Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přichází po špičkách...

20. 05. 2003
5
0
971
Autor
Nethra

Celou noc po něm toužím... Stále ty jeho oči, jeho hlas... šeptá, aby mě neprobudil...

Každý večer přichází ke mně po špičkách... a jeho slzy horké jako vosk stékají na mou tvář...

Když se ke mně sklání, cítím, že je blízko... tak blízko... nastavuji mu rty...

Snad je to déšť, co mě tak chladí...  chvěji se pod jeho dotekem...

mrazivým...

Ach Bože, co je to se mnou... ničemu se nebráním... a když blesk chce udeřit... otevírám dlaň...

v ní je mé srdce... proměň ho v oheň... zadus ho slzami... udělej cokoliv... cokoliv chceš...

 

Dnes večer tu byl... Mám jeho jméno vpletené do vlasů...

Zvednu telefon a nahlásím únos...

                                                                na křídlech pegasů...

 

 


zdani_klame
03. 10. 2003
Dát tip
pekne

Krel
03. 07. 2003
Dát tip
JO...no tak to jsou věci:-))

Nethra
02. 07. 2003
Dát tip
Krel: Aha, tak to jsi ty... Poznala jsem Te v odrazu obrazovky monitoru :)

Krel
23. 05. 2003
Dát tip
Nethra: no zrovna teď sedím ve zbrojnici:-))) Ne neznám tě..jen jsem šel kolem a viděl Tě jak to tam píšeš...to je celé:-)

Rowenna
23. 05. 2003
Dát tip
No, ono to na křídlech pegasů - to jsi odhadla asi správně, že je to tak lehce diskutabilní výraz. No ale jinak**

Nethra
21. 05. 2003
Dát tip
vážně se to líbí? Čekala jsem, že se vysmějete té naivitě... Přinejmenším těm křídlům pegasů... Je to důkaz... že ne všechna křídla byla zlámána... Děkuji.

Nethra
21. 05. 2003
Dát tip
Krel??? Kdo jsi??? Znám Tě??? Jaktože ty mě jo a já tebe ne!!! to je nefér! Já vím, co v dnešní době není nefér... ale ty bys mohl být... :) Budeš, viď??? :)

Nethra
21. 05. 2003
Dát tip
Krel??? Kdo jsi??? Znám Tě??? Jaktože ty mě jo a já tebe ne!!! to je nefér! Já vím, co v dnešní době není nefér... ale ty bys mohl být... :) Budeš, viď??? :)

Nethra
21. 05. 2003
Dát tip
Krel??? Kdo jsi??? Znám Tě??? Jaktože ty mě jo a já tebe ne!!! to je nefér! Já vím, co v dnešní době není nefér... ale ty bys mohl být... :) Budeš, viď??? :)

Nethra
21. 05. 2003
Dát tip
Jéžiš, proč je to tam třikrát??? Až zas tolik mě nezajímáš :)

kassiope
21. 05. 2003
Dát tip
Jůůů, to bylo krásný, celý jsem si to živě představovala. Tohle se ti vážně povedlo :o) tip

Je to krásně procítěný. Některý pasáže mi přišly trochu zbytečný, nicméně konec - ten konec - slast:))*

Albireo
20. 05. 2003
Dát tip
Hezké, ale je to spíš poetická próza než báseň.

James_Bond
20. 05. 2003
Dát tip
Vosk a věci spojené s tím co popisuješ jsou velmi emotivní záležitosti. Líbilo se mi to. Chtěl bych, aby o mě někdo takto jednou psal.

James_Bond
20. 05. 2003
Dát tip
Vosk a věci spojené s tím co popisuješ jsou velmi emotivní záležitosti. Líbilo se mi to. Chtěl bych, aby o mě někdo takto jednou psal.

Krel
20. 05. 2003
Dát tip
Jo fajn moc hezké....sem si říkal co to v té sbrozje smolíš když jsem šel kolem a ono tohle:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru