Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Císař Nero - podpálení Říma

28. 05. 2000
0
0
620
Autor
Mr_Benn

Jsem já velký vládce zahraji si s ohněm krátce, uhlíky se žhaví plotna již se taví. Protože mám času moře upeču si doma tchoře, jak tak stojím u kamen vylít žhavý uhlík ven. Propálil mi trenky teď abych nosil plenky. Trenky jsem rychle strh a do ulic je vrh. V ulici je všechno rudé tak to asi požár bude, každý koutek, každá střecha jako by dnes hořela, vybodnu se na hasiče ať to shoří docela. Všichni lidi prchaj z města kam, že vede jejich cesta ?!? Je mi z toho příliš teplo hodně potu ze mě teklo, červená se line záře označili mě za žháře ! Všem v paměti zůstanu, jako teplý vládce i když jsem se v Římě ohřál jenom krátce.
zolli
29. 05. 2000
Dát tip
Hm :o) nova historicka fakta! Vinit třeba trencle a tchoře, za to velké v Římě hoře-ní :o)

Merle
29. 05. 2000
Dát tip
hň hň hň :-))))))) tahle je ještě trochu lepší...

nicka
29. 05. 2000
Dát tip
o))))))))

Mr_Benn
29. 05. 2000
Dát tip
Napsal jsem mimo jiné něco ze života Ježíše Krista, ale nevím jaký by to mohlo mít ohlas... Tak snad raději ani ne...

slavek
29. 05. 2000
Dát tip
co dodat

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru