Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jazz

19. 05. 2003
3
0
1466
Autor
Perchta

Zuzana má ráda jazz, vychází z věže a jde na jazz. Všichni to vědí a jdou na jazz podívat se na Zuzanu. Svěřují Maxovi svoje dojmy.

Mužský pohled

- Kolik jí je? Padesát? Vypadá hodně mladě a je opravdu hezká. Říkal jsem si, co budeš dělat s takovou starou, ale už vim, co s ní budeš dělat.

 

Ženský pohled

- Poznala bys ji ještě po těch letech?

- Co jí závidim, jsou ty vlasy.

- Vždyť je můžeš mít taky, tvýmu milýmu by se to určitě líbilo.

 

  Zuzana je šťastná, podupává nohou, poklepává rukou, v duchu tančí, tleská, křičí, zvedá ruce nad hlavu.

   Ředitel hudebního festivalu po koncertě říká: "Už dlouho jsem nebyl na jazzu a bylo to docela dobrý." Ve skutečnosti to bylo dokonalý, ale kdo mu to řekne, kdo?

Hrál se Tanec jeřábů a Zuzana je opravdu viděla tančit.


Perchta
25. 05. 2003
Dát tip
Děkuju všem, tak nějak není k těmhle kritikám co dodat. :-)

PS
21. 05. 2003
Dát tip
:o) Líbí.

Carrie
19. 05. 2003
Dát tip
Všichni to vědí a jdou na jazz podívat se na Zuzanu. člověče, to je multikulturní!!! :-)))

Rowenna
19. 05. 2003
Dát tip
***

Krel
19. 05. 2003
Dát tip
!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru