Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ako sa prichádza na veci dôležité

10. 05. 2003
3
0
875
Autor
Bana

Veci spásonosné, ciže veľvýznamné a život rýchlim ťahom ruky meniace, neprichádzajú obyčajnému človeku na rozum len počas pobytov na sociálnom zariadení. Niekedy aj lahodný štrngot lyžičiek a nožov , vyššie spomínanej aktivite bezprostredne predchádzajúci, spustí menšie lavíny uvedomení si právd skutočnosti.Je zrejmé, ze akt jedenia , slastne slintavé pomľasky pier, aktívne krúživé pohyby jazyka , klepot zubov tak podobný tresku tesákov iných živočíšnych druhov, sa za primárnu aktivitu človeka považovať musí. Avšak, nech sa nik neopováži zachádzat do extrému a priradiť mu prívlastok \"primitívny\" , pretože to by bol omyl. Procesy myslenia nezmalátnejú len pre vôňu pečených zemiakov alebo banánovej zmrzliny.

Už jem dezert až po hlavnom chode.

Dospela som. 


janolo
18. 06. 2003
Dát tip
nie je to vôbec zlé - tie nahé myšlienky a ospievané bludy podpisujem...t*

Naso
20. 05. 2003
Dát tip
vlastne celkom čarovné :-) Niet nad momenty pochopenia!!! t.

Bana
10. 05. 2003
Dát tip
druhe jem sa mi vysmyklo.;-) podstata je tam krasne lopatisticky napisana pretoze si myslim ze lepsia naha myslienka ako ospievany blud (teda v mojej terajsiej nalade).ale dakujem srdecne ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru