Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Těžké rozhodnutí

12. 05. 2003
1
0
1019
Autor
J_M_C

březen 99 - J.J.M. To, že jste někoho zradili, už z vaší duše nic nesmyje. I když to byla zrada jen z vašeho pohledu.

Jak bílá vrána,
Jak světla stín,
Jak čerstvá rána,
Já se cítím.

Cítím zradu ve svých slovech,
Která jsem ti musel říci.
Vše jsem řek na jeden nádech,
Jak kdybych stál na hranici.

Však smrtí duše
Život jsem zachoval
A nic zlého netuše
Svůj cit pochoval.

Já musel jsem říci:
'Takhle ne, už dost!'
Vždyť já ve tvém srdci
Jsem jen náhodný host.

Možná jsi mě milovala
Pro tu chvilku, snad.
Však brzy bys mě opustila
A já dál bych tě měl rád.

Však doktor, který srdce léčí,
Není strůjcem svého štěstí.
Však doufám, že přání něčí,
Dobrý osud mu teď věstí.

Adéla
12. 05. 2003
Dát tip
Dle mého pohledu, to žádná zrada nebyla.Nirmální rozchod. (asi to mělo být) Ale je dobře o tom psát.

J_M_C
12. 05. 2003
Dát tip
Adela, no bylo to jinak, ale to nevadi, neres to. je to davno.

J_M_C
09. 05. 2003
Dát tip
Irea, ne, to je pouze poruseni slibu. Nemusi to nutne byt zrada.

J_M_C
09. 05. 2003
Dát tip
Navic, hodnoceni co je a neni zrada, byva v urcitych pripadech dosti subjektivni zalezitost. mezi lidmi existuji jine vztahy, jiste nepsane dohody, ktere v ramci techto vztahuji existuji atd. neco z toho porusis a jak to oznacis? poruseni pravidel? nebo zradu? je to vec nahledu, stejne jako je to se spoustou dalsich veci. a stejne tak poruseni slibu, nemusi nutne byt zrada, ale muze. a jako zradu to muzes hodnotit treba ty, a ja ne, protoze v dane situaci jsem nemoh jednat jinak, prestoze jsem vedel, ze tim porusim dany slib. takze je to spis zalezitost situace, a taky vlastniho svedomi.

gepe
08. 05. 2003
Dát tip
"tak už toho mám dost" ... ***

J_M_C
08. 05. 2003
Dát tip
čeho máš dost?

gepe
08. 05. 2003
Dát tip
trošku jinak řečený "takhle ne, už dost!" nechtěla jsem tě tím uvést do rozpaků... :o)

J_M_C
08. 05. 2003
Dát tip
stale nejak netusim, k cemu se to vztahuje, jestli k obsahu tehle basne, nebo k tomu, ze uz jsi prosla vetsinu me tvorby.

gepe
08. 05. 2003
Dát tip
k obsahu téhle básničky, ohledně tvojí tvorby nemám námitek, líbí se mi. :o)

J_M_C
08. 05. 2003
Dát tip
ah promin, ja premyslim nad praci, a uz ted vidim, co jsi vlastne chtela rict. ted mi to teprve doslo. je pravda, ze jsem tu basnicku jen zbezne prolit, kdyz jsem ji kopiroval. pripomel jsem si situaci, ze ktere vznikla (ostatne tak jako mnoho jinych, je zivot autorem a ja pouze jeho psacim nastrojem)

J_M_C
08. 05. 2003
Dát tip
zapomel jsem avi ;o)))

Irea
08. 05. 2003
Dát tip
Myslím, že v životě člověk musí stále dělat rozhodnutí, o tom, co chce, s kým bude. Ale myslím, že za svým rozhodnutím by si pak měl stát, a nelitovat... Zrada je, tuším,něco slíbit a nesplnit bez omluvy a vysvětlení....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru