Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Naštěstí je mi smutno

28. 05. 2000
1
0
692
Autor

Sedím na židli ve svém pokoji na jedné, ze svých dvou židlí. Snažím se udržet svojí poslední cigaretu a mám strach. Mám strach, že přijdeš i když vim, že nemůžeš. Ale vlastně proč ne? Chodil si ke mně denně, ale po tom, co se stalo? Už to neni, jaký to bylo dřív, jako ostatně všechno. Už je mi spíš smutno(díkybohu).
Silvita
29. 08. 2005
Dát tip
dobrý

hmmm... jde to

Javert
02. 06. 2000
Dát tip
Polemizoval bych s promyšleností... Jedna z mých dvou židlí - dá se vytušit, že ta druhá je (ale neměla by být) prázdná, jenže jsou obě tvoje, ne vaše, cítím z toho spíš sobectví než touhu. Poslední cigareta - spíš obehrané klišé, ledaže by byla poslední navždycky. Možná by neuškodilo nebýt tak konkrétní, když se stejně za chvilku sklouzává do pseudofilosofie. Už to není, jaká to bylo dřív, jako ostatně všechno - to už snad není ani konstatování, to už má zápornou vypovídací hodnotu (možná před to patřilo dopsat "Shrnutí:"). Poslední řádek dobrý, až na závorku, nějak to narušuje (je to moc dlouhé). Aréna? Věřím v soudnost...

Merle
29. 05. 2000
Dát tip
Víš, tohle mi připadne jako prostý vyznání, a ještě k tomu v próze. Na tom se asi ani nedá nic zkritizovat... Dovedu si to představit jako indispozici, ale nechápu proč jsi to zařadila do arény...

slavek
28. 05. 2000
Dát tip
někdy se udělá krok, po kterém není cesty zpět... Je to jako skočit do proudu dravé řeky...

Silvinka
28. 05. 2000
Dát tip
Tento smútok je oslobodzujúci. Tak začni stavať. Máš z čoho. :o))))

MM
28. 05. 2000
Dát tip
nekdo mi cte myslenky. je to moje chyba. nemam myslet na veci, ktere nemuzu ovlivnit. nemel bych si prat neuskutecnitelne. ale to se velmi snadno pouze rika, hur uskutecnuje. snad jeste jeden citat: "you can go through the sadness being just alone. but... only the two of us may experience joy." (falcon) some things will never be the same...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru