Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

19.9.1994, 21.40

28. 05. 2000
0
0
621
Autor
Cahir

Zazpívej mně, co seš zač, vodevři se. Zmáčkni vlastní vypínač, vystřel se vpřed v bláznívej let na podnose. Zazmítej se šíleně, jak naposled. Tvoje kroky na stěně sem tam hážou, nedokážou ukecat svět. Podívej se na sebe, uvidíš krev. Daleko je vod nebe mlha rudá, všecka bída vyhřezlejch střev. Zazpívej mi naposled, jako tvrďák, co si léčí vlastní břed. Bolí tě to, sere tě to, pouhej spoďák.
Sarken
08. 06. 2000
Dát tip
19.9. no, doufám, že tě tyhle pocity už přešly, Nilfgaarďane

TIAMAT
08. 06. 2000
Dát tip
Tahle Tvoje báseň je lepší a když se na to člověk díva očima Javerta, musí uznat, že jeho kritika je pravdivá -T*I*A*M*A*T-

Javert
02. 06. 2000
Dát tip
Rytmicky to docela vychází, se zbytkem je to horší. Někdy je lepší mluvit méně, hned mě napadlo něco proškrtat a nechat Zazpívej mně, co ses zač zmáčkni vlastní vypínač Zazmítej se šíleně tvoje kroky na stěně Podívej se na sebe daleko je vod nebe Škoda konce, první tři čtvrtiny jsou lepší (a zejména "pouhej spoďák" už mele z posledních sil). Bláznivej let na podnose - to asi jenom aby se to rýmovalo, ne? Druhá sloka se mi zdá nejvydařenější. S obsahem nechci polemizovat. Ano, nenávidět je tak snadné, ale i to se dá dělat s grácií. :-) V Aréně předvídám vykrvácení po pár tržných ranách.

Merle
29. 05. 2000
Dát tip
no, měl by si sem spíš zkusit dát něco pozdějšího...

TIAMAT
28. 05. 2000
Dát tip
Tak... z tohohle jsem nějak rozpačitá... Víš co?Já si to přejdu ještě jednou... ....... -T*I*A*M*A*T-

TIAMAT
28. 05. 2000
Dát tip
A jo, není tam náhodou překlep? Vodevři se... Nemá tam být votevři se? ;o) -T*I*A*M*A*T-

slavek
28. 05. 2000
Dát tip
mě se to líbí...

Cahir
28. 05. 2000
Dát tip
TIAMAT: Překlep to není.. to je prostě takový hovorový.. ;-) A jestli nerozumíš.. no ani se nedivim.. je to už pár let starý.. představ si kluka v metalovým triku, kterej nemá zrovna svoje nejšťastnější vobdobí a má pocit, že nikdo v jeho okolí nechápe jeho postoj ke světu a k životu.. má pocit, že ve světě vládne samá zasraná komerce, pokrytectví, povrchní líbivost, lež, nenávist a tak dál a tak dál.. za těchhle okolností je tak lehký nenávidět...

TIAMAT
28. 05. 2000
Dát tip
Takovýho kluka si vím představit. I já měla podobný období, i když jsem neměla v srdci nenávist. Tak jo, chci poznat víc z toho kluka a jeho postupný přerod. Cahir, máš sympatie mé blízké přítelkyně, to znamená, že si blízký i mě. :o) -T*I*A*M*A*T-

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru