Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Midkemie

10. 05. 2003
3
0
1381
Autor
Thurin

Já viděl krásu smrti,

Já viděl tu nádheru,

Já viděl jejich návrat,

návrat Valheru.

 

Já viděl krásu života,

Já viděl krásu míru,

Já viděl tu ženu,

královnu Elvandaru.


toto sa mi páči;)*

Thurin
17. 06. 2005
Dát tip
Jo, v tý době jsem tím dost žil:) Jo a vymyslel, dík:)

ThEPoiNt
13. 06. 2005
Dát tip
Teda pěkný ... to si složil sám nebo si to někde sehnal?? Přečetl sem.... a těchhle pár veršů pěkně vystihuje charakteristiku ... : )) Fakt hezký ;)

Babetka
16. 05. 2003
Dát tip
Tak to přiznávám! :-) Ale chápej, nemůžu znát všechno, to bys mi pak nemohl pomáhat objevovat nové světy... :-)

Thurin
15. 05. 2003
Dát tip
No při nejmenším neznáš kvalitní fantasy literaturu, krom p. Tolkiena samozřejmě.

Thurin
14. 05. 2003
Dát tip
Tady nikdo nezná Feista? Zeptej se své spolubydlící. Holt, budeme na Tvé znalosti kvalitní literatury ještě pracovat.

Babetka
14. 05. 2003
Dát tip
Já že neznám kvalitní literaturu?? Teď jsem se urazila! :-) Asi si každý pod pojmem "kvalitní literatura" představujeme něco jiného. :-) Mišky se zeptám a pak ti dám vědět, ju? Jinak se mi ta básnička líbí, jen nevím, o čem je. Ale ty mi to určitě někdy prozradíš, že? :-)

Babetka
13. 05. 2003
Dát tip
Je mi líto, ale já taky nevím, oč se tu jedná, povíš mi to?? :-)

Hmmmm. A dál ?

Krrk
10. 05. 2003
Dát tip
Nechápu, neznám ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru