Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co pro mě znamená láska?

15. 05. 2003
2
0
618
Autor
graen

Co pro mě znamená láska?

Je to vše, co člověk touží mít. Proč? Ptám se asi po sté sebe sama.

Proč? Ptám se a hned si i odpovídám. Pokud tak přemýšlím nad všema láskama, co jsem kdy měla, a né, že by jich bylo moc, tak jedna jediná mi v mysli zůstane asi dlouho. Není to láska, jakou cítím jako dcera ke své mamince, ani ta, kterou cítím k ostatním, ale je to ta, která mi mým životem prolétla jako zářivá kometa. A tak, jak se rychle rozzářila, bohužel i zhasla. Prožili jsme spolu jen pár chvil, spojeni touhou nejenom našich těl, ale i duší. Byl plný života, ikdyž mi umíral. Jen několik hodin poté, co jsme zažili svůj ohňostroj lásky, mi odešel navždy. Odešel a mě tu nechal. ještě teď po půl roce občas ve snách slýchám, jak mi říká:,,ty mé sluníčko,,  Po sobě mi zanechal smutek, ale i krásné vzpomínky, které si snažím vybavit vždy, kdž se mi do duše vkrádá stín smutku.


Woney
27. 02. 2004
Dát tip
Ahojky, Graen je moc krásný jako všechno cos napsala ty a všechno co jsem měla možnost si přečíst!!!

hatlalinka
18. 05. 2003
Dát tip
Pravda?????????Jestli ano, nezbývá než dodddat, že láska je nádherná a strašně bolí, ale je i přesto nádherná

Tláska
16. 05. 2003
Dát tip
Pěkné a upřímné.Tip:)

Moc pěkné a smutné. Tip. Moc ti přeji, abys našla jinou velkou lásku, a ta ti už nikdy neodešla. A když, tak s tebou......

graen
15. 05. 2003
Dát tip
docela by mě zajímalo jak to myslíš?

Armand
15. 05. 2003
Dát tip
☼ tak ať převažují ty krásné vzpomínky! :)

0/5+ nad tímhle já se zamýšlet nemusím a ani nepotřebuju :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru