Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

... po druhé

11. 05. 2003
3
0
634
Autor
Druid

Každý mi říká, že o mne nestojí.

Nevím, proč to říkají.

Myslí si, že když člověk není zdráv, že potřebuje ostatní, aby se o něj starali.

Já o ně taky nestojím.

Vždyť jsou tak bláhoví ve svém nadutství.

Jak směšní jste, drazí páni i vy, drahé dámy, se svým zdravím .

Já vám něco řeknu : možná že vykašlávám krev a sotva stojím na nohou, ale přesto jsem zdravější než vy !

Mám ještě rozum a hlavně srdce ! ( ne, Starče, to není poznámka o tvé hořkosti )

Na rozdíl od vás.

Počkejte, JÁ vám budu říkat, že o vás nestojím, ať ode mne táhnete.

Tak táhněte.


Ethinel
30. 01. 2006
Dát tip
Kdyz se clovek zamysli, pozna, kolik je v tom textu pravdy. Jen tak dal.. :o)

Druid
21. 05. 2003
Dát tip
Je to z 16. století, ale dnes se asi užívá nadutost, že ?

tak nějak

Starr
11. 05. 2003
Dát tip
Moudrost druidů promlouvá stále............. Tvoje dílko má svou sílu i svůj příběh a proto dávám * P.S: jen si nejsem jistá jestli to máš ve správné kategori..........

Druid
11. 05. 2003
Dát tip
Já mám radost ze svého pesimismu.

Tibeťanka
11. 05. 2003
Dát tip
*t*i*p*

katugiro
11. 05. 2003
Dát tip
takhle se to dá zdůvodnit taky... výsledek je ale každopádně ten, že zmíněný nemocný umře sám

Tvá radost tě šlechtí.... Starr má pravdu, text je opravdu celkem silný. Na tip je sice příliš hrubě opracován, přesto stál za přečtení. P.S. "Nadutství" je tvoje vlastní slovo ?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru