Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hypermárket vs. UFO

13. 05. 2003
5
2
1327

Procházím se takhle po nejmenovaném hypermárketu a pozoruju uspěchané davy. běží kolem regálu, sem tam natáhnou ruku a zachytí poždovaný výrobek. Vůbec nad tím nepřemýšlejí. proč si vybrali zrovna tenhle? proč né ten levnější? proč né ten co je blíž? odpověď je jednoduchá - má hezčí obal. A nyní se na to podíváte okem mimozemské civilizace. Takový mimozemšťan si vezme do ruky, či jineho ekvivalentu tohoto orgánu, konzervu s obrázkem hrášku a uvnitř najde hrášek. jde dál konzerva s obrázkem párků. Uvnitř samozřejmě párky. Dojde k dětské výživě. na skleničce je malé, roztomilé, buclaté miminko a unvitř? taková mazlavá kaše. mimozemšťana trochu rozhodí že meleme a jíme vlastní děti. no nic každá civilizace je trochu zvrácená jde se dál. Á, plenky. Opět krásné miminko. Ale tady ho zřejmě lisovali. to už nevydrží ani mimozemšťan. vytáhne svůj laserový blaster a rozstřílí Zemi na slizkou, mazlavou kaši. Nebo ji jenom slisuje. máme hold velmi chutná miminka. 

2 názory

johanne
07. 06. 2007
Dát tip
ale na některých výživách a zvláště přesnídávkách je místo obrázku miminka to, z čeho je to umleto :)

martinez
03. 03. 2007
Dát tip
avi Ufounkovi... :o))

maia
21. 10. 2003
Dát tip
:-)) a co tak sex ocami mimozemstana...*

Dejf
21. 05. 2003
Dát tip
Smysl tohoto textu plného překlepů je podle mě prostě pobavit. Ač dosti neuměle napsané, pobavilo, tož si TIPnu

Wopi
21. 05. 2003
Dát tip
no jo, no, když já už ten vtip znal dávno, to je pak těžký

Dejf
21. 05. 2003
Dát tip
tak to potom jo :-)

Wopi
18. 05. 2003
Dát tip
Smysl tohoto textu plného překlepů naprosto nechápu.

Peggy
15. 05. 2003
Dát tip
co máš furt s těma miminama?!!!!! Ale tomuhle dam TIP*

a co tak mimozemšťanovo zamyšlení nad dámskými vložkami? :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru