Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O milování

20. 05. 2003
12
0
3128
Autor
Lancelott

Další básnička pro mou nejmilejší Snad se vám bude líbit:o)

 

Kraťoučké ticho v nastalé bouři

Chvilička sucha v poryvech deště

Tvá očka spanilá víčka přimhouří

A rtíky přesladké žádají: Ještě!!!

 

 

Přečerná temnota v pravé poledne

Jediný paprsek z úplňku měsíce

Doteky zahalím tělo tvé pohledné

Láskou tě potřísním v příšeří svíce


Jirish
21. 12. 2005
Dát tip
Ano, souhlasím s tebou. Máš určitě zdraví názor. Já se snažím o kompromis. Názor jsem vyjádřil svým pohledem. Pozoruji, že na tomto serveru jsou dvě skupiny k přístupu poezi(a možná nejen tady, ale i obecně) 1. jsou autoři růžových peříček, kteří mají snahu popisovat jen estetično a 2. skupinka se snaží jít dál a někdy i kritizovat estetiku a pohrávat si s realitou. První skupina je tu opravdu už dlouho, přímo několik staletí a proto si myslím, že by krásno atd. mohli popisovat originálnějším způsobem. Ne jen frázi. To se v tomto případě tak nestalo. Takže takle já hodnotím první skupinu. Nemám nic proti ní, pokud se nestaví nad druhou skupinu.

Lancelott
20. 12. 2005
Dát tip
Myšlenka je jediná...a je ukrytá v celku... ...ale ono to není psáno pro literární kritiky, nýbrž pro obyčejné, literatury neznalé děvče...a té to stačilo, ba byla přímo nadšená...a o to jde...příblížit poezii zpátky k lidem...k obyčejným lidem. Pozeie se stala až příliš cizí pro široké řady prostých lidí. Málokdo jí rozumí...a to je špatně...proto se snažím mnohdy psát jednoduše...nic komplikovaného...aby to bylo srozumitelné a krásné a přineslo to potěšení těm, jimž je to určeno.

Jirish
19. 12. 2005
Dát tip
Pro mě absolutně nic neříkající. A to nejsem žádný bezcitný hlupák. Bohužel jen samé obraznosti bez myšlenky.

eleona
27. 10. 2005
Dát tip
to je maximum veškeré poezie tahle prožitá chvíle veršem zvěčněná, moc hezky jsi ji vyjádřil, je to romantický a něžný. milý...tip

Lancelott
27. 10. 2005
Dát tip
eleona: Jo jo...krásná vzpomínka...nostalgická... děkuji za návštěvu:o)

Empty
05. 11. 2004
Dát tip
jojo, je to skvělé!*t Docela si mě překvapil. Netušil jsem, že si tak dobrej:-)*t

sk8ergirl
05. 11. 2004
Dát tip
Bohužel vůbec...

andromeda
18. 10. 2004
Dát tip
je krásná - a tip

Lancelott
18. 10. 2004
Dát tip
Lara: mystika je ucelem u vice mych del... andromeda: dekuji...

jak uz bylo jednou receno-svice jiz nikdy vice. ta svice zpusobila to, ze to cely pusobi kycovitym, jakoby mystickym dojmem.

nahayeva
14. 10. 2004
Dát tip
no neni to zle:-)

Debbi
07. 08. 2004
Dát tip
...taková lásla se mi smutnou zdá... Proč? Ale hezky smutnou...

Arien
18. 07. 2004
Dát tip
možná trochu zdrobnělin a rýmy sem tam sklouzávají, ale jinak moc pěkné, tip:)

Bože, to je nádhera...nedostává se mi slov .. je .. to .. božské. Jde do nej a do klubu a taky si jí vytisknu a párkrát ještě přečtu. Jsi ohromný talent, s ničím takovým jsem se ještě nesetkala... Trochu Ti ho závidím, ale spíš máš můj nekonečný obdiv :-)

Simona
25. 03. 2004
Dát tip
Pěkná, určitě se jí to líbilo;o)*t

Madlen
03. 03. 2004
Dát tip
Ten konec ... líbí :o)

Tinwe
14. 01. 2004
Dát tip
obcas tam ty verse taky uplne nesedi, ale jinak je to spicka....uplne bych ji zavidela!!! :-))) tip

Sandra
24. 10. 2003
Dát tip
možná by to chtělo ještě si s tím trochu pohrát a některý části změnit .... ale jak říkali i ostatní dobrej pokus

Jony
25. 05. 2003
Dát tip
Zdá se, že jsi muj člověk...

Dash_707
21. 05. 2003
Dát tip
:)*

Naja
21. 05. 2003
Dát tip
chvilička sucha v poryvech deště.... To rýmování tomu hodně ublížilo... Co takhle zkusit příště nerýmované???

Marthin
21. 05. 2003
Dát tip
Příšera svíce, nechce již více!!!

kassiope
21. 05. 2003
Dát tip
Je to pěkný, ale věřím, že by to šlo i líp. Za tu lásku, co jí není nikdy dost, ale tip.

3/5 hezký pokus...leč moc nevyšel dle mého názoru. Náznaky by tam byly, ale padají na úkor rýmu. Neber tot ak že je to dílko na nic, pro určité lidičky má jistě tu nejkrásnější hodnotu...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru