóóóoó´dně moc krásné) Má krátké bílé oblečení a vlasy se jí lesknou zlatem. Jinak vypadá zvláštně máš pocit že jako elfka, ale přitom ti připadá že jinak.

Lysandra
17. 05. 2003
Dát tip
"No, tak mi to asi trochu ujelo." usměju se"Já jsem Nanthiel."představím se "A kdopak jsi ty?"

Shadown
17. 05. 2003
Dát tip
"hádej." Usmála se "Já vím kdo jsi, mě se nikdo představovat nemusí."

Lysandra
17. 05. 2003
Dát tip
"To netuším." (pozn hráčky: Já jo : )

Shadown
17. 05. 2003
Dát tip
(poznámka pj: Bohové jsou na Lornu profláknutí. Mylsím že to může napadnout i postavu :) Určitě slyšela spoustu příběhů o ní i o jiných nadpřirozených postavách :)

Lysandra
17. 05. 2003
Dát tip
"Hm..že by..Melodie?"

Shadown
17. 05. 2003
Dát tip
"Trefa. Proč jsi se nešla koupat?"

Lysandra
17. 05. 2003
Dát tip
"Já vlastně ani nevím."usměju se"Baví mě hrát."

Shadown
17. 05. 2003
Dát tip
"Mě baví si hrát." Ale po takové cestě by ti voda jistě prošpěla" Její oči září vzláštním nábojem. Je v něm momentálně taková poťouchlá škodolibost.

Shadown
16. 05. 2003
Dát tip
Co děláš ? :)

Shadown
13. 05. 2003
Dát tip
Poznámka PJ : Momentálně tě nic nebolí. To jen tak na okraj. Val: "Jak chceš, když tak přijď místa je dost." Shodila oblečení a rozběhla se k vodě.

Lysandra
12. 05. 2003
Dát tip
"Radši budu tady, sedět, ale jestli se chceš jít koupat, klidně jdi beze mě. Kdybych ještě řádila v moři už bych asi sotva dojela zpátky."

Shadown
11. 05. 2003
Dát tip
Letíš k zemi ... Líbáš matičku zemi a říkáš si jak je dobře že ten kobilinec je o deset cenťáků vedle-

Lysandra
11. 05. 2003
Dát tip
Tiše si pro sebe nadávám, a zkouším se zvednout, kontroluju, jestli jsem celá.

Shadown
11. 05. 2003
Dát tip
NO něco stlumilo tvůj pát, takže tě "skoro" nic nebolí.

Lysandra
11. 05. 2003
Dát tip
"Au....." copak můj pád ztlumilo? : )

Lysandra
11. 05. 2003
Dát tip
Doufám, že jsem spadla na břicho, na ne loutnu..

Shadown
11. 05. 2003
Dát tip
Loutna je v pořádku. Ty máš potlučenou kolena a lokty , ale jinak jsi v pořádku co tě zbrzdilo nevíš

Lysandra
11. 05. 2003
Dát tip
"Ufffff.......Já jsem ale střevo." nechápavě zírám na podlahu a přemýšlím, co to bylo : )

Shadown
11. 05. 2003
Dát tip
Koukáš do trávy a pomalu se zvedáš. Brácha se musí držet trámu ve stájích aby se z tebe nesložil a Valari na tebe volá: "Z toho si nic nedělaj naskoč a jedem."

Lysandra
11. 05. 2003
Dát tip
Na bráchu se zakřenim "To bych chtěla vidět tebe, když jsi začínal!" zavolám na něj. A pak zase nasednu.

Shadown
11. 05. 2003
Dát tip
"NO rozhodně jsem spadnul líp!" Dobrá nasedla jsi a kůň se opět vidal klusem k Valari. Dojela jsi až k ní a zubi ti drkotají. "Můžeme tedy vyrazit, zvládneš to ? " Ptá se tě

Lysandra
11. 05. 2003
Dát tip
kývnu, křečovitě se držím koně. "Sna..snažim se.. nemáš tře..btřeba nějaký návod?"

Shadown
11. 05. 2003
Dát tip
"NO neboj jak opustíme stáje tak už nebudem klusat a to bude lepší." A vjela mezi stromi ... "pojeď!" A kůň jede ... projela jsi mezi několika stromi a najednou jsi ve volném lese a po louce za tebou není ani památky

Lysandra
11. 05. 2003
Dát tip
"Tady je krásně..." usměju se, sice trochu nervózně, ale přece "Jak to, že už paseka není vidět?"

Shadown
11. 05. 2003
Dát tip
"Jelikož ji krijí ty stromi, je maskovaná. To kvůly bezpečnosti" Nejednou se rozjela a tvůj kůň ji následuje. Křečovitě svíráš uzdu a nakonec si naleháváš na koně a držíš se jeho křívy ve snaze získat co největší pocit bezpečí. Letíte triskem

Lysandra
11. 05. 2003
Dát tip
"Kam..kam to jedeme...?" klepu se strachy.

Shadown
11. 05. 2003
Dát tip
"Neboj se neshodítě. Jedeme k moři."

Lysandra
11. 05. 2003
Dát tip
Byla jsem někdy u moře? Dražím se a snažím trochu uvolnit...

Shadown
11. 05. 2003
Dát tip
Jo byla jsi tam. Celé greenské uzemí je na výčnělku varety do moře. TO znamená že až na severní strunu, jste ze všech sran obklopeni mořem. Proto jsou hlídky tak ostražité.

Lysandra
11. 05. 2003
Dát tip
Jestli je cesta dlouhá, tak si pak (doufm) na jízdu trochu zvyknu, přestanu se třást, a budu koukat i dobředu a kolem sebe.

Shadown
11. 05. 2003
Dát tip
No asi za hodinku jízdy si už opravdu připadáš v bezpečí a zkoušíš povolit křečovitě sevřené ruce. (Hoď si - a vzpomeň na naši debatu o koskách :)

Lysandra
11. 05. 2003
Dát tip
: )))) Buď to bude něco zlého, chceš mě vystresovat nebo nějaká příšera/CP : )))) Oki..hledám kostku..házím... na mou podlužku pod myš mi padlo 5 (na šestistěnné).

Shadown
11. 05. 2003
Dát tip
No tak si tak jedete lesem a podařilo se ti povolit stisk rukou na hřívě. dokonce se ti podařilo včas sevřít otěže i když to vypadá že kůň se řídí doslova sám. Valari jede vedle tebe ... před nějakou chvílí jste se ostali k řece Gandar a teď jedete po jejím břehu.

Lysandra
11. 05. 2003
Dát tip
volám na Valari s úsměvem "Začíná mě to bavit!!!" pozoruji okolí..a doufám, že se kůň dokáže správně řídit i nadále, protože)jak asi správně tuším) mě to moc nejde.

Shadown
11. 05. 2003
Dát tip
"to po chvíli začne bavit každého. Kam pojedem chtěla jsem až k moři ale to je ještě pěkný kus cesty. Zvládneš to ?" Její kobilka jede vedle tvého koníka.

Lysandra
11. 05. 2003
Dát tip
"Až to přestanu zvládat, řeknu ti...zatím to jde."

Shadown
11. 05. 2003
Dát tip
Dobře jedete dál když si hodíš tak to skrátím :)

Lysandra
11. 05. 2003
Dát tip
šest : ) Krátíš? : )

Shadown
11. 05. 2003
Dát tip
Jo po několika hodinách jste se dostali až k moři. Les zkončil asi deset až dvacet minut jízdy před tím. Dojeli jste až na plás kde se kůň naprosto poslušně zastavil :)

Shadown
11. 05. 2003
Dát tip
Valari slezla z kobilky a ta odběhla :"Mám ti nějak pomoci Nan?"

Lysandra
11. 05. 2003
Dát tip
"Ufff....To to trvalo.Ale už asi vydržím všechno."

Lysandra
11. 05. 2003
Dát tip
"No..." pokusim se slézt.. doufám, že mě nohy udrží : )

Shadown
11. 05. 2003
Dát tip
Neudrželi tě nohy ale Valari. Pomohla ti posadit se na zem a pak něco pošeptala tvýmu koníkovi do ouška

Lysandra
11. 05. 2003
Dát tip
"Díky..." poděkuju Valari.

Shadown
11. 05. 2003
Dát tip
"Nemáš za co, chvilku seď hned s tím něco uděláme." řekla a šla se hrabat v brašnácch které sundala z kobilky.

Lysandra
11. 05. 2003
Dát tip
"Kam šla tvá kobylka?"pousměju se"Já jsem hrozně zvědavá..doufám, že tě to neotravuje."

Lysandra
11. 05. 2003
Dát tip
"Kam šla tvá kobylka?"pousměju se"Já jsem hrozně zvědavá..doufám, že tě to neotravuje."

Shadown
11. 05. 2003
Dát tip
"No co šla si trošku protáhnot nohy a odpočinout si. Za chvilku se půjde koupat jak ju znám :)"

Lysandra
11. 05. 2003
Dát tip
"S bráchou, když jsme byli ještě malí, jsme vždycky hledali mušličky a pak je nosili rodičům..nebo jsme si je schovali do batohu. To byl pak smrad, když jsme na ně zapoměli..."

Shadown
11. 05. 2003
Dát tip
"TO si dokážu představit." Odpovídá ti na půl úst zády k tobě. Pak s výtězným výrazem v obličeji vylovila z brašen nějakou čutoru a podala ti jí.

Lysandra
11. 05. 2003
Dát tip
Čuchnu si k tomu a pak se napiju.

Lysandra
11. 05. 2003
Dát tip
Čuchnu si k tomu a pak se napiju.

Shadown
11. 05. 2003
Dát tip
"No chutná to jako víno." Ale dělá se ti po tom mnohem líp, hlaně v oblastech sedacích svalů.

Lysandra
11. 05. 2003
Dát tip
"Díky moc.." pokusím se postavit.

Shadown
11. 05. 2003
Dát tip
Jo jde to :)

Lysandra
11. 05. 2003
Dát tip
"A co teď?" rozhlédnu se kolem. Pak pohladím bráškova koně po čumáku.

Shadown
11. 05. 2003
Dát tip
Ten už je dávno v trapu... ne počkej není ... už ho vidíš žene se společně s kobilku vodou :)

Lysandra
11. 05. 2003
Dát tip
zadívám se na ně "Ty jsou šťastní..."

Shadown
11. 05. 2003
Dát tip
"No asi jo, to víš tak často se sem nedostanou." Valari se natáhla na písek :)

Lysandra
11. 05. 2003
Dát tip
Sednu si vedle ní a vytáhnu loutnu. Začnu si potichu brnkat. Kolik je hodin?

Shadown
11. 05. 2003
Dát tip
Já nějak zapoměl kdy že jste to vyrazili. mám pocit že kolem poledne takže když to vezmu kol a kol tak jsou tak 3

Lysandra
11. 05. 2003
Dát tip
"Doufám, že už mě doma neshánějí...Valari? Ty máš někoho doma, nebo už s někým žiješ?"

Shadown
11. 05. 2003
Dát tip
"Bydlím u dědka...no mohla jsem být už v prachu ale nějak to nevišlo..vodjel ani nevím kam." Kouká se do vln na koně

Lysandra
11. 05. 2003
Dát tip
"Jak se jmenoval? Určitě se vrátí.."

Shadown
11. 05. 2003
Dát tip
"Elmo"

Lysandra
11. 05. 2003
Dát tip
(pozn hráčky: : ) ) "Tak toho, neznám...Škoda.Proč odešel..nevadí ti, že se ptám?"

Shadown
11. 05. 2003
Dát tip
"Nevadí mě že se ptám, ale střašně bych chtěla znát odpověď." "chceš jít plavat."

Shadown
10. 05. 2003
Dát tip
Tvé tušení je naprosto správné : ) ( Hoď si kostkou ! : )

Lysandra
10. 05. 2003
Dát tip
Házím šestistěnnou a padlo mi 1 : ) "Netlem se miii!!!Aaa.. já spadnuu !!!!!"

Shadown
09. 05. 2003
Dát tip
Bratříček udělal gesto, něco mezi jdi se bodnout a tohle si ještě vyřídíme, sestřičko !!! Nakonec se ti přecejem podařilo nasednout na koníka a udržet se v sedle. Kůň je až podivně klidný. Rozhlížíš se, Valari stojí v sedle na druhé straně palouku. Tvůj kůň se pustil do mírného poklusu přesně jejím směrem.

Lysandra
09. 05. 2003
Dát tip
"Je.. on jedeee..." zděšeně se držím v sedle, co to jde. "Jak.. jak mám zastaviit?" (tuším, že můj bratr za mnou se skvěle baví a dost tlemí : )

Shadown
08. 05. 2003
Dát tip
No bráška tam je ale jenom na prázdno otvárá ústa :)

Lysandra
08. 05. 2003
Dát tip
vezmu koně za uzdu ( doufám, že má nandané sedlo : ) na brášku "Něco se děje?"

Shadown
08. 05. 2003
Dát tip
"Ehm ..."

Lysandra
08. 05. 2003
Dát tip
"Máš kašel? :) "

Lysandra
08. 05. 2003
Dát tip
"Na to znám recept na výborný čaj : )"

Lysandra
07. 05. 2003
Dát tip
Dobře.. nápověda se bere. Podívám se na Valari "Myslíš, že by bráchovi vadilo, že si vezmu jeho koně?" bez odpovědi k tomu jeho půjdu (pokud tam bráška není a předtím mi ho ukázal : )

Shadown
06. 05. 2003
Dát tip
Stejně nemá na výběr :) Mylsím že po dlouhém přemlouvání a vyhrožování ti ho pučí :)

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
"Asi do stájí, předpokládám že se tam ten sviník nachází." :) A vykročila tímže směrem

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
"He?" Jdu za ní, ale poněkud nechápu....

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
Dovedla tě do stájí. "No jestli tu je tak si s ním promluv. Já musím zajít za Finorfinem."

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
"Dobře.. vrátíš se sem?"

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
"Mám?"

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
"Jestli chceš." usměju se "I když.domů trefím..možná."

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
"Dobrá." A zmizela s úsměvem PJ: Rozhovor s bráškou který se neobtěžuje zajít také někdy domů můžeme přeskočit pokud tedy neplánuješ z něj něco vytěžit :¨)

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
Ne, neplánuju : ) Pokud jsem z něj zjistila něco zvláštního, tak mi to můžešn třeba napsat, ale nic moc těžit nechci : )))

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
Dobrá přeskočme to tedy :) Brácha se holt vymlouval na to že má moc práce et cetera .... "Tak co už jste si to s bráškou vyříkali?" Valari přivádí do stájí moc pěknou klisničku.

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
"Jo, jo...."ohlédnu se, jestli už tam není. "Pořád se fláká, ale domů nezajde..To je krásný kůň." pohledím ho po čumáku.

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
"Tahle ta holčička je moje." Její oči hrají radost. Pak zašeptala : "Pozdrav moji kamarádku." A kobilka přikričila o kousek blíž a vlepila ti něco jako koňskýho hubana na čelo.

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
Rozesměju se "Vy dvě si rozumíte." Kolik tam je hodin?

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
Rozesměju se "Vy dvě si rozumíte." Kolik tam je hodin?

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
"Jo rozumíme si." Očka ji září radostí a směje se. PJ: No řekl bych tak poledne někde kolem, záleží na tom kdy jsi vyrazila sednout si na zápraží :)

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
Hm.. asi tak : ) "Kdo je prosímtě Finorfin?..Já vím, že už jsem asi s těmi otázkami otravná..."

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
Jestli je to pro pj ta otázka tak zotpovím jako pj že je to velitel sličné jízdy. Pokud je to otázka pro Valari. "Je to můj nadřízenej. Spolu s Orofinem a Finwem."

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
"Aha..."sundám si loutnu ze zad a sednu si nějaký balík slámy. Pozoruju Valari s klisničkou.."Nepotřebuješ nějak pomoct?"

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
"NO vlastně jsem chtěla vyjet na malou projížďku. Jestli chceš tak pojeď se mnou." Upravuje sedlo

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
"Tak dobře : )" (umím jezdit na koni? :o?) "A kam s tímhle? " zamávám loutnou.

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
No asi neumíš. A také si budeš muset nějakého najít ... který to asi bude ;-) "Vem si to klidně sebou, pokud nám bude přát počasí můžem si vejet a posedět venku." Už je v sedle kobilky. Která tichounce přešlapuje a poje ze žlábu-

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
Rozpačitě se na Valari podívám ." Víš.. já jsem ještě neseděla na koni..."

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
"TO není tak těžké já jej povedu a řeknu mu aby byl hodný, jenom se musíš držet a nesmíme jet moc daleko, aby jsi ještě mohla chodit." Zasmála se a pobídla kobilku - pomalu kráčí k vratům od stáje. PJ: Tak kde vezmeme koně ?

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
Hráčka: : ))) mě to došlo, ale jí ne : )) Oki, pokusím se nasednout na koně...

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
Ale kterého. Jistě ti došlo že každý kůň má svého majitele. :)

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
Hmm...Dobře, vzdávám to : ) "Hm.. kterého koně vezmem?"

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
PJ: TO nebyla donucovačka na otázku to bylo jemné nakopnutí k využití jistých příbuzenských vstahů :)

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
Promiň.. ty avizuješ, ale mě to padá :/ Hráčka: Mě to taky napadlo, ale znám svého bratra, jak nadává když si půjčím jeho koně.. em... CDčka apod : )

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
Mě se tady líbí, jen..prosím hoď to "jen do klubu" :) Jinak se sem poženou ostatní písmáci s kritikami, že jim to nic neříká : )

Miroslawek
05. 05. 2003
Dát tip
Kyrie eleison

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
Já na to tak trošičku zapoměl :)

Wopi
05. 05. 2003
Dát tip
Nanda z Příkosnice, pochází (ze) Shell-Oil Company. Chce míti bradku.

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
Miroslawek: Až tááák? : ) Shadown: A hele : )

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
JakpažetojetutolikohostíLystojsitakznámá :)

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
Ne, to bude tím, že se to všem zobrazilo na přední stránce : )) Tak známá zase nejsem : )

Wopi
05. 05. 2003
Dát tip
inu, náhodní kolemjdoucí...

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
´Tož to je krásné že se tu náhodní kolemjdoucí tak ozívají :)

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
A co teď? : )Nenašel by se u tebe prosím pro mě nějaký úvod?

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
No dobrá .) Kolik let že ti to je? říkali jsme dvacet, jestli se nemýlím - jeslti jo tak zařvi. Jsi z Greenu, umíš si ho představit ? Rodinu vyvražďovat doufám nemusíme, aby se tvoje osobnost mohla rozvinout :) Takže, si tak sedíš doma ....

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
Dvacet, dobře : ) Green? ředstavovat si umím..jen řekni co : ) Rodina může přežít : ) Asi si tak sedím doma a nemám nic na práci...možná si brnkám na loutno, pokud to umím a mám ji.

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
No Green je město jehož králem je stříbrný elf Ingwe. On a několik jeho soukmenovců přistály v zelené zátoce a zamilovali si ji natolik že zde vysadil sementa Stromů (Můžeš jim říkat třeba mallony - je to více druhů stromů) Schomáždili kolem sebe zdejčí Lesní elfy a vystavěli toto krásné město ve větvých. Město je rozsáhlá soustava domů které obepínají kmeny stromů a jsou zhruba 20 metrů nad zemí. Město má několik částí. 1. Akademie - je to místo kde se učí ti co chtějí kráčet cestou přírody a rozvíjet tak přirozené nadání elfího lidu. Z jejich řad se rekrutují Hraničáři (skutečná ostraha hranic vašeho uzemí) a Slyčná jízda (vaše faktická armáda) 2. Univerzita - zde se učí čarodějové ohně a je zde umístěna i knihovna Greenská. (Obě školy samozřejmě zajišťují i základní vzdělání) 3. tzv. výstavní část města 4. Neviditelní - jsou to ty obyčejné místa měst kam cizinec nezavítá a o kterých se nemluví. žijí zde obyčejní elfové, kteří jsou srdcem a plýcemi všech ostatních. V greenu jsou jak obří stromi které nesou i několik domů najednou ale většina stromů je jen o trošku větší než normální stromy v lese a nesou vždy jen jeden dům. Na lávkách a ochozech je celkem rušno. A malé předškolní děti zde dost často posedávají. Pokud jsou ve městě návštěvi většounou jim dělají průvodce. Loutnu máš ... těžko bez ní býti bardem :) K systému ( Máš třicet PB a můžeš je rozdělit do svých dovedností. Předpokládám že jich celkem dosti uložíš v hudbě tedy ano umíš na loutnu) Až bude menší frmol zkusíme ty body dodělat ju :)

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
Oki : ) Možná si sednu na zápraží domu, budu se snažit hrát zpaměti..znám se, spíš se učit nějakou skladbu. A budu pozorovat okolí, vychutnávat si sluníčko...

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
Dobrá ... Sedíš si tak na zápraží a hraješ si na loutnu. Když zpozoruješ vysokou krásnou dívku, spíše slečnu - dost problém určit věk u elfů. Je to stříbrnka. Stojí na druhém můstku a pozoruje tě.

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
(pozn.hráče- Co to je stříbrnka? : ) Má tupost asi nezná mezí..) Prohlédnu si ji. Jak je ode mne daleko?

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
Stříbrná Elfka. No zhruba na 5 metrů od tebe .... Je oblečená v lechce do žluta zbarvených šatů. Vlasy má jako všichni tříbrní černé jak uhel se stříbrnými prameny na spáncích.

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
Dělá něco? Jestli ne, tak se potom osmělím. "Co si přejete, paní?"

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
Nedělá nic jiného než že tě zaujatě sleduje :)

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
Jestli na to nebude reagovat, na chvíli si jí přestanu všímat (na oko) a budu zase hrát.

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
"Nic si nepřeji, jen poslouchám." Usmála se

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
Taky se usměju. "Jsem ráda, že se vám to líbí."

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
"To máš pravdu líbí. Také bych to chtěla umět, ale jsem na to strašně levá."

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
můj úsměv se ještě rozšíří. "To není nic složitého (pozn hráčky: Toto je můj hlod i v reálu :o) Jen musíte cvičit a cvičit.. a pak vám to půjde. Začátky jsou těžké vždycky." na chvíli zmlknu "Co cás sem do Greenu přivádí?Jestli vám nevadí, že se ptám..."

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
Zasmála se. "Co mě sem přivádí- narodila jsem se tu." Pak se podívala na své ruce. "Ne nemylsím, že by jim tento nástroj slušel tolik jako těm tvým."

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
avi

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
Jj...na avi jsi zapomněl : ) "Tohle je krásné město." usměju se. "Řekla bych nejkrásnější na světě, ale jiná jsem neviděla."

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
"Já jsem vyděla Karak, Xan a Quet. Ale jedno je v podzemí druhé je na kopci v otevřené krajině a třetí je zničené. " podívala se do korun stromů. " Ano Oiol-Eryn je krásný, ale jistě není nejkrásnější. Města ve zlatém lese a na ostrovech, jsou prý ještě krásnější."

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
Jen se usměju. "To jste hodně cestovala." povzdechnu si "Asi víc, než kdy já ve svém životě budu."

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
"Ne moc jsme necestovala.Jsem členkou jízdy a tohle těmito městy vedl náš poslední výjezd." Usmála se. "Je to jen pár dní cesty. "Určitě se nacestuješ mnohem více než je takovýto malí kousek."

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
"Myslíte?" pousměju se." Jaké to je být v jízdě?"

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
"Klidně mi tykej. Jsem asi jen o málo starší než ty. V jízdě - no jak se to vezme. když jsme venku tak krásné. Když bojujeme tak příšerné a když cvičíme tak nudné."

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
"Já jsem Nanthiel." (Hm. mohu si trochu vymýšlet ohledně rodiny? : ) "Můj bratr je taky v jízdě a le hrozně dlouho jsem ho neviděla."

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
Vymýšlej. Zarazím pokud překročíš tenkou karmínovou linii. "Tak to tě vezmu do stájí, jelikož celá jízda je nyní doma :)"

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
"To bych byla moc šťastná : )" rozzáří se mi oči : )

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
"Tak pojd"

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
Hodím si loutnu přez rameno., zavřu dveře a půjdu... Po cestě "Jakpak se vlastně jmenuješ?"

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
"Valari"

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
"Pěkné jméno." úsměju se.. půjdu a budu pozorovat cestu.

Shadown
05. 05. 2003
Dát tip
Dobrá jdete přes několik plošin a dojdete až do výstaví části města.. Došli jste až do jedné roztomilé hospůdky a zamářili za bar. Za záclonkou jsou Schody dolů. A pak už jen uzloví žebřík. Jste na mítině uprostřed města. Stojí zde budova stájí a několik ohrad. A také větší množství Elfů a menší koní :)

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
"A kam teďf?" zeptám se Valari.

Lysandra
05. 05. 2003
Dát tip
Tohle musíš vidět: http://elfwood.lysator.liu.se/loth/u/r/ursula/garbagedragon.jpg.html : ))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru