Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Labůž

14. 05. 2003
1
0
706
Autor
Jan_Bambar

černá tužka píše žlutě

do nohy mě kousla labutě

v ráně mi nechala kousek housky

tu asi snědla někde po cestě

 

sluníčko vyšlo, zase odchází

a má krev mi dochází

ach jóóó,  labuť.


Jan_Bambar
26. 05. 2003
Dát tip
Si piš že jo, ale nevim ve kterym šupliku to je... gagagagagaga

815_0
19. 05. 2003
Dát tip
Je fain, že se každýmu líbí ta tužka, i to, jak to všichni odsoudili jako blbůstku. Nezbývá mi nic než souhlasit... TIP: Napiš úplně to samý třeba o pěti zvířatech a vydej sbírku :) Dej to do blbůstek a všichni na tom ujedou ! :) A... Když už to tady všichni tak nějak nakousli - za dílko TIP asi ne, ale za tu tužku, ode všech dohromady - ta myšlenka si to fakt zaslouží - TIP :)

Celebrian
15. 05. 2003
Dát tip
Abych pravdu řekla takovýhle styl jde tak trochu mimo mne.Nevím co bych ještě měla k tomu napsat.Ale s tou tužkou je to hezké...

dr_fellgod
14. 05. 2003
Dát tip
Myslím, že by to chtělo trošku lepší rytmus a víc rýmů..Ale líbí se mi: "černá tužka píše žlutě"..

Quinn
14. 05. 2003
Dát tip
V první sloce by bylo fine, kdyby tam nezadrhla ta houska :o) Ale mě to spíš připomíná blbůstku :o)

gASK
14. 05. 2003
Dát tip
Quinn: Už si zvykám..:) černá tužka píšící žlutě je pro mne nejlepší moment..ale rytmem a tak je to opravdu spíš blbůstka:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru