Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Blázen

29. 05. 2000
1
0
1291
Autor
Stepca

Je to taková starší, "úvahová" (asi bych se moc rozepsal)písnička. Snad jen k té písničce, že sloky jsou ve 3/4 a ref. v 4/4 taktu. Hezký týden všem :-).

Blázen Běhával za duhou do strání ke hvězdám mosty chtěl mít ve skalách vyčkával svítání tančíval v kalužích když začlo lít. V ulicích chodíval zasněný za úsměvy neviděl hřích neslyšel jak říkaj praštěný je praštěný tak je mu na světě líp. Ref.: V očích hledáš někdy tušíš jak jsi navíc to pak jasné ráno zdá se od sazí. Pravdu nemáš lhát si zkusíš je to na nic oheň krmíš slámou snad tě nesrazí. Se Sluncem za kopec odchází pokaždé na večer snít za město jeho krok provází od prvních luceren hedvábný třpyt. Na mezích ptačí zpěv hladivý přiloží náramný fáč večera luční dech chladivý do listů rozháže zbytečný pláč.
Saxanka
25. 06. 2000
Dát tip
Takové blázny mám moc ráda

Sarken
08. 06. 2000
Dát tip
tip od srdce a bez řečí (s tím bláznem bych si rozuměla)

Miroslawek
31. 05. 2000
Dát tip
;o))))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru