Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Našli se ...

06. 05. 2003
1
0
1395
Autor
Potrhlice

Malé slovní puzzle. Asociace?

Cestou necestou

jdu za svou nevěstou.

 

Cestičkou z oblázků

půjdu si pro lásku

na myším ocásku.

 

Na bílé posteli

než se ti osmělí.


Drago
11. 05. 2003
Dát tip
držím Potrhlici palce... a ať si z toho nedělá těžkou hlavu... nakonec, za každým mrakem je slunce...

Drago
10. 05. 2003
Dát tip
tak zle byh to zase neviděl... a neju tak "hodnejů jen a pouze na Potrhlici ale na vícero autorů... a návíc, občas se taky nechám inspirovat :o)

Potrhlice
10. 05. 2003
Dát tip
Já vím, že nejsi hodný jen na Potrhlici, ale Potrhlice má teď truchlivou náladu a tak vnímá chválu tam kde si myslí, že si to nezaslouží jako přehnanou, i když to autor kritiky myslí upřímně. Přesto díky.

Drago
10. 05. 2003
Dát tip
a pročpak potrhlice smutní? ať se podívá z okna, jak krásně tam svítí sluníčko a zase bude dobře... :o)

Potrhlice
10. 05. 2003
Dát tip
Potrhlice má starosti, ale snad se to přežene samo a bude zase dobře.

Potrhlice
09. 05. 2003
Dát tip
Drago, odhalil jsi mne, první dvě sloky opravdu patří každá do jiné filmové pohádky. Celé to bylo psáno kvůli poslední sloce, ale myslím, že samostatně by vůbec nevyzněla tak jak jsem zamýšlela a když jsem to psala, tak jsem měla puzzlovou náladu. Příště se polepším a žádné zlodějiny se nebudou konat.

Drago
09. 05. 2003
Dát tip
podle mne to není zas až tak hrozná zlodějina - když je to hezký a má to myšlenku, tak proč se trochu neinspirovat, že? :o)

Potrhlice
09. 05. 2003
Dát tip
Díky Drago. Čím jsem si jen zasloužila, že jsi ke mne takový hodný? Přísnost na Potrhlici musí být, dneska si vypůjčí pár slok a příště ukradne celou báseň.

Drago
08. 05. 2003
Dát tip
no, já bych to nemazal, i když už sem to někde četl/slyšel. není to část nějaké písně? pohádkové? a ten poslední řádek - no, je několik spůsobů jak si to vyložit... ;o) 3/5

PS
07. 05. 2003
Dát tip
téměř nudná kravinka, zajímavý je akorát poslední řádek, neboť vyvolává všelijaké asociace :o)

Potrhlice
07. 05. 2003
Dát tip
Celé to bylo vlastně psáno kvůli poslednímu řádku. Díky, že se Ti na posledním řádku pěkně asociovalo. Uznáš, že poslední řádek publikovat samostatně by nebylo to pravé ořechové.

Potrhlice
07. 05. 2003
Dát tip
Wopi, neměla bych tohle dílo radši smazat?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru