Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lyryku trochu úsměchů pro tebe:-)

29. 05. 2000
0
0
856
Autor
Lyryčka

hele soptíku nesopti - tady máš jednu zmateční básničku jen pro tebe - dala jsem ti k ní hvězdičku jen proto aby si jí mohl odebrat :-)vytvářej si své projekty(ly) ale nezastřel dobrou náladu písmáka jo?!!! dík:-)

Posklím a propatlám pár hrstí slovíček, v rozumu strhla se pružina na klíček - trvanli-host mé logiky dneškem prý vydeští; chytly se axony šílenství do kleští. Tak tedy odposťte básně mé zdymadla že tahle gordika uzlem mě napadla. Udám jí bez okolků u místních úřadů s rytmem zelených kolků zbavím se neřádu. Pak radostně vám zase, srozumné verše pučím, pučet chci pro vás v kráse dokud se nepopučím.:-)
Sarken
08. 06. 2000
Dát tip
uhodla jsem to už z prologu! Co bychom bez tebe dělali

... i kdyz tedy na tu chvili stahla N-s... (citis takhle jak ja vuni rannich ros?)

Falka
31. 05. 2000
Dát tip
Šílko, to si piš, že jsem tušila správně. A mám z toho radost, chich. ;-)

Merle
30. 05. 2000
Dát tip
chň chň :-)))) hvězdy, se mnou nepočítejte

Falka
30. 05. 2000
Dát tip
Hele, Lyryčko, netuším náhodou, kdo za Tebou vězí, he? :-§

Silvinka
30. 05. 2000
Dát tip
:o)))

Šílená
30. 05. 2000
Dát tip
No Falko s největší pravděpodobností tušíš:o) Tušilas správně? Hele kritici jestli u téhle slátaninky necháte hvězdičku tak mě docela zklamete! Chtěla jsem si vyzkoušet jaký je to pocit když mi někdo vezme hvězdičku abych mohla odpovědět na špuntíkovy otázky.

Helena
29. 05. 2000
Dát tip
Lyryku, to jsi si snad napsal sám ! Copak se našel někdo, kdo ti rozumí ? :-)

Bříza
29. 05. 2000
Dát tip
:c) - tak - a teď jsem se z toho docela popučel ! Jdu si pro tekutej pudr ...

AZALIN
29. 05. 2000
Dát tip
che..

Lyryk
29. 05. 2000
Dát tip
Tomuhle těžko vezmu hvězdičku já..., to musí někdo méně usměvavý..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru