Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z pekla do nebe

21. 05. 2003
2
0
1068
Autor
Babll

 

Řekl mi:

"Záříš jak kočičí oči ve tmě."

Vždyť ale byla tma,co tedy viděl?

 

Řekl mi:

"Tvé oči ve tmě žhnou jak uhlíky."

Copak jsem se tak červenala?

 

Řekl mi:

"Voníš jako letní noc."

Už jsem nemohla přemýšlet.

 

Vrátila jsem oči kočkám

(já si na lov/e/ počkám)


Babll
23. 05. 2003
Dát tip
Píšu horší,ale i lepší.Každopádně díky :o)

evina
23. 05. 2003
Dát tip
pěkný

Babll
22. 05. 2003
Dát tip
Všem Vám moc děkuju. :o) Když se to někomu nelíbí,tak ať to aspoň neříká tak naplno,aby z toho pak nebylo špatně i ostatním.

Kočkám - počkám :))) To je výborný závěr, už kvůli tomu, že počas čtení mne obcházela hrůza z toho, v jakouže zamilovanost se to zase vyvrbí. Matně si vzpomínám, že posledně jsem od tebe četl něco daleko horšího. Inu, zde nemohu než chválit - a rád.

Dash_707
21. 05. 2003
Dát tip
:)*

Babll
21. 05. 2003
Dát tip
Tiskovej překlep :o)

soudkyně
21. 05. 2003
Dát tip
Sory du blejt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Irena
21. 05. 2003
Dát tip
Podivná soudkyně, když se podíváš - autorce je třináct let. A ty děláš na Písmákovi co - chodíš a zvracíš? Nebo se sem chodíš ukájet?

kassiope
21. 05. 2003
Dát tip
Irena: :o) máš můj souhlas a podporu, tohle se sem vážně nehodilo! Babll: Je to pěkný a něžný :o)

TREST
20. 05. 2003
Dát tip
Celkem dobrý,až na to,že tam máš dvakrát první sloku.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru