Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Věčná tma

15. 05. 2003
5
0
2956
Autor
Notreal

Jen zabedněte všechna okna a ostatní skulinky a vyčkejte Noci...

Vjem ticha pochybil

zrak zklamal smysly,

jenž splynuly v jeden

 

.........................

 

Temnota nevědění

prázdné slzy

rozmazané strachem

vyvrženy zoufalstvím

krvavých lázní

 

..............

 

skončené myšlenky

věčné zatracení

dechu života

 

Nekonečné vnímání

černé oko temnot

hledí skrze tebe...


the_wampire
20. 07. 2003
Dát tip
Zezačátku jsem měla dojem, že se tady vyskytují už ne ani tak přátelé amatérské literatury, jako nepřátelé temnoty... Máš mé uznání, Notreale a též také pochopení. Přesto, že jsem se do téhle diskuse nechtěla zezačátku vůbec míchat; myslim, že doměnka, že lidi, který si někde v sobě pořád nosí kousek tý tmy, jsou blázni, je trochu mylná. Myslela jsem, že se tady kritizuje hlavně literatura a ne povahy lidí a co se jim líbí.....

Notreal
20. 07. 2003
Dát tip
the wampire - jo tohle dílko je takové rozporuplné a vyvolalo zvláštní ohlasy :-) Aspoň můžeš z povzdálí pozorovat lidi :-) Jinak jsem rád, že je tu na Písmákovi další upírek :-)))

Jeanne
22. 06. 2003
Dát tip
*

Prokletí
22. 05. 2003
Dát tip
Evito - nee, přečetl jsem si ho s hrnkem kafe na stolu a téměř hotovýma párkama na plotně. ;))))))))))))))))))))))) Mňam! Hele, znamená to, že když se nad zmuchlaným mastným papírem od párku v rohlíku ležícím na ulici hluboce zamyslím - nabude i ten papír duševní hloubky? Dobrý l'art pour l'artismus ;o)))))))))))))) (Víš, pokud člověk nedokáže poodstoupit od svých textů, nedokáže to ani u sebe ;o)))))) m.

gASK
21. 05. 2003
Dát tip
Třeba to bylo cílem - rozproudit zábavnou debatu:)..

Quinn
20. 05. 2003
Dát tip
hej :o) stačí si prohlížet kritiky a bavim se :o)))))

VVV
19. 05. 2003
Dát tip
***

Jeanne
18. 05. 2003
Dát tip
hezký, líbí *

Evita
18. 05. 2003
Dát tip
Vy nevíte jedno,že on to prožil naplno tak to taky napsal,upřímnost z jeho strany.Je pravda,že negativní má se střídat s positivním,časem se vše vyrovná.Přečetli jste si toto dílo se zamyšlením?****

Evita
18. 05. 2003
Dát tip
To dílo bude mít takovou hloubku,jak hluboce se vy zamyslíte.

blondýna
18. 05. 2003
Dát tip
pro mě jsou to prázdná slova psaná na efekt ve stylu:"je tam příliš málo krve, tak tam nějaký ten litřík přidám":-)

blondýna
18. 05. 2003
Dát tip
Evita, nerada se hádám, ale nebude...

fakt bych byla blahem bez sebe, kdyby mě blondýna někdy takhle rozebrala. Asi by sis toho měl vážit :-)

Krel
16. 05. 2003
Dát tip
hm..kritiky vážně zajímavé...možná lepší než dílko samo:-))

hele do těch lázní bych šel(hahaha, tak sme se zasmáli). Kurva seš nějak dobrej, jak to děláš?

Hodně hodně hodně dobrý! Skvjěle vypsaný!*

Notreal
15. 05. 2003
Dát tip
ano je - konzultoval jsem to z několika lidmi a mělo by to být dobře.....:-) A jinak když nehledíš na detaily v pravopisu je to podle tebe jaké?

blondýna
15. 05. 2003
Dát tip
pochybil a skončené... a když nehledím na chyby, je to mdlé:-)

blondýna
15. 05. 2003
Dát tip
působí to neprožitě a nehluboce, nerada tak soudím, ale často tímhle stylem píšeš; až prožiješ něco co tě opravdu sejme, slova budeš volit velice opatrně:-(

Notreal
15. 05. 2003
Dát tip
Sleeping Beauty - rádci byly špatní.....jinak pokud budeš číst mě jako autora, tak já píšu jen temné věci - nic víc zde nenajdeš - sem tam nějaká pozitiva a láska, ale opravdu to je můj život. Blondýna - udělala jsi to v tom prologu?

blondýna
15. 05. 2003
Dát tip
myslíš, že když ucpu všechny škvírky a zabedním okna, stane se tato báseň lepší?

Notreal
15. 05. 2003
Dát tip
ne - tvá hlava zčerná a ty upadneš do věčné tmy....

blondýna
15. 05. 2003
Dát tip
howgh!

Quinn
15. 05. 2003
Dát tip
Mam takovou otázečku...seš takovej pořád, nebo jen když píšeš? Třeba by bylo fine se taky odporostit od černoty...nechci tě kritizovat, vážně ne, panž mam k tobě úctu, ale tadle tvoje věc je mrtvá... Postrádá takový to kouzlo, který prolíná tvoje starší věci, něčim oživit by to chtělo... jestli je to tím, že třebas prožíváš teď ňáký zvláštní období, tak tě lituju, moc fine období to asi nebude. Vážně, nerada píšu negativní kritiky, ale nějak v tomhle dílku chybí kouzlo z tebe. Víš, že tě čtu, tak poznam, kdy je něco dost jiný. Hele jsem se zas zauvažovala :o))))

Prokletí
15. 05. 2003
Dát tip
Z toho vyrosteš... JInak nevim, mě tam chybí pointa a na obraznou poezii je to příliš jednobarevný ;o) m.

Notreal
15. 05. 2003
Dát tip
ale přátelé, vždyť to je právě ono!!!!!!!!!!!! :o) mrtvá temnota - nicota - nekonečná tma - nevidíte nic jiného - necítíte svůj dech - oči jsou pohlcené i když jsou otevřeny Je to jako kdyby jste byli mrtví......:-)

Prokletí
15. 05. 2003
Dát tip
HM, tak taková "poezie" mě nebere ;o))) Takových stavů mám plný život, proč o nich ještě čitat? ;o)) A žiju celkom ráda ;o) m.

blondýna
15. 05. 2003
Dát tip
tady nejde o téma:-), piš si o čem chceš, ale musíš zkrátka počítat s tím, že když jsou v tvé básni, krev a nicota, příliš okatě vystaveny na odiv, tak to zkrátka v mnohém zahlodá tak, že začne pochybovat; pokud to umně zabalíš do metafor, budu ti to věřit víc:-)

gASK
15. 05. 2003
Dát tip
No nevím...některý obraty se mi tam líbí, leč když jsem si přečetl to pod tím(říká se tomu, myslím, kritiky:) nezbývá mi než souhlasit.. Leč mám z toho víceméně dobrý dojem;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru